Lovise78 Skrevet 23. oktober 2024 #81 Del Skrevet 23. oktober 2024 Alle land med religiøse regimer som undertrykker kvinner, samt USA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #82 Del Skrevet 23. oktober 2024 Eva-Lena skrev (På 20.10.2024 den 16.32): Det frister meg mindre og mindre å reise til USA. Det er så mye drap i det landet og virker som våpene blir brukt for det minste. Land som Somalia og andre afrikanske land frister ikke. Har vært i Egypt og aldri mer. Masete kjeltring pakk som selger bestemora si for ei krone. Jeg har vært flere ganger i Emiratene og kommer til å reise dit igjen. Folket er svært vennlige og hjelpsomme. Jeg er kvinne selv og har vært der på både familie og venninne ferier. Aldri opplevd noe som helst ubehagelig i Emiratene. Dere som aldri har besøkt Emiratene vet ikke hva dere går glipp av. USA er på størrelse med Europa, og har tilsvarende mangfold. Oddsen for at du skal oppleve kriminalitet er svinnende liten, men du kan jo også sørge for å reise til mindre belastede delstater/områder innenfor delstat. Å ekskludere hele USA syns jeg blir rart. Hawaai, San Diego, temmelig fantastiske steder. Anonymkode: f5624...b5a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #83 Del Skrevet 23. oktober 2024 Israel!!!!! (Vet folk ikke drar der nå da). Tyrkia. Og ellers muslimske land. Anonymkode: 5449b...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #84 Del Skrevet 23. oktober 2024 Alle muslimske land. Og alle Afrikanske land untatt enkelte deler av Sør-Afrika. Og de fleste asiatiske land kanskje untatt Japan og Thailand. Og mange sør-amerikanske land untatt enkelte deler av Brasil, og kanskje noen trygge deler av noen andre sør-amerikanske land. Anonymkode: d0e94...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #85 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 17.48): Har vært mye i USA i flere ulike stater. Storbyer og på «bygda». Eneste skytevåpen jeg har sett i USA er på politi som bærer de synlig. Aldri bevitnet noe som helst av vold av noe slag. Anonymkode: 06694...613 Veldig enig. Men i storbyer er det ofte et veldig markant skille mellom "slummen" og resten av byen. Plutselig ser ting veldig anderledes ut rundt deg når du kommer til "feil side av byen" på en kjøretur. Dessuten er enkelte steder blitt totalt oversvømt av uteliggere og narkotika de siste 10-15 årene. Som enkelte steder i California. Anonymkode: d0e94...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #86 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): USA er på størrelse med Europa, og har tilsvarende mangfold. Oddsen for at du skal oppleve kriminalitet er svinnende liten, men du kan jo også sørge for å reise til mindre belastede delstater/områder innenfor delstat. Å ekskludere hele USA syns jeg blir rart. Hawaai, San Diego, temmelig fantastiske steder. Anonymkode: f5624...b5a Enig. Syntes alltid det er litt komisk hvordan noen snakker om fælt USA er, uten å ha vært der😆 Vært mange ganger i USA i korte og lengre perioder. Utelukkende positive erfaringer. Neste uke går turen til San D 👍🏻 Anonymkode: 06694...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #87 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Veldig enig. Men i storbyer er det ofte et veldig markant skille mellom "slummen" og resten av byen. Plutselig ser ting veldig anderledes ut rundt deg når du kommer til "feil side av byen" på en kjøretur. Dessuten er enkelte steder blitt totalt oversvømt av uteliggere og narkotika de siste 10-15 årene. Som enkelte steder i California. Anonymkode: d0e94...47e Ja for all del. Det er mye dritt i USA. San Fransisco er kanskje byen jeg har vært med tydeligst skille fra en gate til den neste. Den mest belastede byen jeg har vært, er nok Memphis. Når det er sagt. Så er det en enkel sak å holde seg unna belastede områder. Anonymkode: 06694...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #88 Del Skrevet 23. oktober 2024 Det eneste landet jeg kunne gått med på å dra til utenfor Europas (eller strengt tatt Skandinavias) grenser er Canada. Og det er fordi det er så likt Norge. Jeg er hjemmekjær til tusen. Går jeg glipp av mye? Jada. Men jeg går også glipp av matforgiftning, veggdyr, lommetyverier, svindelforsøk, lange dager på flyplass, kanselleringer, mellomlandinger, tapt bagasje, kakerlakker, multiresistente bakterier, dødelige hetebølger, diverse naturkatastrofer, og jeg sparer mye penger. Savner ingenting heller. Anonymkode: 61361...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 23. oktober 2024 #89 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hateridioter skrev (På 20.10.2024 den 9.30): Tyrkia og Dubai. Flere land jeg ikke kunne tenkt med å reise til, men anser ikke dem som populære reisemål. Kunne aldri tenke meg "syden Tyrkia" men det frister veldig å besøke Istanbul. Med unntak av områder hvor det er krig/krigslignende tilstander er det egentlig ingen land jeg ikke kunne tenkt meg å besøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. oktober 2024 #90 Del Skrevet 23. oktober 2024 Russland fristar ikkje så veldig. Og Nord- Korea. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #91 Del Skrevet 23. oktober 2024 Tyrkia. Anonymkode: 13ca0...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 23. oktober 2024 #92 Del Skrevet 23. oktober 2024 Marokko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #93 Del Skrevet 24. oktober 2024 Emiratene og Qatar Anonymkode: 8b165...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 24. oktober 2024 #94 Del Skrevet 24. oktober 2024 Tyrkia, Iran, Irak, Syria, Russland. Og noen land jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #95 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Går jeg glipp av mye? Jada. Men jeg går også glipp av matforgiftning, veggdyr, lommetyverier, svindelforsøk, lange dager på flyplass, kanselleringer, mellomlandinger, tapt bagasje, kakerlakker, multiresistente bakterier, dødelige hetebølger, diverse naturkatastrofer, og jeg sparer mye penger. Savner ingenting heller. Anonymkode: 61361...36c Jeg har reist til 50+ land. Har ingen negative erfaringer med noe av dette. Verste naturkatastrofen jeg har opplevd var i Norge. Vi er virkelig utsatt. Anonymkode: 2df94...4a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 24. oktober 2024 #96 Del Skrevet 24. oktober 2024 Midtøsten og alle andre muslimske land og israel Pedofil-styrte USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #97 Del Skrevet 25. oktober 2024 Emiratene. Har vært der på gjennomreise en gang, og skjønner ikke at folk gidder å dra på ferie dit. Maken til usjarmerende og pregløst land. Anonymkode: 14f3b...073 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #98 Del Skrevet 25. oktober 2024 Thailand. Dubai., Australia og USA Anonymkode: acd7a...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #99 Del Skrevet 25. oktober 2024 Folk som "boikotter" land som f.eks. Dubai har garantert null peiling på hva som egentlig er tilstanden der. Dette er tanketomme sauer. De har kanskje lest en VG-overskrift der ordet "slaveri" har blitt brukt, og basert på det konkludert med at Dubai er et fælt sted med fæle folk... Om du sier du aldri ville ha reist til Dubai, så bør du også kunne gi en detaljert forklaring av gjestearbeidernes situasjon der, og hvorfor de faktisk reiser (frivillig!) dit. Anonymkode: be242...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #100 Del Skrevet 25. oktober 2024 De eneste landene jeg ikke reiser til, er land som UD advarer mot. Grunnen er selvfølgelig at reiseforsikringen er ikke lenger gyldig da. Anonymkode: be242...6cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå