Baktus2024 Skrevet 18. oktober #1 Del Skrevet 18. oktober Bilister og anleggsarbeidere, dere må begynne å ta hensyn til at rulleskierne har begrensa muligheter til manøvrering og enda mer til oppbremsing..jeg har selv sett på dette utalliga ganger på Geilo, når rulleskierne kjører nedover en bakke så renner de opp i en oppoverbakke for å bremse ned... ønsker skijentene der lykke til i sesongen, forøvrig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #2 Del Skrevet 19. oktober Og disse rulleski-folka må begynne å ta hensyn til bilister og andre fotgjengere også. Jeg blir like irritert hver gang en person på rulleski legger seg midt i veibanen. Rulleski er juridisk definert som fotgjengere, og fotgjengere skal ikke gå midt i veien. Jeg er så lei av folk på rulleski som legger seg midt i veibanen, og skaper kø. Det er ulovlig å sinke trafikken på denne måten. § 2.Anvendelsesområde, fravikelse av vegtrafikkbestemmelser m.v. 3. Som gående regnes også den som: a. går på ski eller rulleski § 19.Særlige bestemmelser for gående 1. Gående skal nytte gangveg, fortau eller vegens skulder. Anonymkode: 6dea0...568 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #3 Del Skrevet 19. oktober Folk på rulleski får finne seg veier hvor de ikke er i veien. Anonymkode: 45711...bc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 19. oktober #4 Del Skrevet 19. oktober Finnes det ikke egne baner for rulleski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #5 Del Skrevet 19. oktober Rulkeski er livsfarlig i trafikken!! Her suser de ned bakker i en syk fart, uten tanke på at veien har vikeplikt fra høyre! Dette skjer selvsagt på kveld, etter at det er mørkt. Fatter ikke at de ikke ser selv hvor farlig dette faktisk er!!! Anonymkode: 43ce6...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. oktober #6 Del Skrevet 19. oktober Har man begrenset mulighet til manøvrering og oppbremsing, må man først og fremst ta hensyn til det selv, så man ikke havner i situasjoner man ikke har kontroll på. Som forgjenger er det noe av det skumleste jeg treffer på, nettopp fordi de har så høy fart og lite styring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå