AnonymBruker Skrevet 17. oktober #1 Del Skrevet 17. oktober Er det lov å kle seg ut som indianer på halloween nå eller er det fortsatt fyfy? Hva med cobboy? Husker det ble styr når Siv Jensen kledde seg ut som indianer for noen år sia, men nå er jo folk flest mer lei av woke. Anonymkode: efc83...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #2 Del Skrevet 17. oktober Det ække lov å si indianer mer! Jeg blir krenka! Kreeeeeenka!! Kåbbåi er heller ikke lov, for tenk om denne kugutten identifiserer seg som en jente eller en marsboer! Anonymkode: 9b2c4...1e7 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #3 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det ække lov å si indianer mer! Jeg blir krenka! Kreeeeeenka!! Kåbbåi er heller ikke lov, for tenk om denne kugutten identifiserer seg som en jente eller en marsboer! Anonymkode: 9b2c4...1e7 Hehe, heldigvis lever vi ikke i 2018 mer. Anonymkode: efc83...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #4 Del Skrevet 17. oktober Altså, du vet at man skal kle seg ut som noe skummelt på halloween? Det er ikke karneval. Anonymkode: 0c1d6...893 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #5 Del Skrevet 17. oktober Nei, det tenker jeg ikke er innafor. Vi fra majoritetskulturen her slipper at noen lager billige polyester-kostymer av vår bunad. Kanskje vi ikke trenger lage kjipe kopier fra et folkeslag som bokstavelig ble slaktet i kolonisering? Anonymkode: 69759...b19 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #6 Del Skrevet 17. oktober nei Anonymkode: 891a8...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #7 Del Skrevet 17. oktober Siv Jensen ble jo nesten skutt for det! Nope, ikke noe Pocahontas i år. Anonymkode: 93bce...837 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. oktober #8 Del Skrevet 17. oktober Nei, indianere er ikke skumle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #9 Del Skrevet 17. oktober Hvis du synger "en og to og tre amerikanske urbefolkning, fire fem og seks amerikanske urbefolkning" bør det gå greit. Anonymkode: d1616...9da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr X Skrevet 17. oktober #10 Del Skrevet 17. oktober Det er selvsagt helt innenfor. Nå må vi slutte med dette vanvittige krenkehysteriet! 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #11 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det tenker jeg ikke er innafor. Vi fra majoritetskulturen her slipper at noen lager billige polyester-kostymer av vår bunad. Kanskje vi ikke trenger lage kjipe kopier fra et folkeslag som bokstavelig ble slaktet i kolonisering? Anonymkode: 69759...b19 Har du vært på Europris i det siste? Anonymkode: d1616...9da 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #12 Del Skrevet 17. oktober Uoriginalt, platt, kjedelig og dårlig kostyme og jeg ville antatt at du ikke har to kreative hjerneceller i skallen. Utover det ville jeg ikke tenkt noe om det. Anonymkode: 6943e...b4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #13 Del Skrevet 17. oktober Du kan ikke straffeforfølges nei. Tror ikke noen i Norge bryr seg heller. Fantasiløst og teit er det da. Anonymkode: 03c96...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #14 Del Skrevet 17. oktober Mr X skrev (1 minutt siden): Det er selvsagt helt innenfor. Nå må vi slutte med dette vanvittige krenkehysteriet! Enig, men det er så mange som hadde reagert. Derfor ville jeg ikke gjort det. Trist men sant. Anonymkode: 93bce...837 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #15 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig, men det er så mange som hadde reagert. Derfor ville jeg ikke gjort det. Trist men sant. Anonymkode: 93bce...837 Nei. Helt usannsynlig at noen hadde reagert. I Norge kan du vel nesten kle deg ut som nazist uten å bli lynsjet for det. De tenker selvsagt sitt… Anonymkode: 03c96...b6e 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #16 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Helt usannsynlig at noen hadde reagert. I Norge kan du vel nesten kle deg ut som nazist uten å bli lynsjet for det. De tenker selvsagt sitt… Anonymkode: 03c96...b6e Hvor bor du? Indre enebakk? Anonymkode: 93bce...837 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #17 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor bor du? Indre enebakk? Anonymkode: 93bce...837 Bor i en av norges største byer…. og jeg går ut blant folk. Så dette kan jeg. Anonymkode: 03c96...b6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #18 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Helt usannsynlig at noen hadde reagert. I Norge kan du vel nesten kle deg ut som nazist uten å bli lynsjet for det. De tenker selvsagt sitt… Anonymkode: 03c96...b6e Hva har du røyka? Folk er jo så lettkrenkbare at det er til å få analkløe av. Jeg skal kle meg ut som en krenkekrakk på Halloween Anonymkode: 9b2c4...1e7 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #19 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har du røyka? Folk er jo så lettkrenkbare at det er til å få analkløe av. Jeg skal kle meg ut som en krenkekrakk på Halloween Anonymkode: 9b2c4...1e7 Hvor ser du det? På TikTok? Det skjer ikke i det virkelige liv. Har du noe å vise til som ikke er fra amerikanerne? Anonymkode: 03c96...b6e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #20 Del Skrevet 17. oktober De som blir krenket er ikke engang indianere, men folk som blir krenket på andre sine vegne.. det er så dumt som det får blitt. Tviler på at en indianer hadde brydd seg om du kler deg ut som en på Halloween eller kostymefest .. Anonymkode: 77994...2a6 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå