Gå til innhold

Ekstremt mye mas etter boligsalg🥹


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg solgte boligen min og hadde overtakelse for to uker siden. Og opplever veeeldig mye meldinger med merkelige spørsmål. Feks klarer hun ikke å låse seg inn i boder og garasje med nøkkelen. Hun finner ikke ut av elementære ting min 10 årige datter klarer. På hvilket tidspunkt kan jeg blokkere…? Sliter med søvn, og mld kommer gjerne kl 23-24, og jeg skal opp kl 06 og blir helt stresset av dette. Bør jeg kontakte noen? Det er noe nesten hver dag. Megler har vel ingenting med dette å gjøre😣

Anonymkode: fcbb9...8c6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blokkert. Hun har vel andre å spørre. 

Anonymkode: 26646...43c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ringe henne og snakke med henne. Og så spør du er det noe mer du lurer på. Og så kan du si at fint da er det ordnet og da trenger vi ikke kommunisere mer om det og lykke til med bolig.

Og då kan du si at hun ikke skal sende meldinger etter klokka 18. Feks. Noen er litt selvstendige og tar hele armen om du gir lillefinger. 

Anonymkode: 5330c...d58

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du kan ringe henne og snakke med henne. Og så spør du er det noe mer du lurer på. Og så kan du si at fint da er det ordnet og da trenger vi ikke kommunisere mer om det og lykke til med bolig.

Og då kan du si at hun ikke skal sende meldinger etter klokka 18. Feks. Noen er litt selvstendige og tar hele armen om du gir lillefinger. 

Anonymkode: 5330c...d58

God ide. Jeg skal få til en samtaler, der hun kan forberede litt spørsmål. Og hvis det da ikke roer seg må jeg for min egen del blokkere. Hadde skjønt om det var viktige ting, men så langt har det kun vært en normal ting, resten er vas. Av type «hvordan stiller jeg temperaturen, og hvor er strømbryter til gangen»😖

Anonymkode: fcbb9...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg solgte boligen min og hadde overtakelse for to uker siden. Og opplever veeeldig mye meldinger med merkelige spørsmål. Feks klarer hun ikke å låse seg inn i boder og garasje med nøkkelen. Hun finner ikke ut av elementære ting min 10 årige datter klarer. På hvilket tidspunkt kan jeg blokkere…? Sliter med søvn, og mld kommer gjerne kl 23-24, og jeg skal opp kl 06 og blir helt stresset av dette. Bør jeg kontakte noen? Det er noe nesten hver dag. Megler har vel ingenting med dette å gjøre😣

Anonymkode: fcbb9...8c6

Du forklarer situasjonen for megler og ber om råd der. Blokkerer du kan du få problemer med slike folk.

Anonymkode: 9c368...010

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du forklarer situasjonen for megler og ber om råd der. Blokkerer du kan du få problemer med slike folk.

Anonymkode: 9c368...010

Hva slags problemer😔Stalking? Jeg har flyttet ca 7 t reisetid vekk. Så kommer heldigvis ikke på døra, får jeg tro☺️

Anonymkode: fcbb9...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sikkert en usikker førstegangskjøper? Prøv å avslutte neste melding med «er det noe mer du lurer på?», det er jo et pent hint. Det er også lov å sette grenser for seg selv ved å sette mobilen på lydløs og vente med å svare til dagen etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går an å stille inn at du ikke skal ha varsel på enkelte kontakter? Så slipper du hvertfall å bli vekket om natten. Noen (særlig yngre mennesker), mangler vanlig folkeskikk, og sender melding til alle døgnets tider. 

Anonymkode: 81b92...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på "Ikke forstyrr" på telefonen etter 2030. Da blir du ikke plaget, så kan du svare dagen etter.

Og det er jo bare å si fra at det ikke passer med henvendelser etter kl.19 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent noen dager med å svare. Neste gang venter du enda lengre, osv. 

Anonymkode: 0e5c4...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...