AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #21 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da hadde du flaks! Var i Frankrike i sommer og vi viste pass. Bra du kom deg hjem uten problemer! Anonymkode: 4cf62...f73 Vet, vi hadde virkelig bare flaks. Time til nasjonalt id-kort bestilt og vi glemmer det ikke igjen 😅 De spurte etter "passport" men tok kortet og sa ikke noe mer enn det Anonymkode: 6d6dd...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #22 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 10.31): Det gikk faktisk bra! Vi sjekket inn online, hadde ikke bagasje og viste førerkort med selvtillit ved boardning. Ingen bemerkninger, hun så bare kjapt på det og var vel bare ute etter at navnet stemte med boarding. Herregud så lettet jeg er! Anonymkode: 6d6dd...2ae Bra det gikk fint! Det må ha vært veldig stressende. Anonymkode: 3c5d8...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #23 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet, vi hadde virkelig bare flaks. Time til nasjonalt id-kort bestilt og vi glemmer det ikke igjen 😅 De spurte etter "passport" men tok kortet og sa ikke noe mer enn det Anonymkode: 6d6dd...2ae Ja, det er veldig fint å ha nasjonalt ID-kort! Jeg pleier å ta med meg begge deler når jeg reiser, jeg legger dem ulike steder i (hånd)bagasjen. Sånn for sikkerhets skyld. Anonymkode: 3c5d8...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #24 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 11.36): Har glemt pass. Vi kom oss hit uten problem, men stresser litt med returen. Flyr direkte med norwegian og det er returbilletten. Kommer man seg hjem? Har ikke nasjonalt id. Førerkort selv om jeg vet det er verdiløst Anonymkode: 6d6dd...2ae Vi fløy fra Paris i høstferien. De sjekka pass når vi leverte kofferter i baggage-drop. Eneste stedet de sjekket passet mener jeg å huske. Kanskje de burde ha sjekka nøyere, for det kom 2 uvedkommende inn på flyet 😳 Anonymkode: 2288c...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå