AnonymBruker Skrevet 17. oktober #1 Del Skrevet 17. oktober Etter dagen har den jo fått litt skitne flekker helt nederst og må derfor få den renset. Men vi skal også reise bort veldig snart. Hvor lang tid tar det å rense kjolen hos profesjonelle? Og kan jeg heller bare prøve å ta den på vranga, evt inni noe annet og vaske den på veldig skånsomt program? Anonymkode: 083c4...186 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #2 Del Skrevet 20. oktober Jeg vasket min brudekjole i maskinen på skånsom vask. Den ble helt ren og er like fin. Anonymkode: 66e56...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #3 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vasket min brudekjole i maskinen på skånsom vask. Den ble helt ren og er like fin. Anonymkode: 66e56...abb Jeg vasket den også i et putetrekk som jeg knøt igjen. Ble helt fin og ren etterpå, og veldig lite skrukker! Anonymkode: 083c4...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 20. oktober #4 Del Skrevet 20. oktober Jeg trødde min i vaskemaskina med Milo og på finvask-program. Gikk helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 25. oktober #5 Del Skrevet 25. oktober Vaska min badekaret med milo. (Den hadde ikke gått inn i maskinen, samt alt av stener og perler ikke ville tålt det). Så det kommer an på kjolen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå