Gå til innhold

Sex på natten, normalt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 14.53):

Hei, jeg har en fast partner - vi bor ikke sammen - når vi våkner på natten, oftest meg og legger meg igjen så er jeg så utrolig kåt.

jeg trekker da dama inntil meg eller hun leger seg inntil front eller bak for min front. Hun kjenner da ereksjonen mot magen og spør om jeg kan ta henne litt. 

a er det normalt for menn nærmete 60 å våkne med nattbrød og kvinnen da som er like over 50 er så kåt. Vi ha datet i va 4 år og har ganske mye god sex. Det er jo ikke alltid vi kommer men tar oss en rask 5-7min med intimkos 

hvor vanlig er dette

viril mann 58

Anonymkode: c1393...069

Mest sjokkerende her er språket. Har du kommet deg til 58 år med så dårlig abc?

Anonymkode: 0d567...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 22.53):

Hvorfor må folk stadig spørre om ting er normalt eller ei? Det meste er normalt, og ha det godt med det uten å ha trang til å dytte det på alle andre.

Anonymkode: bdb04...d63

"Er det normalt", må jo være det mest stilte spørsmålet her på KG.

Hvorfor har folk et så voldsomt behov for å være normale? Kan vi ikke bare være oss selv, akkurat slik vi er, så lenge vi har det fint med det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg dame, men jeg elsker sex på natta. Våkner iblant av seksuelle drømmer, og har partner nattbrød så vekker jeg ham for et raskt ligg. Har han ikke nattbrød, fikser jeg meg selv eller jeg snur meg for å sove videre.

Vi har vært sammen i 20 år, men vi er "bare" i 40 årene.

Anonymkode: f4fe9...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 19.43):

Dette er drømmen min 🤩 

Kjæresten min vet det så han vekker meg noen ganger med å penetrere meg bakfra. Det er helt nydelig å bli vekket slik 🤩 

Skulle ønske han var kåt iløpet av natten også. Hadde elsket det om han vekket meg for en kjapp en ❤️

Anonymkode: 76ca2...e8d

Min drøm også🥰 
Jeg har ofte våknet selv, at jeg kysset en sexdate på ryggen og nakken.. det skjer fordi jeg er blitt så utrolig glad i henne, og hvisker min begeistring til henne..

Og det skjer selv om vi har hatt sex før vi sovnet, og det skjer alltid når de vil ligge i skje før vi sovner.. Jeg blir sånn "etterpå-kåt" om natten.. sover ca en time, før jeg legger armen i rundt henne å kysser, klemmer og snuser i håret hennes..

Har ikke opplevd noe annet enn godlyder.. og at underlivet hennes beveger seg som en roterende dans, og gir meg motjokk som en tydelig respons av hennes begeistring. Da starter jo samarbeide med å få lirket inn pikken forbi trusa.. og innom kanten, uten hjelp fra våre hender. Så det blir alltid litt oppvåkning og forspill med opphissende pirrende akrobatikk🤭💞

Det viser seg at sex med slik kosing og respons.. i våken.. men døsende tilstand, gir størst sjanse for orgasme😉Det er fordi vi er så begeistret, kåt og slapper av så innmari godt.. så det er midt på natten orgasmen jubler, og triller ut av oss som elsker det😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (På 21.10.2024 den 10.55):

Ordet 'normalt' er et ord i likhet med en boks andre mennesker like å putte andre i, når de ikke forstår det selv...

Det er min oppfatning av ordet normalt. Normalt opplever jeg kan henge sammen med normalisering, og i mitt hode er med på å ta fra individet råderett over eget liv. I verste konsekvens. 

Vi er ulike som mennesker og individer. Det bør heies fram, og ikke trykkes ned...

De gangene jeg ikke føler meg normal så føler jeg at jeg gjør noe 'ulovlig', selv om jeg ikke gjør det...

Så sånn sett er det med på å legge mye skam på andre mennesker der det egentlig ikke trengs. 

Mye bedre om man kan lære seg å tenke sjøl 👌. Det har jeg gjort, og jeg lærer noe nytt hver eneste dag. 

Det er jeg utrolig takknemlig for 💕

Ååh du mitt gode medmennesket❣️
Jeg blir til stadighet rørt av din personlighet.. og like stadig kjenner jeg personlig respons i kroppen min😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...