Rosalilje84 Skrevet 23. oktober 2024 #41 Del Skrevet 23. oktober 2024 Example skrev (1 time siden): Enkelte damer har rett og slett dårlig dømmekraft. De faller for overflatisk sjarm og klarer ikke se faresignalene som er der. De fleste vokser det av seg og lærer seg å gjenkjenne tegnene, men noen gjør det ikke. Min samboer har en slik venninne. Går fra den ene driftsikker til den neste. I perioder nærmest levde hun av erstatningssummer rettsvesenet tilkjente henne for diverse hendelser disse mennene utsatte henne for. Kall det gjerne victim blaming, men når alle rundt deg advarer mot en ny mann, men hun velger å ignorere advarslene gang på gang, forsvinner litt av sympatien. Jeg har vært sammen med EN slik drittsekk. Jeg var svært ung, og man blir ikke menneskekjenner før man bikker 25-30 og får seg litt livserfaring. Han var noe eldre enn meg, og har aldri vist verken psykiske eller fysiske voldelige fakter. Da jeg snakket med naboene etter at mishandlingen startet, var det ingen som trodde på meg. Jeg var bare bortskjemt, visst, og løy. Nettopp fordi han fremsto som kjernekar blant absolutt alle. Ikke var han voldelig mot eksen sin heller. Det tok lang tid før folk rundt trodde på meg, og noen tror den dag i dag at jeg fant på alt sammen. Det er ikke lett. Jeg brøt ut, men måtte faktisk gjøre det slutt på melding. Han kom likevel på døra mi uten forvarsel og truet meg og mine foreldre. Flere ganger. Jeg er heldig som ikke har blitt banket opp og skadet. Men flaksen kunne gjerne ikke ha vært der. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #42 Del Skrevet 23. oktober 2024 Drittsekken jeg rotet meg borti, ble drittsekk etter at vi ble samboere på hans hjemplass 150 mil unna min omgangskrets og familie. Da hadde vi planlangt bolig, barn, arbeidsplass og økonomi. Anonymkode: bcbf8...a12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #43 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 11.44): Når skal noen lage et lagt innlegg, hvor de er sinte på dem som begår alle disse slemme handlingene? Anonymkode: 94d07...7b9 Merkelig greier det der. På en eller annen måte så får disse mennene alltid vridd det til at det er damers skyld. «Å, ble du voldtatt? Du burde ikke ha hatt på deg bukse. Du burde gå med bobledress og fem lag under.. hvem bryr seg at det er 20 grader og steikende sol? Du ba om det.. bruk hodet» 🙄 Anonymkode: a3fe8...00e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #44 Del Skrevet 23. oktober 2024 Mardina skrev (På 18.10.2024 den 11.54): For å ikke glemme de damene som blir i dårlige forhold med barn, men som ikke vil flytte fra hverandre. Min mor valgte å bli i et dårlig (les:voldelig) forhold for å beskytte oss barna. Hun forlot ham noen få dager etter at yngste barnet hadde blitt myndig, og flyttet hjemmefra. Hun visste at hun ikke kunne hindre at vi måtte ha samvær med pappa, og hun visste at om hun ikke var tilstede for å gå i mellom kunne vi barna bli skadet for livet, og hun gjorde det hun følte hun måtte gjøre. Jeg spurte henne flere ganger om hvorfor vi ikke kunne dra, men hun sto på sitt, hun måtte bli værende til vi var trygge. Jeg hater å si det, men det som skjedde etter at hun gikk fra ham viser at hun gjorde rett. Anonymkode: cbae7...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #45 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 17.22): TS her: Det må vel kunne gå ann å spørre andre om hva andre mener enn å gå i sitt eget ego som tankene " Ja, vedkommende er en voldsmann...jeg får klare meg med han så lenge det går....". Det burde være lov å reagere med en gang når en ser at vedkommende en er sammen med er et rasshøl og ikke den personen som en trodde det var først det var.... Mitt neste spørmål er da: Skal vi syns synd i de folka som er midt oppe spetaklet siden de har valgt det selv å være i det? For meg så er valget enkelt, tenk nøye igjenom hva en plukker ut som mannfolk og test ut vedkommende og send vedkommende hjem med en gang....det er ingeting å samle på sånne folk... Jeg tror at hadde folk vært vært litt mer kyniske og kaste folk folk som ikke er noe å samle på så hadde en unngått mye rabalder.. Anonymkode: 5647d...11b Hvor gammel er du? For sånt søppel som dette her kunne jeg spy ut som tenåring, men så ble jeg voksen og forsto at livet er komplisert. Du har en veldig umoden holdning til, men for all del, om du er barn så skal jeg unnskylde deg.. Anonymkode: a3fe8...