AnonymBruker Skrevet 18. oktober #21 Del Skrevet 18. oktober Du var ikke tiltrukket av han før fordi han var pushy når det gjaldt følelser. Nå ble du tiltrukket av han for du så at han hadde andre muligheter Anonymkode: befeb...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #22 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du var ikke tiltrukket av han før fordi han var pushy når det gjaldt følelser. Nå ble du tiltrukket av han for du så at han hadde andre muligheter Anonymkode: befeb...b26 Ja, nettopp! Jeg hater å føle meg presset. Følelser må få utvikle seg naturlig. Men nå er kanskje ikke de følelsene jeg har nå så naturlig heller siden det handlet mer om angst for å miste noe. Og bare for å presisere noe som mange skriver så ville begge være venner. Han ville veldig gjerne være venner selv om det ikke ble noe mer. Nesten så han var skuffet over at vi ikke kunne være venner mer nå.. Anonymkode: 039e9...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #23 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, nettopp! Jeg hater å føle meg presset. Følelser må få utvikle seg naturlig. Men nå er kanskje ikke de følelsene jeg har nå så naturlig heller siden det handlet mer om angst for å miste noe. Og bare for å presisere noe som mange skriver så ville begge være venner. Han ville veldig gjerne være venner selv om det ikke ble noe mer. Nesten så han var skuffet over at vi ikke kunne være venner mer nå.. Anonymkode: 039e9...be9 Det er aldri noe reelt press. Det er bare sånn det blir når den ene føler mer for den andre enn de som kommer i retur. Det er en følelse som gjør deg "tvunget" til å faktisk kjenne etter om dette er noe du vil gå videre med eller ikke. Verre er det ikke Anonymkode: 809ac...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #24 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og bare for å presisere noe som mange skriver så ville begge være venner. Han ville veldig gjerne være venner selv om det ikke ble noe mer. Nesten så han var skuffet over at vi ikke kunne være venner mer nå.. Ikke vær naiv. En som er forelsket vil ikke være venner. Grunnen til at de sier det er jo at de håper det blir mer enn vennskap. Jeg står ved at jeg synes det er uetisk å være venner med noen som er forelsket i en, fordi det er ikke et likeverdig vennskap. Anonymkode: ff498...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 18. oktober #25 Del Skrevet 18. oktober (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja, nettopp! Jeg hater å føle meg presset. Følelser må få utvikle seg naturlig. Men nå er kanskje ikke de følelsene jeg har nå så naturlig heller siden det handlet mer om angst for å miste noe. Og bare for å presisere noe som mange skriver så ville begge være venner. Han ville veldig gjerne være venner selv om det ikke ble noe mer. Nesten så han var skuffet over at vi ikke kunne være venner mer nå.. Anonymkode: 039e9...be9 Sånn som du fremstiller saken så har du fortalt han gang på gang at du bare ser på han som en venn, du har bedt han om å treffe andre.. og nå, som han har gått videre, så virker du litt snurt. Det er hva jeg får ut av saken og greia er den at, dersom du er interessert i å treffe noen, så må du bruke tid på dem, satse på dem. Kanskje sommerfuglene ikke er der med en gang, men du må faktisk åpne opp for at det kan være noe mer også må du investere i dem, dersom du ønsker å beholde dem - og her så fremstår det egentlig som om du har tatt han litt for gitt. Jeg tenker at istedenfor å sitte der og gå "ja, men dette er alt hans feil" så må du gå i deg selv og tenke.. hmmm hvordan havnet jeg i denne situasjonen? Og istedenfor å legge skylden på han, så må du være bevisst på dine handlinger og hvordan de påvirker andre.. Endret 18. oktober av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #26 Del Skrevet 18. oktober Blått skrev (37 minutter siden): Sånn som du fremstiller saken så har du fortalt han gang på gang at du bare ser på han som en venn, du har bedt han om å treffe andre.. og nå, som han har gått videre, så virker du litt snurt. Det er hva jeg får ut av saken og greia er den at, dersom du er interessert i å treffe noen, så må du bruke tid på dem, satse på dem. Kanskje sommerfuglene ikke er der med en gang, men du må faktisk åpne opp for at det kan være noe mer også må du investere i dem, dersom du ønsker å beholde dem - og her så fremstår det egentlig som om du har tatt han litt for gitt. Jeg tenker at istedenfor å sitte der og gå "ja, men dette er alt hans feil" så må du gå i deg selv og tenke.. hmmm hvordan havnet jeg i denne situasjonen? Og istedenfor å legge skylden på han, så må du være bevisst på dine handlinger og hvordan de påvirker andre.. Takk for råd, det tar jeg til meg! Anonymkode: 039e9...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #27 Del Skrevet 18. oktober Jeg er kvinne, men altså hvis en mann jeg datet og var interessert i hadde gitt meg slike meldinger som du gjorde, og til og med sagt at jeg kan date andre... aldri i verden om jeg ville tenkt at han var interessert senere heller. En sånn start ville ødelagt alt for meg. Man vet jo som regel om man er interessert eller ikke. Helt ok å be om å få ta ting sakte, det er noe annet. Anonymkode: 5e320...e8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #28 Del Skrevet 18. oktober Er det virkelig overraskende at han ble mindre interresert og søkte andre steder, når du har sagt du følte det som vennskap? Få menn gidder å bli plassert i vennesonen for så å gi like mye av seg selv Men når du skjønte muligheten kanskje var borte, da ble du interessert😅 er det mulig Anonymkode: 4aa45...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 18. oktober #29 Del Skrevet 18. oktober Om en kvinne jeg datet hadde sagt hun så på meg som en venn, men at vi kan fortsette å møtes og jeg kunne møte andre om jeg ønsket. Da hadde jeg gått fra å se på henne til en potensiell kjæreste, til i beste fall et knull. Tipper de fleste kvinner ville løpt sin vei i samme scenario også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 19. oktober #30 Del Skrevet 19. oktober Arild37 skrev (På 18.10.2024 den 15.44): Om en kvinne jeg datet hadde sagt hun så på meg som en venn, men at vi kan fortsette å møtes og jeg kunne møte andre om jeg ønsket. Da hadde jeg gått fra å se på henne til en potensiell kjæreste, til i beste fall et knull. Tipper de fleste kvinner ville løpt sin vei i samme scenario også Det er helt latterlig. TS burde gå i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #31 Del Skrevet 19. oktober Jeg tror du likte at han likte deg, men nå liker han deg ikke lenger så da blir du sjalu fordi han går videre. La han være i fred. Du likte han ikke en gang, ikke før du tror han går videre. At du i det hele tatt ‘koser’ med han er…. Ja.. rart… Du tar ting i helt feil rekkefølge i mine øyne. Han vil kun ha deg for sex. Anonymkode: ee282...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå