Gå til innhold

Hvorfor går så mange "damer" med mobilen i bhen ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er overbevist om at de som har plass i slikt i bh bruker feil bh-størelse 

Anonymkode: 2db78...757

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fordi dameklær enten har knøttsmå lommer, eller ikke lommer i det hele tatt.

Pleier ikke gjøre det selv (har for liten BH), men ser ikke hvorfor det er uhygienisk. Pupper er bare hud.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke det selv, men kjenner mange som gjør det. 
For det meste de under 30 år. 

De går med klær uten lommer, eller med for små lommer. De er redde for å glemme/miste/bli frastjålet veske. 
Og det er langt tryggere med mobil/kort i bh enn i baklomma. 

Anonymkode: d1cd6...600

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det ser ikke veldig.. renslig ut..

Anonymkode: 66c44...4ba

Hvilken vei mener du mobil i BH-en er urenslig?

For de av oss som klarer å huske tilbaketog pandemien begynnelse så ble det påpekt gjentatte ganger at mobilen er den største risikoen til smitte. Vi tar i all verdens ting forså å fingre med mobilen. 
Så det urenslige med å ha mobilen i BH-en vil jeg påstå er mobilens mange bakterier og annet smuss som puttes opp i rent  (forhåpentligvis) undertøy. 
Og for de som hevder mobil i BH-en er noe som forekommer i bare enkelte miljøer, de får bla noen uker tilbake og finne frem til Eli Kari Gjengedal sitt innslag der hun forteller at hun putter mobilen i bhen når hun har sending på været på tv2.  (Og dermed  fikk vi svar på hvorfor dama er så brystfager) :ironi:

Anonymkode: aa9ca...b6d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det ser så blodharry ut 

TS

Hva så? Din mening er ikke avgjørende for hva jeg (og antakeligvis mesteparten av mine medsøstre) vil gjøre. Det passer meg å hva mobilen i bhen til tider, da gjør jeg det.

Det er ikke mer skittent der enn i hånda i for å si det sånn.

Anonymkode: e48ab...d19

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ser ikke veldig.. renslig ut..

Vet du hvor ubrukelige lommene i klærne våre er, hvis vi i det hele tatt har lommer? 

Anonymkode: 55fc3...c32

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg gjør ikke det selv, men kjenner mange som gjør det. 
For det meste de under 30 år. 

De går med klær uten lommer, eller med for små lommer. De er redde for å glemme/miste/bli frastjålet veske. 
Og det er langt tryggere med mobil/kort i bh enn i baklomma. 

Anonymkode: d1cd6...600

Jeg skal love deg at vi over 30 også lett tar mobilen og andre ting i bhen vår. Jeg vil tro at vi også har plass til mere ;)

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg følte meg skikkelig truffet her 😂 

hjelper det at det kun er når jeg jobber i Hagen? 

Anonymkode: 21c7a...bb2

Såklart da slipper vi å se du vipper den fram. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vet du hvor ubrukelige lommene i klærne våre er, hvis vi i det hele tatt har lommer? 

Anonymkode: 55fc3...c32

Hva skjedde med veske?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri gjort. Visste ikke at det fantes noen som gjorde det heller, men jeg har ingen problemer med å forstå hvorfor det gjøres. Fin plass å legge telefonen når det ikke er nok hender til å holde den + det andre man trenger hendene til der og da. Mange kvinneklær lages jo helt uten lommer. De regner vel med at alle går med veske, men det stemmer jo ikke. Ikke alltid man vil drasse på det.

Det er ikke noe verre å legge telefonen inntil huden på brystet, enn det er å holde den med huden i hendene. Hendene er borti alt mulig i løpet av en dag og er MYE skitnere og mer fulle av bakterier og virus enn en pupp, det skal være helt sikkert! Så ingen ting "skittent" ved å legge den i bh-en.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva skjedde med veske?

et j**** plagsomt vedheng å passe på. Hva skjedde med å gi kvinner lommer? Du vet slik som menner får i massevis av....

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Trode det var helt vanlig å ha ting i BH, om man ikke har noen andre pasende lomer... Jeg kan ha nøkel, telefon, penger eller kort i BH om jeg ikke har lommer, men jeg prøver å være diskre. Jeg står aldri å graver i BH mit i butikken liksom. Alle venninene jeg har snaket om dette med gjør det samme av og til. Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være uhygjenisk? 

Jeg har aldri sett noen som har gjort dette annet enn på film eller youtube....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mobilen i bhen om jeg bare er hjemme og ikke har lommer. Gjør det også i bilen hvis jeg skal høre på musikk på mobilen mens jeg kjører (radio er ødelagt). Men ute blant folk bruker jeg jo veske. Har stort sett ikke lommer, da jeg alltid bruker kjole. Kjole med lommer er ikke normen, men når jeg har lommer, så bruker jeg de 😀

Anonymkode: 95887...0a0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chenet skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri sett noen som har gjort dette annet enn på film eller youtube....

Tror ikke så mange har sett meg gjør det helle, jeg graver jo som sagt ikke i BH mitt i butiken....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ser så blodharry ut 

TS

Spørsmålet ditt var HVORFOR noen damer har den i bhen. De gjør det nok i 10/10 tilfeller av praktiske årsaker, ikke for å imponere oss andre. Å blande harry inn i praktiske ting er jo helt håpløst.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare mobil. Nøkler, bankkort etc.Skal jeg inn i butikken og ikke gidder å dra med meg veska,så putter jeg bankkort og mobil i bh. Har store bryster,men alltid litt ekstra rom😂

Anonymkode: 02691...d35

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke på brystene so skitten, skitteenhetsgraden er lik med albuene, men tilfeldigvis er det ingen oppbevaringsplass der, så da blir det bh. Lur plass å legge ting om det er plass og ikke ubehagelig. 

Anonymkode: 433a6...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser ikke på brystene so skitten, skitteenhetsgraden er lik med albuene, men tilfeldigvis er det ingen oppbevaringsplass der, så da blir det bh. Lur plass å legge ting om det er plass og ikke ubehagelig. 

Når jeg skal på fest putter jeg kortet og husnøkkelen, kanskje en liten leppe olje i en liten smykke pose og smetter den i bh'en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal faktisk sies at det ikke er så lurt. Når jeg var ung så hadde jeg mobilen i bhen en varm sommer dag. Jeg ble så svett der mobilen lå at den ble fuktskadet og ble ødelagt, den slo seg av og ville aldri på igjen. Ikke var mobilen så veldig gammel heller 🤷‍♀️

Anonymkode: dd547...488

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Interessant spørsmål. Det får meg til å undre over om det er noe sammenheng mellom det og brystkreft. Fører det til en økning?

Anonymkode: 80418...6e0

Neppe. 

Anonymkode: 70ab1...e55

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...