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #46 Del Skrevet 23. oktober 2024 Rosalilje84 skrev (17 minutter siden): Jeg har vært sammen med EN slik drittsekk. Jeg var svært ung, og man blir ikke menneskekjenner før man bikker 25-30 og får seg litt livserfaring. Han var noe eldre enn meg, og har aldri vist verken psykiske eller fysiske voldelige fakter. Da jeg snakket med naboene etter at mishandlingen startet, var det ingen som trodde på meg. Jeg var bare bortskjemt, visst, og løy. Nettopp fordi han fremsto som kjernekar blant absolutt alle. Ikke var han voldelig mot eksen sin heller. Det tok lang tid før folk rundt trodde på meg, og noen tror den dag i dag at jeg fant på alt sammen. Det er ikke lett. Jeg brøt ut, men måtte faktisk gjøre det slutt på melding. Han kom likevel på døra mi uten forvarsel og truet meg og mine foreldre. Flere ganger. Jeg er heldig som ikke har blitt banket opp og skadet. Men flaksen kunne gjerne ikke ha vært der. Jeg har samme erfaring når jeg fortalte om hvordan min mor var. Hun var jo så hyggelig, omsorgsfull, så hvorfor skulle noen tro noe stygt om henne? Nei, jeg var et vanskelig barn som diktet opp ting Anonymkode: a3fe8...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #47 Del Skrevet 23. oktober 2024 Man blir ofte tiltrukket av mennesker som har fucket tilknyttingserfaring fra samme tidspunkt i livet som deg selv. Som igjen gjør at de av oss som har traumer fra barndomen tiltrekkes av andre som har traumer fra barndomen, og ofte mangler begge parter evnen til å få til en trygg relasjon. Resultatet blir derfor det samme hver gang. Vanskelig å bryte mønsteret, for det er jo disse mennene man tiltrekkes av. Anonymkode: 009c3...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 23. oktober 2024 #48 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Drittsekken jeg rotet meg borti, ble drittsekk etter at vi ble samboere på hans hjemplass 150 mil unna min omgangskrets og familie. Da hadde vi planlangt bolig, barn, arbeidsplass og økonomi. Anonymkode: bcbf8...a12 Det er dessverre utrolig typisk for psykopater å isolere offeret fra alle han/hun kjenner. Derfor hadde jeg alltid vært skeptisk hvis potensiell partner ønsket å flytte fra BEGGES familie og omgangskrets, uten veldig god grunn (en veldig spesiell jobb, for eksempel). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #49 Del Skrevet 23. oktober 2024 Rosalilje84 skrev (3 timer siden): Det er dessverre utrolig typisk for psykopater å isolere offeret fra alle han/hun kjenner. Derfor hadde jeg alltid vært skeptisk hvis potensiell partner ønsket å flytte fra BEGGES familie og omgangskrets, uten veldig god grunn (en veldig spesiell jobb, for eksempel). Er de psykopater da. Tror de bare er kontrollfreaker, jeg. En kontrollfreak får mindre kontroll av å ha empati for andre. Anonymkode: 7fed5...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #50 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 11.33): Jeg ser at det er mange av dere damer som går på samme smellen på igjen og igjen. Dere finner dere en mann, kjører på med sex og full pakke også etter en stund så finner dere at dette var voldsmann eller en mann som ikke har rent mel i posen. Og jada dere fortsetter å være sammen med denne mannen selv om vedkommende er noe galt med.... også etter en stund ja da går det opp for dere at å ja, vedkommende var voldlig og gjorde trulser om både det ene og andre.... Det virker nesten som at dere damer må ha noen å ligge med bare for å ha noen å ligget med...så da tar jeg til takke med den jeg får også får det gå som det går... Det jeg ikke forstår er hvorfor i svarte kom dere ikke ut av forholdet før det gikk så langt? Da hadde dere ungått mye spetakel og ikke minst nesten helsa løs.. For i mitt hode sier at bli kvitt det som lager kvalme, trusler osv. Burde det ikke ha ringt noen klokker for lenge siden? Jeg mener at en er ikke programforpliktet til å ha samme mannfolket hele livet selv om det er en er forbryter, narkoman eller morder... Nei damer, bruk hodet og kom dere ut av de forholdene det er bare f**n-skap, for det finnes nok av mannfolk der ute i verden.... PS! Jeg vet ikke om jeg skal syns synd på dere siden dere har rota dere bort i det dere har gjort...for en skulle tro at hodet dere skulle ha tenkt så langt dette er ikke noe satse på.... Dette må noen forklare meg for jeg forstår ikke dette her.... Ha en fin dag og bruk hodet!!!!!!! Anonymkode: 5647d...11b Dette er som med alkoholiker partnere. Der er en sårbarhet i personens psyke som gjør at de igjen og igjen knytter seg til personer av samme personlighet, og personer disse bør holde seg unna før de sitter i klisteret, igjen og igjen. Anonymkode: af53d...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 26. oktober 2024 #51 Del Skrevet 26. oktober 2024 Rosalilje84 skrev (På 23.10.2024 den 9.01): Jeg har vært sammen med EN slik drittsekk. Jeg var svært ung, og man blir ikke menneskekjenner før man bikker 25-30 og får seg litt livserfaring. Han var noe eldre enn meg, og har aldri vist verken psykiske eller fysiske voldelige fakter. Da jeg snakket med naboene etter at mishandlingen startet, var det ingen som trodde på meg. Jeg var bare bortskjemt, visst, og løy. Nettopp fordi han fremsto som kjernekar blant absolutt alle. Ikke var han voldelig mot eksen sin heller. Det tok lang tid før folk rundt trodde på meg, og noen tror den dag i dag at jeg fant på alt sammen. Det er ikke lett. Jeg brøt ut, men måtte faktisk gjøre det slutt på melding. Han kom likevel på døra mi uten forvarsel og truet meg og mine foreldre. Flere ganger. Jeg er heldig som ikke har blitt banket opp og skadet. Men flaksen kunne gjerne ikke ha vært der. Slike menn finnes, absolutt. Det finnes også menn som stinker bad news, men som dame etter dame faller for. Og det finnes damer som faller for nye sånne menn når de endelig har brutt med den gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #52 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 11.57): Like naive som menn vil jeg tro, som vil pule på ONS uten kondom (og så blir de sinte når kravet om barnebidrag kommer?!) Hadda mannfolk flest bare vært litt mer sjarmerende og flinkere på kurtise ville ikke dette problemet eksistert. Kvinner flest ønsker oppmerksomhet, og mannfolk tør nesten ikke se på damer engang før de er drita... Anonymkode: 25e55...f9f Man er jo født med den personligheten man har. Jeg er utvilsomt skyldig her, men som både introvert og ikke minst sjenert er det egenskaper jeg rett og slett ikke har. Jeg kan ikke flørte, og sjarmerende er jeg ikke før etter å ha ligget med en kjæreste for første gang. Heldigvis finnes det noen få kvinner som vet hva de vil ha og klarer å trykke på de rette knappene. Anonymkode: 26fed...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 26. oktober 2024 #53 Del Skrevet 26. oktober 2024 Example skrev (1 time siden): Slike menn finnes, absolutt. Det finnes også menn som stinker bad news, men som dame etter dame faller for. Og det finnes damer som faller for nye sånne menn når de endelig har brutt med den gamle. Han vasset ikke akkurat i damer, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #54 Del Skrevet 27. oktober 2024 Fordi mannen viser seg først som en storsjarmør og holder maska i mange år, for å holde på kvinnen, for så vise sinne sanne monster. Når man har barn og bolig sammen er det ikke bare å gå på dagen fra hus og hjem og barn. Anonymkode: 778b1...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Børste Skrevet 27. oktober 2024 #55 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 11.33): Jeg ser at det er mange av dere damer som går på samme smellen på igjen og igjen. Dere finner dere en mann, kjører på med sex og full pakke også etter en stund så finner dere at dette var voldsmann eller en mann som ikke har rent mel i posen. Og jada dere fortsetter å være sammen med denne mannen selv om vedkommende er noe galt med.... også etter en stund ja da går det opp for dere at å ja, vedkommende var voldlig og gjorde trulser om både det ene og andre.... Det virker nesten som at dere damer må ha noen å ligge med bare for å ha noen å ligget med...så da tar jeg til takke med den jeg får også får det gå som det går... Det jeg ikke forstår er hvorfor i svarte kom dere ikke ut av forholdet før det gikk så langt? Da hadde dere ungått mye spetakel og ikke minst nesten helsa løs.. For i mitt hode sier at bli kvitt det som lager kvalme, trusler osv. Burde det ikke ha ringt noen klokker for lenge siden? Jeg mener at en er ikke programforpliktet til å ha samme mannfolket hele livet selv om det er en er forbryter, narkoman eller morder... Nei damer, bruk hodet og kom dere ut av de forholdene det er bare f**n-skap, for det finnes nok av mannfolk der ute i verden.... PS! Jeg vet ikke om jeg skal syns synd på dere siden dere har rota dere bort i det dere har gjort...for en skulle tro at hodet dere skulle ha tenkt så langt dette er ikke noe satse på.... Dette må noen forklare meg for jeg forstår ikke dette her.... Ha en fin dag og bruk hodet!!!!!!! Anonymkode: 5647d...11b Oi. Finn frem noen bøker om psykologi og begynn å lese er mitt råd. Det er mange psykologiske grunner til at dette skjer og det har ingenting med dumhet og naivitet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #56 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hvorfor finnes det så enormt mange naive menn som henter seg damer fra østblokk land eller den 3dje verden. Mens de ikke har råd til å oppdatere brillene sine fra 80 tallet? Anonymkode: b70a1...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #57 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor finnes det så enormt mange naive menn som henter seg damer fra østblokk land eller den 3dje verden. Mens de ikke har råd til å oppdatere brillene sine fra 80 tallet? Anonymkode: b70a1...65a Hæ?? Anonymkode: 7fa2d...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #58 Del Skrevet 27. oktober 2024 Oi. Utrolig spesielt å være voksen og ha så minimal forståelse av relasjoner. Anonymkode: e944f...305 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå