Gå til innhold

Hvis du fikk mulighet til å leve det samme livet igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. Men har måtte gjort noen få endringer. Men hadde gjort det igjen selv om det er kjipe ting også, har vært veldig rolig, trygt med hint av koslig.

Anonymkode: b2bed...4ff

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg hadde hatt minner eller "intuisjon" nok til å ikke gjøre de samme feilene om igjen, så absolutt ja. Hadde drømmelivet, men rotet det skikkelig til og hater livet mitt akkurat nå. 😔

Uten minner hadde jeg heller ville leve et annet i Norge med de samme mulighetene jeg hadde i starten, selv om jeg hadde et flott litt frem til jeg ble 38. 

Anonymkode: 52783...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt! Jeg har levd et rikt og spennende liv, så ville ikke hatt noe i mot og gjenopplevd  det.  Så skulle jeg ønske at jeg i noen situasjoner hadde tatt andre valg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg lever et trygt og godt liv og jeg har en nydelig sønn som gjør livet vakkert, så det hadde vært helt ok med reprise.

Men, på grunn av kraftig angst, fobi og autisme lever jeg ganske begrenset. Det er jo kanskje ikke det mest spennende livet å ta to ganger 🙈 

Anonymkode: db22d...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid satt stor pris på livet i alle fasene jeg har vært gjennom (nærmer meg 60 nå), så ja takk, veldig gjerne. 😃

Mye heller det enn en kristen himmel, hvor man mister store deler av menneskelighteten sin, i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke kunne huske noe fra dette livet så slår jo dette spørsmålet seg ut for da hadde man jo ikke visst bedre.. Men hvis man husket litt eller alt så sier jeg som noen andre her: Ikke faen.. En gang er definitivt nok. Livet er ikke spennende, men bare krevende og mer krevende skal det dessverre bli. Er i 40 åra og har gener som folk blir over 90 så mange år til med slit.

Anonymkode: 3299c...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei og atter nei. Jeg går bare på trass og faenskap.

 

Anonymkode: a42b3...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man ikke skal ha noen med seg fra "det første livet" så skjønner jeg ikke spørsmålet. Er alt nytt så er det jo om første gang. Egentlig kunne spørsmålet neste være "Skulle du ønske du ikke var født?"

Anonymkode: 18c2a...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 15.05):

Hvis du etter døden fikk mulighet til å leve akkurat det samme livet på nytt igjen, ville du takket ja eller nei da?

Anonymkode: d42b3...891

Ville takket nei

Anonymkode: 378f1...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...