Gå til innhold

Hvorfor finnes det så enormt naive damer???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er mange av dere damer som går på samme smellen på igjen og igjen. Dere finner dere en mann, kjører på med sex og full pakke også etter en stund så finner dere at dette var voldsmann eller en mann som ikke har rent mel i posen. Og jada dere fortsetter å være sammen med denne mannen selv om vedkommende er noe galt med.... også etter en stund ja da går det opp for dere at å ja, vedkommende var voldlig og gjorde trulser om både det ene og andre....

Det virker nesten som at dere damer må ha noen å ligge med bare for å ha noen å ligget med...så da tar jeg til takke med den jeg får også får det gå som det går...

Det jeg ikke forstår er hvorfor i svarte kom dere ikke ut av forholdet før det gikk så langt? Da hadde dere ungått mye spetakel og ikke minst nesten helsa løs.. For i mitt hode sier at bli kvitt det som lager kvalme, trusler osv. Burde det ikke ha ringt noen klokker for lenge siden?
Jeg mener at en er ikke programforpliktet til å ha samme mannfolket hele livet selv om det er en er forbryter, narkoman eller morder...

Nei damer, bruk hodet og kom dere ut av de forholdene det er bare f**n-skap, for det finnes nok av mannfolk der ute i verden....

PS! Jeg vet ikke om jeg skal syns synd på dere siden dere har rota dere bort i det dere har gjort...for en skulle tro at hodet dere skulle ha tenkt så langt dette er ikke noe satse på....

Dette må noen forklare meg for jeg forstår ikke dette her....

Ha en fin dag og bruk hodet!!!!!!!

Anonymkode: 5647d...11b

Endret av Rhodiola
for å rette på skrivefeil i overskrift på vegne av trådstarter - Rhodiola, admin.
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Victim blaming trodde jeg vi var ferdig med...

Anonymkode: 56d57...056

  • Liker 10
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, her var det mange fordommer samlet på et sted. 

Alle slike ting er lettere å mene noe om når man står på utsiden av situasjonen. Det kan kreve mye å bryte ut av et forhold, både følelses- og sikkerhetsmessig. Livet har ikke en fasit. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (1 minutt siden):

Heisann, her var det mange fordommer samlet på et sted. 

Alle slike ting er lettere å mene noe om når man står på utsiden av situasjonen. Det kan kreve mye å bryte ut av et forhold, både følelses- og sikkerhetsmessig. Livet har ikke en fasit. 

TS her: Vi må være enige om at folk må være litt mer tøffe og ta valg i stendfor å stå midt oppe i alt som har med trusler osv å gjøre.. Du har rett at livet har ikke noe fasit.

Anonymkode: 5647d...11b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal noen lage et lagt innlegg, hvor de er sinte på dem som begår alle disse slemme handlingene? 

Anonymkode: 94d07...7b9

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg og på. I tillegg blir de sinte når vi skriver et godt råd. 

(Som desverre oftest er å løpe som faen) 

Anonymkode: b70a1...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig, veldig mange som er vokst opp under forhold som ikke har gitt de verktøyene de trenger for å ha ta de såkalte rette valgene i livet sitt med tanke på partnere. Det er rett og slett mange ræva foreldre der ute!

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette må noen forklare meg for jeg forstår ikke dette her....

Les deg opp på psykologi. Traumebånd er et godt sted å starte siden du påstår du er lærevillig.

Anonymkode: 316aa...aec

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS her: Vi må være enige om at folk må være litt mer tøffe og ta valg i stendfor å stå midt oppe i alt som har med trusler osv å gjøre.. Du har rett at livet har ikke noe fasit.

Anonymkode: 5647d...11b

Nei vi MÅ ikke noen ting, for som du skriver livet har ingen fasit.... Når du blir forvirrt av dette, tror jeg ikke du kommer til å forstå resten av det du spør om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke glemme de damene som blir i dårlige forhold med barn, men som ikke vil flytte fra hverandre. For det er jo fullstendig krise om familien AS splittes. Leser mange sånne tråder her inne. 

Barn får med seg mer enn man skulle tro. Eller er det kun økonomi som gjør at de blir værende i destruktive forhold? Er det krise at man kanskje for en liten periode må leie seg en leilighet? Fordi man vil heller ha det vanskelig i det forholdet man er i, enn å ta noen grep å få det bedre selv og for barna? 

Eller er det om å gjøre å få familien AS til å fungere uansett hva? Er man redd for "ryktet" man får blant venner og familie? 

