AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Del Skrevet 17. oktober 2024 Oppdaget når jeg kom hjem fra jobb i går, at katten min på to år har fått en kul på brystet.. Den er like stor som en tennisball, og MÅ ha oppstått plutselig, i tillegg er den hard.. Ringte dyrlegen i dag tidlig som mente jeg kunne komme inn for en sjekk, men de anbefalte også å følge med på det i noen dager og at det ikke var noe akutt. Katten spiser/drikker normalt, og er ellers i vanlig god form.. Jeg ringer nok uansett inn i morgen for å ta en time, men har noen vært borti lignende? Hva kan det være? Ser ut som huden er rød under pelsen, men ser ikke noe sår/stikk.. Anonymkode: cb064...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Del Skrevet 17. oktober 2024 En cyste, tipper jeg. De tømmer den hos vet og sender inn prøve. Om det er godartet anbefaler de likevel å fjerne den ( må fjerne hele posen), just in case. Anonymkode: 30278...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 19. oktober 2024 #3 Del Skrevet 19. oktober 2024 Kan godt være en fettkul / lipom. Disse er ufarlige om de er godartede, noe de som regel her. Det er litt lesestoff om fettkuler for hunder her: https://dyreliv.no/hund/fettkuler-hund/ Vet du har katt, men 99 % av det samme gjelder for katter mtp. lipomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 Opplevde dette på hunden min, hun fikk plutselig en stor kul på siden av halsen nærmest over natten. Hva det nå enn var forsvant etter to runder antibiotika. Anonymkode: f06fe...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå