AnonymBruker Skrevet 25. oktober #21 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig med deg. Det er det jeg sliter med. For jeg er i dem kategorien med at jeg har hatt en del år i arbeidslivet i statlig stilling allerede. Anonymkode: 22af7...deb Hva er det som gjør at du ønsker å bytte jobb? Du kan jo vente og se om noe bedre dukker opp. Når du allerede er i staten kan jo andre stillinger dukke opp som du er kvalifisert for. Hadde ikke kastet meg på første mulighet med mindre det er helt jævlig å jobbe der du er nå. Anonymkode: 25737...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #22 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 6.19): Hva er det som gjør at du ønsker å bytte jobb? Du kan jo vente og se om noe bedre dukker opp. Når du allerede er i staten kan jo andre stillinger dukke opp som du er kvalifisert for. Hadde ikke kastet meg på første mulighet med mindre det er helt jævlig å jobbe der du er nå. Anonymkode: 25737...960 Trenger nye utfordringer. Vært alt for lenge i en veldig komfortabel jobb om du skjønner. Og jeg mangler en del utdanning som gjør at jeg stiller dårligere enn mange andre i søknadsprosesser🫣 Anonymkode: 22af7...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå