Sonit Skrevet 19. oktober 2024 #61 Del Skrevet 19. oktober 2024 (endret) Norge Sverige Danmark Finland Tyskland Latvia Litauen Estland Russland Frankrike Spania Kroatia Italia Montenegro Kina Sveits Usa Canada Mexico Brasil Chile Colombia Egypt Sør Afrika Tanzania Australia New Zeland India Nepal Sri Lanka Emiratene Tunisia Thailand Vietnam Laos Kambodsja Malaysia Indonesia Singapore Fiji Cuba Costa Rica Jamaica Peru Argentina Tsjekkia Polen Færøyene Island Irland Hellas Malta Nederland Portugal Storbritannia Ungarn Romania Bulgaria Georgia Monaco Østerike Albania Qatar Tyrkia Sør Korea Taiwan Japan Israel Filippinene Jordan Mongolia Myanmar Samoa Kenya Ghana Seychellene Det ble flere enn jeg trodde... 76 land. Og skal seile i karibien neste år, så da blir det flere land. Endret 19. oktober 2024 av Sonit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #62 Del Skrevet 19. oktober 2024 Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Sveits, Østerrike, Spania, Italia, Polen, Tsjekkia, Slovakia, Ungarn, Romania, Israel. Sør-Afrika, Eswatini, Mosambik, Zimbabwe, Malawi. USA, Canada, Mexico, Chile. India, Kina. Australia. 29 tilsammen, og alle kontinenter utenom Antarktis. Anonymkode: a2894...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #63 Del Skrevet 20. oktober 2024 Norge, Sverige, Finland, Danmark, Frankrike, Russland. Anonymkode: e01b6...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 20. oktober 2024 #64 Del Skrevet 20. oktober 2024 SPOCA skrev (På 18.10.2024 den 13.04): Det kommer litt an på prioriteringer. Vi prioriterer heller reiser over f.eks alkohol, rusmidler og festing. Jeg reiste mye mens mine studiekamerater festet vekk pengene sine. Samme her. Og vi har møbler lenge, og er ikke opptatt av oppussing så lenge det vi har er funksjonelt. Kjøper så og si aldri pyntegjenstander og smådill fra interiørbutikker. Spiser god mat og går endel på restaurant, men lager flere skikkelig billige og gode middager hver uke. Jeg reiste også mye som barn med foreldrene mine, og jeg har jobbet i korte perioder i flere land. Jeg må alltid ha en reise eller to å se frem til. Uten det føles livet litt tomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 20. oktober 2024 #65 Del Skrevet 20. oktober 2024 Merkelige valg på avstemningen. Jeg har vært i 10 land, krysser jeg da av på 5-10 eller 10-15? Det vanlige er jo å ha alternativer som 0-5, 6-10, 11-15 osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #66 Del Skrevet 2. november 2024 Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Italia, Monaco, Spania, Ungarn, Sveits, Østerrike, Belgia, Nederland, Portugal, England, Hellas, Bulgaria, India, USA, Kapp Verde + Madeira som autonom region. Så 20,5 Anonymkode: 4c1bb...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plenum77 Skrevet 13. november 2024 #67 Del Skrevet 13. november 2024 SPOCA skrev (På 18.10.2024 den 13.04): Det kommer litt an på prioriteringer. Vi prioriterer heller reiser over f.eks alkohol, rusmidler og festing. Jeg reiste mye mens mine studiekamerater festet vekk pengene sine. Går fint an og kombinere begge deler. Jeg brukte mye penger på «alkohol, rusmidler (snus) og festing» i studietida. Samtidig som jeg jobbet så pass mye deltid at jeg også kunne reise. Har nå besøkt 10 land utenfor Europa, 35 totalt, ekskludert Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. november 2024 #68 Del Skrevet 13. november 2024 Plenum77 skrev (1 time siden): Går fint an og kombinere begge deler. Jeg brukte mye penger på «alkohol, rusmidler (snus) og festing» i studietida. Samtidig som jeg jobbet så pass mye deltid at jeg også kunne reise. Har nå besøkt 10 land utenfor Europa, 35 totalt, ekskludert Norge. Det er klart, det har vel ingen nektet for? Jeg snakker dog om de som ikke har råd til begge deler, eller som ikke har råd til reiser fordi de gjør det ene over det andre. Igjen, det kan handle om prioriteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronicalake Skrevet 17. november 2024 #69 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg har vært i nærmere 100 land, som blir litt mye å ramse opp her. Har vært i nesten alle land i Europa og nesten alle land i sør og øst Asia, i tillegg til noen land i Afrika, Amerika (nord og sør) og Oceania. Elsker å reise, og reiste massevis i 20 og 30 årene, frem til Covid kom. Nå er jeg småbarnsmor, men barnet mitt på snart tre år har allerede vært i 15 land, og skal utenfor Europa for første gang nå i jula. Blir en tur til Vietnam og Hong Kong. Gleder meg til å reise masse med han også fremover! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #70 Del Skrevet 11. desember 2024 Sverige, Danmark, Finland, Polen, Tyskland, Tyrkia, Montenegro, Spania (Mallorca), Bulgaria, Italia, Frankrike, Hellas (Kreta), Malta, USA, Storbritannia (England og Skottland). Anonymkode: 7b333...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #71 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har vært i 56 land og er enig med dem over om at dette handler om interesse og prioriteringer. Reiste også en del som student. Jobbet mye, brukte lite penger på klær osv, men mer på kafébesøk, turer på byen, god vin og reiser. I dag er jeg i jobb og har god økonomi. Men hører fra venner at de ikke «kan» reise pga barna - men likevel pusser de opp huset og handler interiør i mengder. De hadde med andre ord hatt råd til å reise om prioriteringene var annerledes. Så der er vel folk bare ulike. Anonymkode: 76226...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #72 Del Skrevet 30. desember 2024 Sverige, Danmark, Finland, Skottland, Spania, Frankrike, Tyrkia, Qatar, Russland, Mongolia, Kina, India, Thailand, Bulgaria, de forente arabiske emirater, Hellas. Anonymkode: b8cb5...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 30. desember 2024 #73 Del Skrevet 30. desember 2024 Har ikke vært i fryktelig mange land. Tre kontinenter og rundt 20 land. Men har vært veldig mye i to syd-europeiske land. Trives best der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå