Gå til innhold

Hvorfor er partneren min sånn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han trenger lite nærhet og sjeldent sex. Han sier han er veldig lykkelig med meg og ingenting å utsette, men at han bare er sånn. Han har alltid vært sånn. Litt mer giret i periodet men trenger generelt lite. Jeg blir trist fordi jeg føler meg ikke begjært. Føler alltid det er noe med meg selv om han gang på gang utrykker at han ikke kan gjøre noe med det og elsker meg. Han har sjekket testosteron med lege og alt var normalt. Er noen menn bare sånn? 

Anonymkode: f9719...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt, mennesker har ulike behov. Både kvinner og menn. 

Anonymkode: ca5d0...0ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er han partneren din i utgangspunktet hvis han alltid har vært sånn? Da burde du ha visst det tidligere. Folk er forskjellige, det er ikke en hemmelighet.

Anonymkode: 22103...6bd

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er han partneren din i utgangspunktet hvis han alltid har vært sånn? Da burde du ha visst det tidligere. Folk er forskjellige, det er ikke en hemmelighet.

Anonymkode: 22103...6bd

Han var jo nyforelsket i starten og annerledes av den grunn 

Anonymkode: f9719...827

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han var jo nyforelsket i starten og annerledes av den grunn 

Anonymkode: f9719...827

Er vel en sjanse for at du så det annerledes fordi du var nyforelsket og? Tenk tilbake. Hvis det er sånn han er skal det ikke være så stor forskjell.

Anonymkode: 22103...6bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er mannen din, Konen din, ts?

Anonymkode: adff7...982

Nei mann. Jeg er kvinne

Anonymkode: f9719...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig ut som min mann. Eksmann. Jeg skal overhodet ikke slenge ut diagnose, men min eks har Asperger syndrom. Jeg sier ikke at din mann har det, men du skjønner...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (Akkurat nå):

Høres veldig ut som min mann. Eksmann. Jeg skal overhodet ikke slenge ut diagnose, men min eks har Asperger syndrom. Jeg sier ikke at din mann har det, men du skjønner...

Han har ikke det. Super sosial og sosial intelligent,men ellers skulle jeg tenkt det ja

Anonymkode: f9719...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg ❤️. Det hørtes ikke så greit ut for deg dette her. Ofte er det gjerne motsatt. At vi hører om så mange menn som er mer lysten en dama...

En ting er at han ikke ønsker sex..., men nærhet? 

Det stusser jeg på merker jeg. Man kan vel kose uten å være kåt? Eller? 

Må menn være kåte for å kunne kose? 

Om han alltid har vært sånn, ja da er han vel sånn da...

Spørsmålet er vel...

Vil du ha det sånn? Kan du leve med dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (4 minutter siden):

Føler med deg ❤️. Det hørtes ikke så greit ut for deg dette her. Ofte er det gjerne motsatt. At vi hører om så mange menn som er mer lysten en dama...

En ting er at han ikke ønsker sex..., men nærhet? 

Det stusser jeg på merker jeg. Man kan vel kose uten å være kåt? Eller? 

Må menn være kåte for å kunne kose? 

Om han alltid har vært sånn, ja da er han vel sånn da...

Spørsmålet er vel...

Vil du ha det sånn? Kan du leve med dette? 

Joda, han kan komme å gi kyss, klem og holde hender. Men han viser aldri et begjær ovenfor meg slik som "menn flest" hvis du skjønner? Å det leder aldri til noe mer. Det føles aldri romantisk men mer sånn "hei kyss" og en god klem. Han er fin sånn, men akk ja. Savner mye

Anonymkode: f9719...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Han var jo nyforelsket i starten og annerledes av den grunn 

Anonymkode: f9719...827

Det er jo nok en god grunn til å vente en god stund før man gifter seg, kjøper bolig sammen eller får barn. Man kjenner ikke noen før man har vært sammen en god stund. Før forelskelses fasen er over

Anonymkode: 1cbe2...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, han er vel aseksuell. 

Mer relevant er hvorfor du er sammen med ham, hvis dine behov ikke oppfylles. Dørmatte? 

Anonymkode: b672f...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Han trenger lite nærhet og sjeldent sex. Han sier han er veldig lykkelig med meg og ingenting å utsette, men at han bare er sånn. Han har alltid vært sånn. Litt mer giret i periodet men trenger generelt lite. Jeg blir trist fordi jeg føler meg ikke begjært. Føler alltid det er noe med meg selv om han gang på gang utrykker at han ikke kan gjøre noe med det og elsker meg. Han har sjekket testosteron med lege og alt var normalt. Er noen menn bare sånn? 

Anonymkode: f9719...827

Seksualitet er en legit legning. Lite han kan gjøre med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (15 minutter siden):

Føler med deg ❤️. Det hørtes ikke så greit ut for deg dette her. Ofte er det gjerne motsatt. At vi hører om så mange menn som er mer lysten en dama...

En ting er at han ikke ønsker sex..., men nærhet? 

Det stusser jeg på merker jeg. Man kan vel kose uten å være kåt? Eller? 

Må menn være kåte for å kunne kose? 

Om han alltid har vært sånn, ja da er han vel sånn da...

Spørsmålet er vel...

Vil du ha det sånn? Kan du leve med dette? 

Jeg var i ett forhold med en mann som kun ville kose eller gi kjærtegn når han var kåt. Merket det ikke i starten, men etter noen måneder. Tok det opp med han. Han sa han bare var sånn. At både ekskona og ekskjæresten hadde klaget over det. At de da også mistet interesse for sex med han. Jeg avsluttet da. Jeg må ha kos og kjærtegn også utenom sex for å ønske sex. Nærhet utenom sex er viktig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pingvinen skrev (Akkurat nå):

Jeg var i ett forhold med en mann som kun ville kose eller gi kjærtegn når han var kåt. Merket det ikke i starten, men etter noen måneder. Tok det opp med han. Han sa han bare var sånn. At både ekskona og ekskjæresten hadde klaget over det. At de da også mistet interesse for sex med han. Jeg avsluttet da. Jeg må ha kos og kjærtegn også utenom sex for å ønske sex. Nærhet utenom sex er viktig 

Ja, men til meg er det altså omvendt. Nærhet utenom sex 🙈

Anonymkode: f9719...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, men til meg er det altså omvendt. Nærhet utenom sex 🙈

Anonymkode: f9719...827

Så dere har nærhet? Men ikke sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tja, han er vel aseksuell. 

Mer relevant er hvorfor du er sammen med ham, hvis dine behov ikke oppfylles. Dørmatte? 

Anonymkode: b672f...3b7

Han er ikke asexuell for han kan ha sex flere ganger i måneden men får perioder der han mister lysten. 

Anonymkode: f9719...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (Akkurat nå):

Så dere har nærhet? Men ikke sex?

Ja

Anonymkode: f9719...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...