Gå til innhold

Hvilke land ville du aldri reist til? (men som folk liker)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en del land som ikke frister så veldig. Saudi-Arabia, Somalia, Jemen og Sør-Sudan for å nevne noen få.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle muslimske land (typisk midtøsten og nord-afrika) som nevnt over her, USA, Israel, Russland, Belarus, Island (jeg hater kulde, men kunne reist om jeg fikk betalt), Venezuela, Australia (rett og slett fordi der er mange andre land jeg velger før pga dyrene der) og Nord-Korea er landene jeg kommer på i farten.

Anonymkode: a22df...0b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en veldig grei målestokk på dette  : Jeg skal i fylla kunne ha sex med en lokal kvinne på stranda, uten at dette skal ha alvorligere konsekvenser for begge parter enn en symbolsk bot. 

Shit might happen. 

Jeg velger også vekk land og områder som ikke ønsker turister. Og det gjelder også for jobb.

Så det blir færre og færre steder jeg kan reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palestina og Iran.

De får jo voldsom støtte fra enkelte, de som gjør det kan godt reise ned dit med enveisbillett for min del.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri tenkt meg å reise til noen land utenfor EU. Uansett om det er øst, vest eller sør.

Anonymkode: b3b39...06d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islamske land (altså med islamsk styresett - ikke noe i mot land der flertallet av befolkninga er muslimsk dersom staten er forholdsvis sekulær) som Emiratene grunnet kvinne- og menneskesynet deres. Dessuten dyrt, varmt og egentlig ingenting å se - bare byer og ørken? Nei takk.

USA - virker som om "alle" nordmenn drømmer om å reise dit, jeg finner det totalt uinteressant. Misliker kulturen.

Endret av Uanonym bruker
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - dette skulle vel være land som mange liker å reise til. Mange svarer Nord-Korea, Sør-Sudan, Palestina etc. - men de er vel ikke akkurat kjent som populære reisemål. Det er vel knapt mulig å reise dit.

Endret av Uanonym bruker
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uanonym bruker skrev (9 minutter siden):

USA - virker som om "alle" nordmenn drømmer om å reise dit, jeg finner det totalt uinteressant. Misliker kulturen.

Du vet at det ikke bare finnes en kultur i USA, på samme måte som det i Europa er mer enn en kultur?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Dubai. Thailand på sexturisme steder, Australia for edderkoppene, Nederland for dop og igjen sex turisme, alle andre steder med farlige sosiale koder og farligere innsekter og dyr. 

USA gjør meg også nervøs med alle våpnene, tornadoer, alt skjer der. 

Er pingle, holder meg til land hvor bjørn er det farligste. 

Anonymkode: a1b61...0f1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kunne aldri tenkt meg å reise til noen land utenfor EU. Uansett om det er øst, vest eller sør.

Anonymkode: b3b39...06d

Så du kunne aldri tenkt deg å reise til Norge? 

Anonymkode: 71570...d43

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke. Vanskelig å vite hva jeg ikke liker før jeg har vært der.

Har vært i Egypt og Tunisia og synes det var to ganske like ekle land, så Marokko f.eks står ikke høyt på lista. Selv om mange liker seg der. Antar det er mye likt de to andre. 

Anonymkode: b5e40...b2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saudi Arabia, Yemen, Somalia, Egypt, India, Pakistan, Afghanistan, Sudan, Gaza, Bangladesh er shithole land som først dukker opp i hodet. Hvor kvinner blir sett på som kveg og kan utnyttes. Og suprise suprise..de fleste av de er gjennomsyret islam. 

Anonymkode: bb2cd...9b4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uanonym bruker skrev (55 minutter siden):

Altså - dette skulle vel være land som mange liker å reise til. Mange svarer Nord-Korea, Sør-Sudan, Palestina etc. - men de er vel ikke akkurat kjent som populære reisemål. Det er vel knapt mulig å reise dit.

Hehe ja virker som folk helt ignorerer den delen av spørsmålet. Det kunne vært spennende å reise til Nord-Korea, men neppe et sted mange nordmenn liker å valfarte.

Anonymkode: 71570...d43

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot muslimer, men vil ikke dra ditt på ferie. Grunnen er at jeg er transe og det blir ikke godtatt. Har greie muslimske venner som aksepterer meg for den jeg er.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...