Jeg bare skjønner det ikke... 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like naive som menn vil jeg tro, som vil pule på ONS uten kondom (og så blir de sinte når kravet om barnebidrag kommer?!)

Hadda mannfolk flest bare vært litt mer sjarmerende og flinkere på kurtise ville ikke dette problemet eksistert. Kvinner flest ønsker oppmerksomhet, og mannfolk tør nesten ikke se på damer engang før de er drita...

Anonymkode: 25e55...f9f

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du har tydeligvis ikke mye kjennskap til psykologi, manipulasjon og hjernevasking. For alt dette er svært enkelt forklart i psykiatrien. Årsakene bak alt det du beskriver er studert nøye, det er testet opp og ned og i mente, og deretter bekreftet og bevist.

Og som nevnt over, det meste bunner i hvilke verktøy man får gjennom oppveksten, og det som kalles vår tilknytning.

Anonymkode: 4d513...a96

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ser at det er mange av dere damer som går på samme smellen på igjen og igjen. Dere finner dere en mann, kjører på med sex og full pakke også etter en stund så finner dere at dette var voldsmann eller en mann som ikke har rent mel i posen. Og jada dere fortsetter å være sammen med denne mannen selv om vedkommende er noe galt med.... også etter en stund ja da går det opp for dere at å ja, vedkommende var voldlig og gjorde trulser om både det ene og andre....

Det virker nesten som at dere damer må ha noen å ligge med bare for å ha noen å ligget med...så da tar jeg til takke med den jeg får også får det gå som det går...

Det jeg ikke forstår er hvorfor i svarte kom dere ikke ut av forholdet før det gikk så langt? Da hadde dere ungått mye spetakel og ikke minst nesten helsa løs.. For i mitt hode sier at bli kvitt det som lager kvalme, trusler osv. Burde det ikke ha ringt noen klokker for lenge siden?
Jeg mener at en er ikke programforpliktet til å ha samme mannfolket hele livet selv om det er en er forbryter, narkoman eller morder...

Nei damer, bruk hodet og kom dere ut av de forholdene det er bare f**n-skap, for det finnes nok av mannfolk der ute i verden....

PS! Jeg vet ikke om jeg skal syns synd på dere siden dere har rota dere bort i det dere har gjort...for en skulle tro at hodet dere skulle ha tenkt så langt dette er ikke noe satse på....

Dette må noen forklare meg for jeg forstår ikke dette her....

Ha en fin dag og bruk hodet!!!!!!!

Anonymkode: 5647d...11b

Jeg er enig med deg at veldig mange er naive men Ts tror du at en dårlig mann viser sitt sanne jeg raskt? Hvis han er en god skuespiller så spiller han spillet sitt grundig. Kvinner har som regel god magefølelse men dessverre jeg tror ikke at hans omkretsgjeng vil hjelpe henne hvis han virkelig er en drittsekk fordi de tenker på seg selv. Ja selvfølgelig er det best å komme seg fortest mulig ut av sånne forhold men problemet er vel hvis de har barn sammen? Har inntrykk av at det er da alt starter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing og emnets tittel er redigert for å rette på skrivefeil på vegne av trådstarter.

Rhodiola, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å unngå å gå inn i et dårlig forhold tror jeg at man skal se hva slags venner han har. Hvilket miljø han /hun er i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på overskriften:

Hvorfor finnes det så mange slemme og farlige menn? 

Anonymkode: 6d07d...da0

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer du på ekte? For kvinnen handler det oftest om hva man har vokst opp med, hva som er kjent, traumer og generasjonstraumer. Videre handler det om mannens manipulering. Det tydeligste tegnet på traume er at man prøver å få en vanskelig person til å elske en. Det er mye spennende du kan begynne å lese om hvis du vil lære mer. Noe jeg ikke tror at du vil. 

Anonymkode: e3cbb...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mardina skrev (1 time siden):

For å ikke glemme de damene som blir i dårlige forhold med barn, men som ikke vil flytte fra hverandre. For det er jo fullstendig krise om familien AS splittes. Leser mange sånne tråder her inne. 

Barn får med seg mer enn man skulle tro. Eller er det kun økonomi som gjør at de blir værende i destruktive forhold? Er det krise at man kanskje for en liten periode må leie seg en leilighet? Fordi man vil heller ha det vanskelig i det forholdet man er i, enn å ta noen grep å få det bedre selv og for barna? 

Eller er det om å gjøre å få familien AS til å fungere uansett hva? Er man redd for "ryktet" man får blant venner og familie? 

Jeg bare skjønner det ikke... 

Jeg forstår det heller ikke. Men jeg tror at det har noe med hvilket miljø man er i. Hvis man er i et regliøst miljø så har vel ryktet mye å si. Etter hva jeg har lest så har kvinnene i disse miljøene lite å si. Noe jeg synes er skummelt. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ser at det er mange av dere damer som går på samme smellen på igjen og igjen. Dere finner dere en mann, kjører på med sex og full pakke også etter en stund så finner dere at dette var voldsmann eller en mann som ikke har rent mel i posen. Og jada dere fortsetter å være sammen med denne mannen selv om vedkommende er noe galt med.... også etter en stund ja da går det opp for dere at å ja, vedkommende var voldlig og gjorde trulser om både det ene og andre....

Det virker nesten som at dere damer må ha noen å ligge med bare for å ha noen å ligget med...så da tar jeg til takke med den jeg får også får det gå som det går...

Det jeg ikke forstår er hvorfor i svarte kom dere ikke ut av forholdet før det gikk så langt? Da hadde dere ungått mye spetakel og ikke minst nesten helsa løs.. For i mitt hode sier at bli kvitt det som lager kvalme, trusler osv. Burde det ikke ha ringt noen klokker for lenge siden?
Jeg mener at en er ikke programforpliktet til å ha samme mannfolket hele livet selv om det er en er forbryter, narkoman eller morder...

Nei damer, bruk hodet og kom dere ut av de forholdene det er bare f**n-skap, for det finnes nok av mannfolk der ute i verden....

PS! Jeg vet ikke om jeg skal syns synd på dere siden dere har rota dere bort i det dere har gjort...for en skulle tro at hodet dere skulle ha tenkt så langt dette er ikke noe satse på....

Dette må noen forklare meg for jeg forstår ikke dette her....

Ha en fin dag og bruk hodet!!!!!!!

Anonymkode: 5647d...11b

Hadde det vært så lett som du beskriver her, hadde de alle forlatt en slik partner. Desverre er det ikke slik for alle. Mange som har nevnt de ofte har opplevd dette når de vokste opp, som dermed ikke ser røde flagg like enkelt som et menneske som har vokst opp med kjærlige foreldre.

Det mennene som er slik har også opplevd den samme oppveksten.

akkurat som folk med gode oppvekster og gode verdier finner trygghet og likhet i hverandre så finne de menneskene en tilhørighet i hverandre.

de deler noen ingen andre forstår og opplever dette som kjærlighet.

så er det verdt å huske på at de heller ikke har et nettverk rundt seg, de er isolerte, så de får ikke hjelp når de skal ta valg om å flytte i leilighet. Å dra tilbake til sine foreldre er bare forsette mishandlingen. I tillegg de som har barn, de blir ikke kvitt partneren, de må forholde seg til han resten av livet og mange tørr ikke tanken på hva som kan skje med barnet om det er alene med en slik far.

samfunnet må beskytte disse kvinnene og barna deres, om det hadde funnes ordninger der både mor og barn blir beskyttet så hadde flere gått.

mange tror og de fortjener og det deres egen feil, da de har hørt det hele livet.

og mange av disse kvinnene er smarte, oppegående mennesker som gjør alt i sin makt å bryte arven.

Anonymkode: c8851...3e8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:
Det må vel kunne gå ann å spørre andre om hva andre mener enn å gå i sitt eget ego som tankene " Ja, vedkommende er en voldsmann...jeg får klare meg med han så lenge det går....". Det burde være lov å reagere med en gang når en ser at vedkommende en er sammen med er et rasshøl og ikke den personen som en trodde det var først det var....

Mitt neste spørmål er da: Skal vi syns synd i de folka som er midt oppe spetaklet siden de har valgt det selv å være i det?

For meg så er valget enkelt, tenk nøye igjenom hva en plukker ut som mannfolk og test ut vedkommende og send vedkommende hjem med en gang....det er ingeting å samle på sånne folk...

Jeg tror at hadde folk vært vært litt mer kyniske og kaste folk folk som ikke er noe å samle på så hadde en unngått mye rabalder..

Anonymkode: 5647d...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS her: Vi må være enige om at folk må være litt mer tøffe og ta valg i stendfor å stå midt oppe i alt som har med trusler osv å gjøre.. Du har rett at livet har ikke noe fasit.

Anonymkode: 5647d...11b

Du vil aldri få noen av dem til å innrømme noe som helst. Lost case.

Anonymkode: acda9...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...