Perine Skrevet 16. oktober 2024 #1 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) Godt skrevet med humor og ironi Psykologspesialist og forfatter, Frøydis Lilledalen, ironiserer over syke og uføres stilling i velferdsstaten. Hun er selv ufør, etter at hun for rundt 10 år siden ble rammet av et kronisk utmattelsessyndrom (ME). Send de uføre tilbake der de kommer fra Edit: forfatteren ironiserer over oss syke og uføres stilling i velferdsstaten. Det handler ikke om fødested eller hvor man skal bo. Endret 26. oktober 2024 av Perine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #2 Del Skrevet 16. oktober 2024 Perine skrev (4 minutter siden): Godt skrevet med humor og ironi Psykologspesialist og forfatter, Frøydis Lilledalen, ironiserer over syke og uføres stilling i velferdsstaten. Hun er selv ufør, etter at hun for rundt 10 år siden ble rammet av et kronisk utmattelsessyndrom (ME). Send de uføre tilbake der de kommer fra Må jeg hjem igjen til Hedmark? Trives ikke der 😭 Anonymkode: 46f02...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Må jeg hjem igjen til Hedmark? Trives ikke der 😭 Anonymkode: 46f02...d9f Huff da... jeg tenkte heller at hun mente Pokker-I-Vold eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 16. oktober 2024 #4 Del Skrevet 16. oktober 2024 Perine skrev (5 minutter siden): Huff da... jeg tenkte heller at hun mente Pokker-I-Vold eller noe. Hahaha, Så sinnsykt teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #5 Del Skrevet 17. oktober 2024 Sitronterte skrev (8 timer siden): Hahaha, Så sinnsykt teit. Ja, veldig dårlig. Anonymkode: 81b7d...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #6 Del Skrevet 26. oktober 2024 Åh, men jeg vil ikke presse hodet inn i mamma igjen!! 😩 Anonymkode: 40ec1...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Åh, men jeg vil ikke presse hodet inn i mamma igjen!! 😩 Anonymkode: 40ec1...f53 Når gjorde du det sist? Anonymkode: 81b7d...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når gjorde du det sist? Anonymkode: 81b7d...09c Har ikke gjort det før, men fant ikke ut hvordan jeg kunne endre kommentaren min, så det ikke før det var for sent. Anonymkode: 40ec1...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Del Skrevet 26. oktober 2024 Gøy, da har jeg er argument mot « det er ingen menneskerett og bo i Oslo « . Sorry, ble sendt tilbake . Anonymkode: c245f...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #10 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke gjort det før, men fant ikke ut hvordan jeg kunne endre kommentaren min, så det ikke før det var for sent. Anonymkode: 40ec1...f53 Det var da enda godt. Anonymkode: 81b7d...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå