Gå til innhold

Lillesøster sin venn døde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillesøsteren min på 14 sin venn døde nettopp. De var mer enn bare gode venner, men ikke helt kjærester. Litt mer en første flørt, over tid. De tilbragte mye tid sammen og var i samme gjeng siden starten av ungdomsskolen. Familien møtte han aldri, men dette er informasjon via vår andre søster på 16. Jeg er 24, så en del eldre enn dem og flyttet ut for 6 år siden.  Jeg føler vi har en tett relasjon fordi jeg vet så mye om lillesøster, men hun deler ikke så mye med meg, det kommer via midt-søster eller mamma. Tror ikke hun opplever relasjonen like tett som meg. Men jeg har så vondt av hele situasjonen hennes. Har lyst å gjøre noe fint for henne, men samtidig så er det ikke hun som deler disse tingene med meg. Hun er ganske privat av seg, så vil ikke tråkke over noen grenser.. 

Har kjøpt blomst og kort, tilbudt å være med til graven (som hun takket nei til). Vet hun sørger, jeg gikk forbi graven hans på vei fra jobb og så henne gå ut av kirkegården og tørket øynene. Alene. 

Mamma vet dette og følger henne godt opp altså. Men er det noe jeg kan gjøre?

Anonymkode: 274d1...079

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe annet enn å være der for henne om hun trenger det. Kanskje du kan foreslå å gjøre ting i lag dere søsknene? 

Anonymkode: 2d25e...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...