Gå til innhold

Tenner alle eldre menn på unge kvinner??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helene1982 skrev (På 24.10.2024 den 0.01):

Det er klart at en kvinne er på sitt fysisk vakreste og på sitt mest fruktbare når hun er i 20-årene, 

Ikke ifølge en rekke stemmer på KG?

Anonymkode: c5d17...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Både menn og kvinner er mest fysisk attraktive i 20-årene, men det er da ikke det som betyr alt er det vel det?

Anonymkode: 628c0...6cf

Utfordringen er at noen modne kvinner her inne vet bedre hva menn finner fysisk attraktivt enn hva mennene selv vet. Og hvis en mann er så pervers at han finner en 25-åring fysisk attraktiv så er han en avviker og taper og ute etter å misbruke noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 time siden):

Helt rett. Unge kvinner er lettere å omgås for voksne menn enn voksne kvinner på en eneste måte; Unge kvinner er ikke så flinke til å sette kloke grenser, både på grunn av egen umodenhet og at de fremdeles er så unge at de er vant til å respektere voksne som autoriteter, og lar seg dermed lettere bruke, misbruke og dominere. 

Hvilket er hvorfor mange menn liker de yngste svært mye bedre, og hvorfor vi kvinner blir skeptisk til slike menn og beskyttende ovenfor unge kvinner. 

Helt riktig. Har et par ganger gått i den fellen som mann. Unge jenter som har blitt betatt av meg pga at jeg er leder e.l. og etterhvert skjønt at de faktisk viste oppmerksom av den grunn, ikke fordi jeg 'var morsom' eller noe sånt. Ikke bra.

Anonymkode: a5529...043

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 time siden):

Helt rett. Unge kvinner er lettere å omgås for voksne menn enn voksne kvinner på en eneste måte; Unge kvinner er ikke så flinke til å sette kloke grenser, både på grunn av egen umodenhet og at de fremdeles er så unge at de er vant til å respektere voksne som autoriteter, og lar seg dermed lettere bruke, misbruke og dominere. 

Hvilket er hvorfor mange menn liker de yngste svært mye bedre, og hvorfor vi kvinner blir skeptisk til slike menn og beskyttende ovenfor unge kvinner. 

Jeg synes at det er leit at du tenker slik om unge jenter. Jeg tror at det er lett å pådra seg «mentale skader» i løpet av livet, og som vi kan lese her inne er det mange middelaldrende kvinner som er ganske fiendtlig innstilt mot menn, og som først og fremst spør seg «whats in it for me» ved inngåelse av en relasjon.

Jeg tror at yngre mennesker (kvinner og menn) i større grad er idealister. For de som ikke ønsker en stridslysten feminist men en varm og kjærlig livspartner så vil jeg (ut fra tonen her på KG) ha sett etter noen som er yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes at det er leit at du tenker slik om unge jenter. Jeg tror at det er lett å pådra seg «mentale skader» i løpet av livet, og som vi kan lese her inne er det mange middelaldrende kvinner som er ganske fiendtlig innstilt mot menn, og som først og fremst spør seg «whats in it for me» ved inngåelse av en relasjon.

Jeg tror at yngre mennesker (kvinner og menn) i større grad er idealister. For de som ikke ønsker en stridslysten feminist men en varm og kjærlig livspartner så vil jeg (ut fra tonen her på KG) ha sett etter noen som er yngre.

Bullshit rett og slett.

De få av mine venner(i 40årene) som har unge damer, de forteller om mye drama i samlivet🫣🫣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke ifølge en rekke stemmer på KG?

Folk har ulike perspektiver på h orfor de stemmer som de gjør. Vakker betyr forskjellige ting. 

Men biologisk er mennesker vakreste sine mest fruktbare år, for det er nok da kroppen også skal tiltrekke noen, for både menn og kvinner. Mest energi også sikkert.

Det er 20 årene. Så tenårene(ier tenårene etter 20, fordi jeg syns objektivt de ser ut som barn nå, men så er jeg mindre fruktbar som 30, så vet ikke, tenåren før 30 sikkert sånn objektivt forbi hva jeg mener. Jeg føler meg pen som 30, men jeg var pen på en måte som jeg ikke så meg mye i speilet og bekymret meg som 19) og 30 årene. Så 40 årene, så 50 årene, så 60 årene osv. 

Men folk kan uansett være objektivt vakre selv om de ikke er på sitt vakreste. Og vakker for både utsendet, personlighet, livstil, intellekt, noe annet. Sosiale relajsoner, erfaring, vårt forhold til ossselv og andre, mye inngår. Å noen får vakre trekk eller en livstil som gjør dem fysikk finere enn sitt yngre seg, for vi er jo å på en individuell reise. Jeg føler meg finere som 30 enn 25, for nå har jeg knekt en kode og jeg hater utsendet mitt på den tiden. Men  jeg er ikke finere enn 25 åringer.

Anonymkode: 88442...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men biologisk er mennesker vakreste sine mest fruktbare år, for det er nok da kroppen også skal tiltrekke noen, for både menn og kvinner. Mest energi også sikkert.

Det gir mening at vi er tiltrukket av noen som vi «burde» få barn med. Altså sånne som har gener og/eller miljø som gir sterke, sunne barn med gode forutsetninger for å leve opp.

Jeg forstår ikke at kvinner på 38 eller 48 blir snurt over at mange menn på 14 til 75 synes at kvinner på 25 ofte er veldig attraktive. De har jo vært ung selv en gang. De fleste menn opplever aldri (som ung eller gammel) å være omsvermet. Så hvorfor dette engasjementet for å fortelle menn hva vi egentlig liker? Og hvor dumme og slemme vi er hvis preferansene våre avviker fra det middelaldrende kvinner dikterer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det gir mening at vi er tiltrukket av noen som vi «burde» få barn med. Altså sånne som har gener og/eller miljø som gir sterke, sunne barn med gode forutsetninger for å leve opp.

Jeg forstår ikke at kvinner på 38 eller 48 blir snurt over at mange menn på 14 til 75 synes at kvinner på 25 ofte er veldig attraktive. De har jo vært ung selv en gang. De fleste menn opplever aldri (som ung eller gammel) å være omsvermet. Så hvorfor dette engasjementet for å fortelle menn hva vi egentlig liker? Og hvor dumme og slemme vi er hvis preferansene våre avviker fra det middelaldrende kvinner dikterer?

Det er bitterheten. 

Det er litt som en mann som mister all formuen sin. Det å ha hatt "alt" og miste det er tungt. 

Anonymkode: e6fe7...752

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Fordi det er endimensjonelt, og enda mer, ikke lenger relevant for en aldrende mann som ikke lenger er på toppen av næringskjeden selv.

For kvinner ser også etter fruktbarhet. At dere taler og klager, er horror for unge kvinner, minner eldre damer vil glemme fra din yngre tid, og sårt for livet skal gå videre og handle om mer enn å bare få barn. 

Om du er for gammel til å få barn har du ingen grunn til å kapre og kaste bort unge menneskers tid. Om de virkelig vil selv, er det en annen sak.

Men det er sunnt å vite at det ikke er normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordi det er endimensjonelt, og enda mer, ikke lenger relevant for en aldrende mann som ikke lenger er på toppen av næringskjeden selv.

For kvinner ser også etter fruktbarhet. At dere taler og klager, er horror for unge kvinner, minner eldre damer vil glemme fra din yngre tid, og sårt for livet skal gå videre og handle om mer enn å bare få barn. 

Om du er for gammel til å få barn har du ingen grunn til å kapre og kaste bort unge menneskers tid. Om de virkelig vil selv, er det en annen sak.

Det er kanskje en ting til.

Menn som sier de bare tenner på unge kvinner er ikke for kvinner partner materialet. Så kvinner klager når de ser en mann prøve å få seg kvinne og responderer på hvor ulojal og ustabil han vil være om en får barn.

Mange dyr får bare baren med at det er et ligg så rømmer mer fra far også for at han ikke skal skade barna for nytt kull, sykt. Andre er sammen livet ut. Vi er jo litt overalt, og har hjernebarken så jeg vet ikke hva vårt egentlige kall er forbi at mange kvinner drømmer om den her ene partneren. Men er det bare sånn vi er oppdratt, eller er det noe instinktivt? (Jeg er for skilsmisse, slå opp, at alle ikke skal eller må ha barn, men kun for samtalen skyld sier jeg dette, for vi kan jo ha noe i oss på kryss og tvers av de ønskene vi faktisk velger å leve med)

Å det er at om vi får barn er det en tung og lang graviditet og en tung og lang jobb med å oppdra det barnet. Det er ugunstig å gjøre deg alene selv om mange gjør, men det er jo også fordi vi i samfunnet har hjelpen hender i familie, og sosiale tjenester også.

Så en mann som vil droppe oss i det lange løp kanskje allerede i graviditet, som er her for å forplante seg, men ikke være en langsiktig make for livets endringer og harde stunder, er dårlig nytt og slåes ned på. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du hører ikke etter hva kvinner og menn i tråden sier. Det gjentas gang på gang at middelaldrende kvinner ikke ønsker å bli behandlet som et stykke kjøtt. Vi likte det ikke da vi var unge og vi savner det ikke nå. Det jeg og mange andre prøver å kommunisere er at det finnes voksne menn som ser etter en partner på samme alder, med samme verdier. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (På 25.10.2024 den 0.08):

Alle unge jenter er informert om fra svært ung alder at om de har et kort skjørt, en bar skulder er de ansvarlige for at de frister menn. Det man må lære barn er grensesetting for egen kropp og at man må «sladre» til en voksen om noen tar på dem eller snakker til dem på en ubehagelig måte. Om det er en fare for at menn flest forgriper seg på tenåringsjenter fordi de blir tent av dem og ikke bryr seg om at deres adferd er upassende/uønsket eller kriminell, må vi vurdere bevegelsesfriheten til menn i samfunnet. Kanskje de bør ha bind for øynene eller følge med en kvinne i familien. I enkelte land velger man det motsatte - at potensielle offere må dekke seg til. Jeg mener at det både går an å ta forhåndsregler, samtidig som at fokus alltid må være å beskytte ikke-kriminelle. For eksempel trenger kanskje ikke en 11-åring en jakke til 7000,- eller tusenvis på konto, da det øker sjansen for at han blir ranet av en vippsraner, men fokuset må jo være å gjøre gatene trygge ved å fjerne kriminelle slik at lovlydige kan ferdes fritt. 

Som gjentatte ganger far til tenåringsdøtre er jeg av den oppfatning at man ikke trenger å informere om hvordan de frister menn. Det vet tenåringsdøtre etter min mening alt for godt slik at man heller bør fokusere på hvem de bør provoserer og hvem de ikke bør provosere.

Det er min helt klare anbefaling til tenåringsdøtre at de bør provoserer de menn som de ønsker sex med og la være å provosere de menn de ikke ønsker sex med. Helt uavhengig av mannens alder, posisjon, påtatte seriøsitet etc er det min klare anbefaling at man ikke provoserer menn som man ikke vil ha sex med.

Man setter seg ikke på fanget til bestevenninnens far og lar han se ned i blusen hvis man ikke vil ha sex med han etterpå. Selv om det helt klart er kjempemorsomt å kjenne hans erigerte penis mot stumpen så setter man seg ikke på fanget hvis man kun ønsker å kjenne hans helt normale reaksjon på hennes provokasjon. En sex med bestevenninnens far som man bør forklare tenåringsdatteren at mange vanligvis reagerer negativt på inkludert bestevenninnen. Man bør i den sammenheng fokusere på hva din egen tenåringsdatter føler hvis hennes far har sex med hennes bestevenninne.

