Gå til innhold

Er det lov å kle seg ut som indianer på Halloween nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det lov å kle seg ut som indianer på halloween nå eller er det fortsatt fyfy? Hva med cobboy?

Husker det ble styr når Siv Jensen kledde seg ut som indianer for noen år sia, men nå er jo folk flest mer lei av woke.

Anonymkode: efc83...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ække lov å si indianer mer! Jeg blir krenka! Kreeeeeenka!! Kåbbåi er heller ikke lov, for tenk om denne kugutten identifiserer seg som en jente eller en marsboer!  

Anonymkode: 9b2c4...1e7

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det ække lov å si indianer mer! Jeg blir krenka! Kreeeeeenka!! Kåbbåi er heller ikke lov, for tenk om denne kugutten identifiserer seg som en jente eller en marsboer!  

Anonymkode: 9b2c4...1e7

Hehe, heldigvis lever vi ikke i 2018 mer.

Anonymkode: efc83...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du vet at man skal kle seg ut som noe skummelt på halloween? Det er ikke karneval. 

Anonymkode: 0c1d6...893

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tenker jeg ikke er innafor. 

Vi fra majoritetskulturen her slipper at noen lager billige polyester-kostymer av vår bunad. Kanskje vi ikke trenger lage kjipe kopier fra et folkeslag som bokstavelig ble slaktet i kolonisering? 

Anonymkode: 69759...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siv Jensen ble jo nesten skutt for det! Nope, ikke noe Pocahontas i år. 

Anonymkode: 93bce...837

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synger "en og to og tre amerikanske urbefolkning, fire fem og seks amerikanske urbefolkning" bør det gå greit. 

Anonymkode: d1616...9da

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt helt innenfor. Nå må vi slutte med dette vanvittige krenkehysteriet!

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det tenker jeg ikke er innafor. 

Vi fra majoritetskulturen her slipper at noen lager billige polyester-kostymer av vår bunad. Kanskje vi ikke trenger lage kjipe kopier fra et folkeslag som bokstavelig ble slaktet i kolonisering? 

Anonymkode: 69759...b19

Har du vært på Europris i det siste? 

Anonymkode: d1616...9da

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uoriginalt, platt, kjedelig og dårlig kostyme og jeg ville antatt at du ikke har to kreative hjerneceller i skallen. Utover det ville jeg ikke tenkt noe om det.

Anonymkode: 6943e...b4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke straffeforfølges nei. Tror ikke noen i Norge bryr seg heller. Fantasiløst og teit er det da.

Anonymkode: 03c96...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr X skrev (1 minutt siden):

Det er selvsagt helt innenfor. Nå må vi slutte med dette vanvittige krenkehysteriet!

Enig, men det er så mange som hadde reagert. Derfor ville jeg ikke gjort det. Trist men sant.

Anonymkode: 93bce...837

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig, men det er så mange som hadde reagert. Derfor ville jeg ikke gjort det. Trist men sant.

Anonymkode: 93bce...837

Nei. Helt usannsynlig at noen hadde reagert. I Norge kan du vel nesten kle deg ut som nazist uten å bli lynsjet for det. De tenker selvsagt sitt…

Anonymkode: 03c96...b6e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Helt usannsynlig at noen hadde reagert. I Norge kan du vel nesten kle deg ut som nazist uten å bli lynsjet for det. De tenker selvsagt sitt…

Anonymkode: 03c96...b6e

Hvor bor du? Indre enebakk? 

Anonymkode: 93bce...837

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor bor du? Indre enebakk? 

Anonymkode: 93bce...837

Bor i en av norges største byer…. og jeg går ut blant folk. Så dette kan jeg.

Anonymkode: 03c96...b6e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei. Helt usannsynlig at noen hadde reagert. I Norge kan du vel nesten kle deg ut som nazist uten å bli lynsjet for det. De tenker selvsagt sitt…

Anonymkode: 03c96...b6e

Hva har du røyka? Folk er jo så lettkrenkbare at det er til å få analkløe av. Jeg skal kle meg ut som en krenkekrakk på Halloween 

Anonymkode: 9b2c4...1e7

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har du røyka? Folk er jo så lettkrenkbare at det er til å få analkløe av. Jeg skal kle meg ut som en krenkekrakk på Halloween 

Anonymkode: 9b2c4...1e7

Hvor ser du det? På TikTok? Det skjer ikke i det virkelige liv. Har du noe å vise til som ikke er fra amerikanerne?

Anonymkode: 03c96...b6e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som blir krenket er ikke engang indianere, men folk som blir krenket på andre sine vegne.. det er så dumt som det får blitt. Tviler på at en indianer hadde brydd seg om du kler deg ut som en på Halloween eller kostymefest .. 

Anonymkode: 77994...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...