AnonymBruker Skrevet 24. november #21 Del Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ny sesong? Nå har jeg sett de første to episodene i denne nye sesongen, men har da sett alt dette før? Anonymkode: ae815...d79 Strengt tatt er det andre del av sesong 7B som har kommet, så hvis du så de første episodene i sesong 7, har du sett dem før, ja. Det var episode 9 i sesong 7 som kom nå i går. Kun på Viaplay. Anonymkode: e89ab...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november #22 Del Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Strengt tatt er det andre del av sesong 7B som har kommet, så hvis du så de første episodene i sesong 7, har du sett dem før, ja. Det var episode 9 i sesong 7 som kom nå i går. Kun på Viaplay. Anonymkode: e89ab...9c9 Ok - er det sånn det er. Tusen takk for oppklaringen, Ja, ser den på Viaplay. Anonymkode: ae815...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 24. november #23 Del Skrevet 24. november Fikk sett! Kjenner jeg har savnet dem, da spesielt Claire og Jamie ❤️ Hvor mange episoder kommer pr. uke? Og hvor mange er det totalt i denne sesong b? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 24. november #24 Del Skrevet 24. november Pippi Lotta skrev (På 22.11.2024 den 21.20): Jeg likte første sesong, men så mista jeg litt interesen etter det. MEN så promoteringen og er det ingen andre som reagerer på at han plutselig ser mye eldre ut en henne? Hun var jo mye eldre en han i begynelsen, men nå er han gammel mens hun er likke ung.... Iriterte meg lit. Har sett første episode av sesongen nå og synes motsatt… Kommer ikke over hvor mye eldre Claire ser ut enn Jamie… 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november #25 Del Skrevet 24. november AnAngel skrev (9 timer siden): Fikk sett! Kjenner jeg har savnet dem, da spesielt Claire og Jamie ❤️ Hvor mange episoder kommer pr. uke? Og hvor mange er det totalt i denne sesong b? Det kommer én ny episode i uka, og jeg tror det er sju episoder - eller åtte? Jeg har også savnet Claire og Jamie. Gleder meg til å se hva som skjer videre, jeg er fremdeles bare på bok 1! Anonymkode: e89ab...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #26 Del Skrevet 8. desember Episoden som kom i går leverte så til de grader!! Elsk!🥰💞 Anonymkode: 89e31...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #27 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (7 timer siden): Episoden som kom i går leverte så til de grader!! Elsk!🥰💞 Anonymkode: 89e31...bd2 Ja, den var veldig bra! Plutselig skjedde alt på en gang! Spoiler Bra at William endelig fant ut at Jamie er hans far, og det skal bli interessant hva Jamie sier/gjør når han finner ut om Claire og Lord John 🤣 Anonymkode: e89ab...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember #28 Del Skrevet 14. desember Hva synes dere så langt? Jeg må innrømme at jeg elsker alt dramaet. 🤣 Anonymkode: e89ab...9c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 14. desember #29 Del Skrevet 14. desember Det var mye som skjedde nå 😂. Igjen fantastisk kjemi mellom Jamie og Claire. Så mye følelser mellom dem. Skulle bare ønske sex scenene var heitere. 😜 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva synes dere så langt? Jeg må innrømme at jeg elsker alt dramaet. 🤣 Anonymkode: e89ab...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember #30 Del Skrevet 15. desember Valyria83 skrev (13 timer siden): Det var mye som skjedde nå 😂. Igjen fantastisk kjemi mellom Jamie og Claire. Så mye følelser mellom dem. Skulle bare ønske sex scenene var heitere. 😜 De kuttet kraftig ned på dem etter at Sam og Caitríona ble producere. De var nok lei av å ta av seg klærne hele tiden. 🤣 Det var jo litt i overkant mye pupper og “Jamie tar av seg på overkroppen uten grunn” i starten. 🤣 Anonymkode: e89ab...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #31 Del Skrevet 14 timer siden Likte de tre første episodene i denne halvdelen av sesongen veldig godt! MEN: Spoiler Kjenner jeg begynner bli EKSTREMT lei av at hver eneste person i gjengen blir fanget av motstanderne elle drapstruet eller kidnappet eller eller eller. Sykt ensformig og absolutt ikke spennende lenger... Hadde virkelig håpet de skulle bli i Skottland lenger. Alt som foregår i USA er langt fra like interessant. Gleder meg derimot veldig til å se hva som skjer videre med Roger og om han finner faren. Anonymkode: 6858f...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå