Gå til innhold

Jeg er høylytt i senga og merker naboene tør ikke se meg i øyne lenger..

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Alle kan være stille om de vil. Herre min hatt. Du høres umoden ut. Er flau på dine vegne. Det handler om respekt her, og det er tydelig at du ikke har respekt for dine naboer. 

Anonymkode: b04e4...097

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde glatt ringt på døren deres og bedt dere dempe dere. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 10.37):

Bor i blokk kompleks med papirtynne vegger. Jeg stønner en del, blir bare sånn med mindre jeg dytter ansiktet i madrassen eller puta. 

Nå ser jeg at naboene såvidt hilser, virker som de unngår meg nå etter at jeg fikk meg kjæreste. Kjenner de ikke, men det er lite hyggelig. Er det virkelig så ille med sex lyder? 

Beklager på vegne av alle høyt stønnende!

Anonymkode: 901bc...6b1

Sånt er veldig sjenerende  å høre på i egen bolig. Og som oftest ikke passende heller. Interesse av andres sex liv er ekstremt lav. Når de reagerer spm de gjør, lurer jeg på hvor høyt det egentlig.  Diden de reagerer som om det er svært invaderende

Anonymkode: 886d6...23a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 23.48):

Vel, jeg klarer ikke styre det dessverre. 

ALLE kan styre seg med lyder!

Anonymkode: aedcc...213

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Inkludert gag.

Vi har ofte og tidvis kinky sex. Men vi klarer å få til det uten å sjenere alle rundt oss. 

Hører naboene også, men vi tar altså de hensynene som gjør at vårt sexliv ikke må bli en del av middagen deres, og de slik at vi får sove.

Ikke mye verre enn det. Man biter i madrassen, dekker med hånd, setter på musikk, avbryter og tar noen sekunder pause i kinken om mottager ikke klarer å styre lydnivået. 

Rart det der, hvordan det går om man gidder..

Anonymkode: 26165...74d

Avbryter kinken? Avbryter dere når mottaker er helt hinnsides av nytelse og ikke vet hvor han heller hun skal gjøre av seg, bare for å dempe lydnivået og helt sikkert ødelegge hems orgasme?

Anonymkode: 28533...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan være stille om de vil. Herre min hatt. Du høres umoden ut. Er flau på dine vegne. Det handler om respekt her, og det er tydelig at du ikke har respekt for dine naboer. 

Men å tvinge til stillhet, ødelegger orgasmen totalt.

Endret av Coachshinny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, for et kjedelig sexliv du må ha. All seksuell samhandling er vel ikke bare fem min med penetrering og ferdig..? 

Mange av oss nyter slikt i timesvis, med div innslag av annet. Og klarer likevel å bo i blokk med det ansvaret det innebærer.

Nei det varer oftest mye lenger, men det er sånn 10 min hvor det er mest intenst med høyest lyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kanskje de endelig kunne slippe seg løs siden de vanligvis tar hensyn i blokka hjemme.  

Anonymkode: 98528...69a

Det driter jeg faktisk i. Slutt å inkludere alle andre rundt i sexlivet! 

Anonymkode: a1ca2...e73

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Avbryter kinken? Avbryter dere når mottaker er helt hinnsides av nytelse og ikke vet hvor han heller hun skal gjøre av seg, bare for å dempe lydnivået og helt sikkert ødelegge hems orgasme?

Ja, selvfølgelig.

Få ting er bedre enn å avbryte da. Ikke for mottager, selvfølgelig. Men et par ganger med avbrutt, så piner de seg gjennom. Eller får ei pute å bite i 😉

Lar du dine komme hver gang? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at uansett hva bråk man driver med som forstyrrer andre: er man en jævla idiot når man bor tett på andre.

Slutt å bråk, så hilser kanskje naboen din igjen..

Anonymkode: cf3a6...8a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er interessant.. nabo ungen hopper og tramper i gulvet av og til til langt ut på natta så jeg ikke får sove. Naboen under begynner ofte å synge klokken ni- ti om kvelden og holder på til midnatt sånn at jeg ikke kan sove. Jeg bor alene og antagelig de eneste lydene de hører fra meg er sex stønning en gang i uka. Sånn er det å bo i blokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde synes det var litt kleint, rett og slett. Uansett hadde jeg hilst på deg, normal folkeskikk synes jeg. 

Anonymkode: 33d56...32f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke ille for deg som koser deg. Men det er helt grusomt å måtte høre andre ha sex 🤷‍♀️ Ikke fordi jeg synest det er kleint eller noe, men jeg har virkelig ikke lyst å måtte høre andre ha sex værken på dag eller natt.. det er plagsomt og egentlig litt ekkelt. 

Jeg har hørt flere ha sex, synest det er uber plagsomt og forstyrrende. Men har ikke ungått personene i ettertid, har heller spurt om de ikke kan dempe seg under kose stunden. 

Det er noe som heter å ta hensyn til andre rundt deg.. du klarer å være stillere om du vil, du bare driter i det. 

Anonymkode: b2bef...b8b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 7.37):

Jeg kan IKKE ha sex stille okei. Hsr ikke noe med umodent å gjøre. Jeg orker ikke sex med ekstra stress om å være musestille, det ødelegger sexen, jeg får angst, klarer ikke puste... helt unaturlig å ikke lage de lydene man trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kan IKKE ha sex stille okei. Hsr ikke noe med umodent å gjøre. Jeg orker ikke sex med ekstra stress om å være musestille, det ødelegger sexen, jeg får angst, klarer ikke puste... helt unaturlig å ikke lage de lydene man trenger. 

Da flytter du til en plass uten nære naboer..... folk skal ikke måtte bli plaga dag og natt bare fordi du IKKE eier respekt for andre, og ikke takler sex uten mye lyd. 

Ingen sier du må være musestille... men handler om å respektere å ta hensyn til de rundt deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da flytter du til en plass uten nære naboer..... folk skal ikke måtte bli plaga dag og natt bare fordi du IKKE eier respekt for andre, og ikke takler sex uten mye lyd. 

Ingen sier du må være musestille... men handler om å respektere å ta hensyn til de rundt deg. 

Jeg gar dessverre ikke mulighet til å flytte akkurat nå.Før bodde jeg i hus med soverom mot skogen. 

Du mener altså at jeg skal fordi jeg må bo her akkurat nå, i respekt for naboen få høyt blodtrykk under sex og kanskje besvime av mangel på oksygen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan ikke du ha sex der. Du må evt flytte til ett sted du ikke plager andre. Sånn høylydt sex er utrolig kleint å høre på. Og helt unødvendig å utsette andre for

Anonymkode: 59c96...b9d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gar dessverre ikke mulighet til å flytte akkurat nå.Før bodde jeg i hus med soverom mot skogen. 

Du mener altså at jeg skal fordi jeg må bo her akkurat nå, i respekt for naboen få høyt blodtrykk under sex og kanskje besvime av mangel på oksygen? 

Det der er er jo bare tull. Da må du jo utredes for sykdom. Høres ikke ut som om sex er sunt for deg da 

Anonymkode: 59c96...b9d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det høres ut som en grei deal for min del 🤝

Samme som at jeg synes det er fint hvis naboen kan begrense bruk av drillbor mot betong hvis jeg bor i blokk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...