Gå til innhold

Jeg er høylytt i senga og merker naboene tør ikke se meg i øyne lenger..

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 6.51):

Skjønner deg godt, ved intense orgasmer går det ikke an å holde lydene tilbake. De bare kommer av seg selv. Har en ung mann i nabo leiligheten, hans orgasmeskrik høres ofte noen ganger hele natten. Går ikke med tanker om varsling eller å snakke til han. Han klarer bare ikke styre nytelsen når alt eksploderer.

Vær deg selv du og nyt det.

Hilsen K.I

Anonymkode: 28533...a51

Å du hellige jul 😂😂

Anonymkode: 67ab2...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 10.37):

Bor i blokk kompleks med papirtynne vegger. Jeg stønner en del, blir bare sånn med mindre jeg dytter ansiktet i madrassen eller puta. 

Nå ser jeg at naboene såvidt hilser, virker som de unngår meg nå etter at jeg fikk meg kjæreste. Kjenner de ikke, men det er lite hyggelig. Er det virkelig så ille med sex lyder? 

Beklager på vegne av alle høyt stønnende!

Anonymkode: 901bc...6b1

Som ung delte jeg ei leilighet med ei venninne.. det var en tynn trevegg mellom soverommene vårres. Hun var  også en sånn "stønner" som deg TS.. brukte vibratorer.. pustet tungt.. og senga knirket litt ekstra før hun kom. Ikke noe trollskrik, men sånn passe høylytt så jeg skulle høre henne. Hun skjønte nok at jeg ble umenneskelig kåt av lydene hennes, og hun ble det av mine lyder.. For jeg avslørte meg selv etter to dager, da jeg ble for sen til å bite i puta..

Vi tok aldri opp den samtalen, eller prøvde oss på sex. Dette ble som en usynlig kommunikasjon, at vi onanerte av hverandres lyder.. Vi holdt dette hemmelig i over to måneder, og vi onanerte flere ganger om dagen.. "Jeg skal bare på soverommet og slappe av", det ble liksom kodeordet vårt.. Vårt "onaniforhold" ble avslørt på en hjemmefest, og vi lo mye av det da, men det utviklet seg til noe annet etter den avsløriingen..

Jeg klarer liksom ikke skjønne at godlyder fra en kvinne, kan være så ondt å høre på? Er dere helt reaksjonsfattig og fantasiløse?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (18 minutter siden):

Jeg klarer liksom ikke skjønne at godlyder fra en kvinne, kan være så ondt å høre på? Er dere helt reaksjonsfattig og fantasiløse?😅

Men du skjønner at det kan være greit å skjerme barn fra høylytt sexgauling i tide og utide?

Anonymkode: 57a41...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men du skjønner at det kan være greit å skjerme barn fra høylytt sexgauling i tide og utide?

Anonymkode: 57a41...0d0

¨Jeg gauler jo ikke.. jeg regner med du er såpass voksen at du sier ifra?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Plot twist; trådstarter er han hylete fyren igjen som pleier å skrive om hvor mye lyd han lager når han blir pult/brukt i ræva 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i blokk kompleks med papirtynne vegger. Jeg stønner en del, blir bare sånn med mindre jeg dytter ansiktet i madrassen eller puta. 

Nå ser jeg at naboene såvidt hilser, virker som de unngår meg nå etter at jeg fikk meg kjæreste. Kjenner de ikke, men det er lite hyggelig. Er det virkelig så ille med sex lyder? 

Jeg hadde bare vært sjalu på din lykke…

Anonymkode: 5b06d...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jane78 skrev (16 timer siden):

Her er et eksempel på det type menneske som ligger å hører på deg ha sex mens de napper seg i løken. 

Tenner du på det? 

Jepp, stor bonus å høre slikt.

Anonymkode: bebfd...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - du burde skjerpe deg og ta hensyn. Du er et ufint menneske, og bør oppsøke psykolog. 

Anonymkode: 5deb6...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

TS - du burde skjerpe deg og ta hensyn. Du er et ufint menneske, og bør oppsøke psykolog. 

Anonymkode: 5deb6...3db

Jaha, javel ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 11.55):

Jeg gar dessverre ikke mulighet til å flytte akkurat nå.Før bodde jeg i hus med soverom mot skogen. 

Du mener altså at jeg skal fordi jeg må bo her akkurat nå, i respekt for naboen få høyt blodtrykk under sex og kanskje besvime av mangel på oksygen? 

Det er helt sant. Har selv svimt av under orgasme når jeg må tvinge meg til stillhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 22.10.2024 den 6.11):

Ikke alle er sexgal som deg, og ikke alle setter pris på å høre andres sexlyder. Det er faktisk ubehagelig for folk å bli påtvunget dette.

Anonymkode: ebef0...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så pinlig!

Anonymkode: 8d1cd...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ikke alle er sexgal som deg, og ikke alle setter pris på å høre andres sexlyder. Det er faktisk ubehagelig for folk å bli påtvunget dette.

Trenger ikke nødvendigvis å være sexgal for å reagere på godlyder da.. men jeg er vel ikke så langt unna, som tenner på kvinnens skrik i fryd og forløsning😅

Men i middelalderen.. var det sikkert ubehagelig for monker å kjenne på ereksjon? Ikke så mange munker igjen i 2024 nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (14 minutter siden):

Trenger ikke nødvendigvis å være sexgal for å reagere på godlyder da.. men jeg er vel ikke så langt unna, som tenner på kvinnens skrik i fryd og forløsning😅

Men i middelalderen.. var det sikkert ubehagelig for monker å kjenne på ereksjon? Ikke så mange munker igjen i 2024 nå..

Du kaller det godlyder, andre kaller det støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overtenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...