Jeg er ikke sikker på om du har erfaring med tenåringsdøtre Helene1982 eller at du husker helt tilbake til den tiden du selv var tenåringsdatter når du fokuserer på å informere om hva de bør ha på seg for å provosere. Eller forstår du så lite av hva tenåringsdøtre holder på med fordi du er kvinne og derfor ikke får kunnskapen tenåringsfedre får via hva tenåringsdøtrenes venninner provoserer deg med. Det kan selvfølgelig også være årsaken til ditt merkelige fokus.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (1 minutt siden):

Som gjentatte ganger far til tenåringsdøtre er jeg av den oppfatning at man ikke trenger å informere om hvordan de frister menn. Det vet tenåringsdøtre etter min mening alt for godt slik at man heller bør fokusere på hvem de bør provoserer og hvem de ikke bør provosere.

Det er min helt klare anbefaling til tenåringsdøtre at de bør provoserer de menn som de ønsker sex med og la være å provosere de menn de ikke ønsker sex med. Helt uavhengig av mannens alder, posisjon, påtatte seriøsitet etc er det min klare anbefaling at man ikke provoserer menn som man ikke vil ha sex med.

Man setter seg ikke på fanget til bestevenninnens far og lar han se ned i blusen hvis man ikke vil ha sex med han etterpå. Selv om det helt klart er kjempemorsomt å kjenne hans erigerte penis mot stumpen så setter man seg ikke på fanget hvis man kun ønsker å kjenne hans helt normale reaksjon på hennes provokasjon. En sex med bestevenninnens far som man bør forklare tenåringsdatteren at mange vanligvis reagerer negativt på inkludert bestevenninnen. Man bør i den sammenheng fokusere på hva din egen tenåringsdatter føler hvis hennes far har sex med hennes bestevenninne.

Jeg er ikke sikker på om du har erfaring med tenåringsdøtre Helene1982 eller at du husker helt tilbake til den tiden du selv var tenåringsdatter når du fokuserer på å informere om hva de bør ha på seg for å provosere. Eller forstår du så lite av hva tenåringsdøtre holder på med fordi du er kvinne og derfor ikke får kunnskapen tenåringsfedre får via hva tenåringsdøtrenes venninner provoserer deg med. Det kan selvfølgelig også være årsaken til ditt merkelige fokus.

Veldig rart innlegg. 

Anonymkode: e6fe7...752

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Village skrev (40 minutter siden):

Hva i helvetesild er dette?

Skal ikke en voksen mann tåle å se litt kløft uten å måtte ha sex av en tenåring? Hva om ei sier nei når du ser henne naken da? Det er overgrep å ikke stoppe. Provosere? Er dere udyr?

Har aldri i mitt liv som tenåring rørt eller så mye som tenkt en eneste sexuell tanke om veninnes fedre. Ikke som voksen heller. 

Husker en gang eine venninna hadde danset med pappan til en av oss på fest, å da tenkte jeg det var rart og på tull eller sånne kleine øyeblikk du blir fanget til å gjennomføre som barn fordi alle de voksne syns det er så stas. Se hun er så sint for å sitte på fanget til onkel, hihihi, barn syns alt er flaut. Sjernerte barn hihihi 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva i helvetesild er dette?

Skal ikke en voksen mann tåle å se litt kløft uten å måtte ha sex av en tenåring? Hva om ei sier nei når du ser henne naken da? Det er overgrep å ikke stoppe. Provosere? Er dere udyr?

Har aldri i mitt liv som tenåring rørt eller så mye som tenkt en eneste sexuell tanke om veninnes fedre. Ikke som voksen heller. 

Husker en gang eine venninna hadde danset med pappan til en av oss på fest, å da tenkte jeg det var rart og på tull eller sånne kleine øyeblikk du blir fanget til å gjennomføre som barn fordi alle de voksne syns det er så stas. Se hun er så sint for å sitte på fanget til onkel, hihihi, barn syns alt er flaut. Sjernerte barn hihihi 😅

Ja, noen av oss er udyr i form av at en ikke ubetydelig andel av menn ikke klarer å oppføre seg slik de bør når de blir seksuelt provosert av unge kvinner. Derfor mener jeg det er viktig å lære unge kvinner til å provosere menn seksuelt kun når de ønsker å ha sex med den de provoserer. Hvis ikke risikerer den unge kvinnen at han hun provoserer oppfører seg på en måte som hun ikke ønsket at han skulle oppføre seg på. Det er tryggest å lære henne at man risikerer å bli svidd hvis man leker med ilden.

Du er tydeligvis av oppfatningen at unge kvinner skal kunne provosere så mye som de vil og skyve ansvaret over på menn. Da risikerer den unge kvinnen å bli svidd og det ønsker ikke jeg for mine døtre. I motsetning til hva du tydeligvis ønsker for dine hvis du har noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (17 minutter siden):

Ja, noen av oss er udyr i form av at en ikke ubetydelig andel av menn ikke klarer å oppføre seg slik de bør når de blir seksuelt provosert av unge kvinner. Derfor mener jeg det er viktig å lære unge kvinner til å provosere menn seksuelt kun når de ønsker å ha sex med den de provoserer. Hvis ikke risikerer den unge kvinnen at han hun provoserer oppfører seg på en måte som hun ikke ønsket at han skulle oppføre seg på. Det er tryggest å lære henne at man risikerer å bli svidd hvis man leker med ilden.

Du er tydeligvis av oppfatningen at unge kvinner skal kunne provosere så mye som de vil og skyve ansvaret over på menn. Da risikerer den unge kvinnen å bli svidd og det ønsker ikke jeg for mine døtre. I motsetning til hva du tydeligvis ønsker for dine hvis du har noen.

Jeg synes det er ekstremt merkelig at du mener at problemet med at voksne menn opplever at de blir «provosert» av tenåringsjenter er et problem tenåringsjenter burde løse. Jeg er ikke enig med deg i at voksne menn flest sikler ned i sin datters venninners bluse, men at de aller fleste voksne menn har et verdisyn og menneskesyn som gjør at de ikke hopper på en litt usikker tenåring. Og i alle fall ikke skylder på ar det var hun som var «provoserende». Det er selvsagt gale mennesker der ute som vil unnskylde sine handlinger med at «barnet var seksuelt provoserende» men svaret på det er jo aldri at det er ungjenta sin  feil. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Village skrev (31 minutter siden):

Vet du, vi har fengsel for en grunn.

Alle har ansvar over egne handlinger, ingen er unnskyldt å begå overgrep foreksempel fordi de blir tent av noen. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (37 minutter siden):

Å enda en ting, noen ganger blir menn tent uten at vi gjør noe som helst for det. 

Jeg kan se ut ufyselig, håret i alle kanter, stor slitt t skjorte og kosebuksa mi, null sminke, burde dusje, å enda så har kjæresten fått ferten på kroppen min av at jeg står å skjærer opp grønnsaker mens han steiker farsen til middag. Det er nok for han å vite at jeg har en kropp og jeg er meg, å det var det.

Vi endre også mening, også utifra formen, men også utifra hvordan vi opplever noen eller øyeblikket. Vi kan ikke på forhånd når vi flørter vite om den vi snar skal kline med vil hvilke at han har lyst på anal. Å forholde seg til mennesket i endring, fordi vi er levende følende, som skal oppleve både smerter og gleder, er alfa omega. Du må være kommunikativ og respektere kvinner, uansett hvor sexy eller usexy de er. 

Ellers er du en samfunnstrussel.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 22.15):

Utfordringen er at noen modne kvinner her inne vet bedre hva menn finner fysisk attraktivt enn hva mennene selv vet. Og hvis en mann er så pervers at han finner en 25-åring fysisk attraktiv så er han en avviker og taper og ute etter å misbruke noen.

Haha.. "modne kvinner" blir jo kjempefeil.. for det er jo ikke de, som driver moralpreken på menn. For modne kvinner har jo høy seksuell forståelse og er sexpositive, og har mye glede av å diskutere med modne menn👏🥰

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 23.07):

Så du sier at du vet bedre enn meg hva jeg tenner på? Eller at jeg er usunn hvis jeg ikke underkaster meg dine normer?

Det er noe herlig stormannsgalskap over slike poster.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...