Paneera Skrevet 17. oktober #1 Del Skrevet 17. oktober (endret) Jeg har vært i 15, inkludert Norge. Sverige, Danmark, Polen, England, Spania, Portugal, Frankrike, Kypros, Tyrkia, USA, Mexico, Cayman Island, Belize og Honduras. Også mellomlandet i Canada og Nederland, men bare vært på flyplassene. Over nyttår reiser jeg til Kenya, Tanzania (inkl Zanzibar), Sør Afrika, Madagaskar og Mauritius. Har fremover lyst til å reise mye i Karibien, Sør Amerika, Afrika, Oseania, Sør-Øst Asia og på ulike stillehavsøyer. Totalt 102 nye land jeg vil besøke!❤️ Prøver igjen, da jeg forsøkte å svare i en tidligere reisetråd som ble stengt (?) En i forrige tråd anbefalte Marokko. Jeg er skeptisk etter den grusomme saken med de to stakkars skandinaverene som ble halshugd av IS Endret 17. oktober av Paneera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 17. oktober #2 Del Skrevet 17. oktober Norge Sverige Danmark Finland Spania Tyskland Nederland Storbritania Belgia Frankrike Luxemburg Østerike Italia USA Tsjekkia Hellas Ungarn Estland Sveits Lichenstein Malta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17. oktober #3 Del Skrevet 17. oktober 41 land som jeg kommer på. Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Estland, Latvia, Storbritannia, Portugal, Spania, Frankrike, Monaco, Belgia, Nederland, Tyskland, Sveits, Østerrike, Tsjekkia, Polen, Romania, Ungarn, Kroatia, Italia, Vatikanet, Hellas, Tyrkia, UAE, Qatar, Sør-Afrika, Sri Lanka, Indonesia, Thailand, Singapore, Kina, Sør-Korea, Australia, Canada, USA, Bahamas, Den dominikanske republikk, Brasil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_x Skrevet 17. oktober #4 Del Skrevet 17. oktober (endret) Norge, Sverige, Danmark, Island, Storbritannia, Nederland, Tyskland, Sveits, Litauen, Polen, Romania, Bulgaria, Slovenia, Hellas, Kroatia, Kypros, Malta, Italia, Vatikanet, San Marino, Spania, Portugal, Gibraltar (teller det?), Tunisia, Thailand, Kambodsja, Hong Kong, Filippinene, USA, Mexico, Honduras.. Endret 18. oktober av Anonym_x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 17. oktober #5 Del Skrevet 17. oktober Norge, Sverige, Finland, Danmark, Island, Russland, England, Nederland, Frankrike, Spania, Tyskland, Østerrike, Italia, Monaco, Malta, Litauen, Polen, Kypros, Hellas, Tyrkia, Dubai, Egypt, USA, Thailand, Malaysia, Indonesia, Singapore, Australia, så 28 land. Ønsker meg til Sør-Amerika og det afrikanske kontinentet før jeg dør😊 Er blitt litt vanedyr de siste årene, så reiser tilbake til «trygge» og kjente steder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 17. oktober #6 Del Skrevet 17. oktober Norge, Sverige, Danmark, Island, Finland, Estland, Latvia, Litauen, Polen, Tjekkia, Ungarn, Slovakia, Østerrike, Liechtenstein, Sveits, Storbritannia (alle fire landene), Irland, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Luxembourg, Spania, Portugal, Italia, San Marino, Vatikanstaten, Monaco, Kroatia, Albania, Romania, Tyrkia, Georgia, USA, Canada, Peru, Argentina, Chile, Uruguay, Marokko, Sør-Korea, Japan, Taiwan, Thailand, Vietnam, Malaysia, Singapore, Indonesia, Australia, New Zealand. Skal være 52 land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17. oktober #7 Del Skrevet 17. oktober (endret) Bortsett fra Norge, så USA, Mexico, Canada, Tyskland, Sverige, Danmark, Island, Finland, Russland, Nederland, Belgia, Luxemburg, Storbritannia, Frankrike, Østerrike, Ungarn, Tsjekkia, Slovakia (fra den gangen det var i ett), Italia, Spania, Hellas, Thailand, Singapore, Portugal… Endret 17. oktober av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 17. oktober Forfatter #8 Del Skrevet 17. oktober Disse kunne jeg tenke meg å reise til, men ser at Regjeringen har kommet med reiseråd og frarådet flere av disse landene, AFRIKA: • Den sentral afrikanske republikk • Kongo / republikken Kongo • Elfenbenskysten • Egypt • Etiopia • Kenya* • Mali • Nigeria SØR-AMERIKA / SENTRAL-AMERIKA • Colombia • Venezuela • Haiti ASIA • India • Malaysia • Filippinene • Thailand MIDTØSTEN • Israel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #9 Del Skrevet 18. oktober Bortsett fra Skandinavia; Irland, England, Skottland, Nederland, Belgia, Tyskland, Polen, Frankrike, Spania, Italia, Slovenia, Kroatia, Hellas, Hong Kong, Thailand, Singapore, Australia, new Zealand, Fiji, Cook øyene, USA, Mexico, Belize, Guatemala, el Salvador, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama, Cuba, Trinidad og Tobago, Ecuador, Peru, Bolivia, Argentina, Brasil Anonymkode: 81157...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluggen Skrevet 18. oktober #10 Del Skrevet 18. oktober 35 land Norge, Sverige, Danmark, England, Sør Korea, Frankrike. Italia, Spania, Portugal, Polen, Bulgaria, Ungarn, Tjekkia, Albania, Hellas, Monaco, Kroatia, Malta. Latvia. Bahamas. Canada. Australia. Tyskland. USA. Irland, Estland, Tyrkia, Tanzania, Sveits, Vatikanet, Scotland, Honduras, Mexico, Nederland, Nord Makedonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 18. oktober #11 Del Skrevet 18. oktober Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Spania, Hellas, Kypros, Tsjekkia, Polen, Monaco, Nederland, England, India Ikke veldig bereist, jeg liker meg best på en strand i Spania. Burde sikkert reist for å se mer av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #12 Del Skrevet 18. oktober 45 land sist jeg tok en opptelling. Norge, Sverige, Danmark, Island, Tyskland, Nederland, Belgia, Luxembourg, Østerrike, Sveits, Liechtenstein, Tsjekkia, Frankrike, Portugal, Spania, Storbritannia, Italia, Vatikanstaten, Albania, Hellas, Bosnia, Montenegro, Kroatia, Hellas, Kypros, Tyrkia, Bulgaria, Malta, Russland, Estland. Usa, Mexico, Guatemala, Belize Kina, Thailand, Kambodsja, Malaysia Tunisia, Sør-Afrika, Botswana, Namibia, Zimbabwe, Kenya, Tanzania Anonymkode: dc2d2...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #13 Del Skrevet 18. oktober UK Sverige Danmark Finnland Russland Estland Litauen Latvia Polen DDR Tyskland Belgia Nederland Frankrike Spania Italia Sveits Østerrike Tsjekkia Slovakia Tsjekkoslovakia Romania Bulgaria Slovenia Kroatia Montenegro Bosnia Makedonia Serbia Albania Jugoslavia Hellas Tyrkia Jordan Saudi Arabia Bahrain Qatar UAE (Dubai, Abu Dhabi, Fujairah, Sharjah) Thailand Seychellene Etiopia Kenya Kongo Marokko USA (Texas, NY, Pennsylvania, New Jersey) Mexico Belize Guatemala Anonymkode: 5038f...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet 18. oktober #14 Del Skrevet 18. oktober Norge, Sverige, Danmark (inkl. Færøyene), Finland, Island, Tyskland, Nederland, Storbritannia, Belgia, Polen, Estland, Latvia, Litauen, Liechtenstein, Tsjekkia, Sveits, Frankrike, Spania, Italia, Portugal, Ungarn, Kroatia, Tyrkia, Hellas, Østerrike, Tunisia, USA, Thailand, Malaysia, Indonesia, Kambodsja, Vietnam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18. oktober #15 Del Skrevet 18. oktober (endret) Jeg har vært i 33 (35) land: Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Storbritannia (Skottland, England og Gibraltar), Estland, Luxembourg, Italia, Spania, Portugal, Frankrike, Andorra, Sveits, Bulgaria, Ungarn, Hellas, Kypros, Tsjekkia, Latvia, Belgia, Nederland, Monaco og Irland. USA, Haiti, Mexico og Jamaica Mauritius, Tunisia og Marokko Tyrkia og Japan Vi var nettopp på en tre uker lang bryllupsreise til Japan. Til neste år reiser vi til Kroatia, og besøker i tillegg Bosnia-Hercegovina, Serbia og Montenegro (er planen). Endret 18. oktober av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #16 Del Skrevet 18. oktober Oi, er det vanlig å ha vært i 30-40 land? Det er ikke vanlig i min omgangskrets, men det høres kjekt ut! Anonymkode: 25e0d...c5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18. oktober #17 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Oi, er det vanlig å ha vært i 30-40 land? Det er ikke vanlig i min omgangskrets, men det høres kjekt ut! Anonymkode: 25e0d...c5b Det kommer litt an på prioriteringer. Vi prioriterer heller reiser over f.eks alkohol, rusmidler og festing. Jeg reiste mye mens mine studiekamerater festet vekk pengene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gasp Skrevet 18. oktober #18 Del Skrevet 18. oktober Har vært i hele Skandinavia: Norge, Sverige, Danmark og Finland. Ellers i EU: Spania, Nederland og Frankrike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 18. oktober #19 Del Skrevet 18. oktober Ikke så veldig bereist sammenlignet med andre i tråden her, men: Norge Sverige Danmark Estland Tsjekkia Slovakia Østerrike Sveits Tyskland Liechtenstein Frankrike Nederland Belgia Storbritannia Spania Hellas Island Italia India New Zealand Canada USA Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 18. oktober #20 Del Skrevet 18. oktober SPOCA skrev (22 minutter siden): Det kommer litt an på prioriteringer. Vi prioriterer heller reiser over f.eks alkohol, rusmidler og festing. Jeg reiste mye mens mine studiekamerater festet vekk pengene sine. Altså, det er andre årsaker til at folk ikke reiser så mye enn at de fester og ruser seg... Man prioriterer barn, hus, jobb eller hobbyer man driver med innenlands, for eksempel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå