AnonymBruker Skrevet 22. oktober #21 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 22.50): Men dekker dere til rumpa når dere bruker tight? Og mener dere sånne vanlige tynne? Jeg ville følt meg uvel med å gått i det ute fordi da føler jeg viser fram rumpa for mye og alle konturer og også trusekanten. Jeg må bruke truse som dekker rumpa klarer ikke annet. Anonymkode: 091ff...3d4 Hvorfor må man dekke til rumpen i tights, men ikke i skinny jeans..? Man viser jo akkurat like mye rumpe i tettsittende vanlige bukser? Anonymkode: 5d688...ef2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #22 Del Skrevet 22. oktober Jeg går mye i leggings i punto. Det er et tykt og stødig stoff, ikke-gjennomsiktig og også brukt til vanlige "respektable" klær. Men mykt og veldig stretchy. Anonymkode: 5d688...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #23 Del Skrevet 22. oktober Bruker stort sett sånne enkle hverdagskjoler i stretch-stoff (altså slike som ikke sitter tett inntil og strammer) og strømpebukser hjemme om høsten/vinteren. Det er minst like behagelig som joggebukser. Kan bruke joggebukser også, men ikke lenger enn på gåtur i nabolaget eller til nærbutikken (altså ikke til byen, på jobb eller på besøk). Bruker ikke så ofte tights - de i bomull er lite flatterende, blir fort slitte og er veldig tynne, slik at ALT av trusekanter og cellulitter etc. synes. Treningstights bruker jeg bare hvis jeg faktisk skal trene - synes de er veldig klamme å gå i sånn ellers, det er jo ren plast. Kan umulig være bra for miljøet i underlivet heller. Anonymkode: a9f0b...66b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #24 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor må man dekke til rumpen i tights, men ikke i skinny jeans..? Man viser jo akkurat like mye rumpe i tettsittende vanlige bukser? Anonymkode: 5d688...ef2 Mange føler nok at de må dekke til rumpa i tights fordi de er så tynne og viser alt. Kan ikke sammenlignes med jeans. Anonymkode: a9f0b...66b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #25 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 14.50): Hvorfor må man dekke til rumpen i tights, men ikke i skinny jeans..? Man viser jo akkurat like mye rumpe i tettsittende vanlige bukser? Anonymkode: 5d688...ef2 En tights er mye mer avslørende enn jeans/vanlige bukser... Og det er ikke lekrere å se på damer i tights enn menn i tights. Vi er bare mer vante til førstnevnte. Har strengt tatt ikke behov for å se hver lille humpel på noen uanssett kjønn. Anonymkode: 9ea5a...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #26 Del Skrevet 23. oktober Juicy Couture er joggebukser som ser bra ut. Også finnes det mange fine treningstights som jeg syns er helt fine å bruke til hverdags. Freddy Wr.Up buksene er deilige bukser som føles som tights. Anonymkode: ce7cf...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #27 Del Skrevet 23. oktober https://www.zalando.no/jdy-jdylouisville-catia-wide-pant-bukse-wine-tasting-jy121a085-g11.html Sånne og tilsvarende. Super behagelige. Anonymkode: ae28e...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #28 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 13.13): Jeg prøver å lete etter comfy klær men som også kan brukes ute. Jeg føler meg sinnsykt uvel og ufresh i joggebukse men sliter finne et digg/sexy cosy sett som man føler seg vel i Hjelp🤪 Anonymkode: 37a34...265 Hva skal du ha? sexy? cosy? Noe å føle deg vel i? Kinderegg, ja, takk begge deler? Du må spesifisere nærmere! Skal du gå rundt ute i sexy klær i 20 minus? Anonymkode: 89bde...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #29 Del Skrevet 2. november Jeg en ung mann. Går utelukkende i 2XU tights. Både på på studiested, på jobb, privat og når jeg går ut, sef også når jeg trener. Liker kun å ha på tights. Anonymkode: 2a1a7...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #30 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 13.13): Jeg prøver å lete etter comfy klær men som også kan brukes ute. Jeg føler meg sinnsykt uvel og ufresh i joggebukse men sliter finne et digg/sexy cosy sett som man føler seg vel i Hjelp🤪 Anonymkode: 37a34...265 Hvor gammel er du? Anonymkode: e6ee6...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #31 Del Skrevet 2. november Bruker ingen av delene, ser ikke bra eller fint ut. Anonymkode: 4827b...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. november #32 Del Skrevet 3. november Jeg omtrent bor i leggings/tights. Både hjemme og ute. Hva folk måtte mene om det, bryr jeg meg ikke om. Jeg kler meg i de klærne jeg føler meg komfortabel i. Joggebukser har jeg ikke akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember #33 Del Skrevet 14. desember AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 8.09): Jeg en ung mann. Går utelukkende i 2XU tights. Både på på studiested, på jobb, privat og når jeg går ut, sef også når jeg trener. Liker kun å ha på tights. Anonymkode: 2a1a7...fbf Kommando? Anonymkode: 815aa...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember #34 Del Skrevet 15. desember AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 14.49): Senest i dag snakket jeg med en kollega og han eeeeelsker damer i tights, uansett form og størrelse. Fineste han visste om, sa han Så hvis han skulle svart, så hadde han sagt, IKKE DEKK TIL RUMPA 😅 G-string er tingen under tights. Eller ingenting Anonymkode: 08936...db6 Min erfaring er at ønsket om at rumpa ikke tildekkes er mest et påskudd fordi da vet de at de også får se noe foran😉 Anonymkode: 431b8...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:06 #35 Del Skrevet søndag kl 19:06 Verken joggebukse eller tights, stygt begge deler. Anonymkode: 4827b...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:09 #36 Del Skrevet søndag kl 19:09 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verken joggebukse eller tights, stygt begge deler. Anonymkode: 4827b...465 Hva bruker du ? Anonymkode: 815aa...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:20 #37 Del Skrevet søndag kl 20:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva bruker du ? Anonymkode: 815aa...d2f Bukser eller kjole. Anonymkode: 4827b...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:23 #38 Del Skrevet søndag kl 20:23 Så kjedelig da Anonymkode: 815aa...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:03 #39 Del Skrevet søndag kl 21:03 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Så kjedelig da Anonymkode: 815aa...d2f Like kjedelig som tights og joggebukse. Anonymkode: 4827b...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:07 #40 Del Skrevet søndag kl 21:07 Jaha 😂 fy faen….. 😂 Anonymkode: 815aa...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå