Gå til innhold

Tenner alle eldre menn på unge kvinner??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Phoenix_ skrev (1 time siden):

Da er det også naturlig at menn ikke finner seg en partner når de har blitt gamle (40+) fordi de fleste unge jenter har det veldig fint med unge menn. 

Du tenker det er rart du er singel? 

Bare så synd at selv de unge jentene blir eldre, og oppleve at deres jevnaldrende begynner å sikle på stadig yngre kvinner. Så egentlig burde ingen kvinner, uansett alder, gidde et forhold med en mann. Om man ikke er lever fint med at man aldri kommer til å bli bedre enn nest best for partneren sin, og tanken på at han kan komme til å bytte en ut mot noen yngre med en gang han får sjansen. Men det tyder på mangel på selvrespekt i så fall.

Anonymkode: a1b7c...ba1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DelvisPresley skrev (36 minutter siden):

Har aldri påstått det er rart.

Nå har jeg uansett ikke sagt at jevnaldrende er noe jeg ikke tenner på eller tiltrekkes av, kun at det er naturlig at man tiltrekkes av yngre kvinner.

Men hvorfor skal en dame som er eldre enn 20 år være sammen med deg da når du tiltrekkes mest mot unge kvinner? Hvorfor skal en kvinne være sammen med menn i det hele tatt når dere konstant er tiltrukket av andre, og bruker en fast kvinne som tømmestasjon? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bare så synd at selv de unge jentene blir eldre, og oppleve at deres jevnaldrende begynner å sikle på stadig yngre kvinner. Så egentlig burde ingen kvinner, uansett alder, gidde et forhold med en mann. Om man ikke er lever fint med at man aldri kommer til å bli bedre enn nest best for partneren sin, og tanken på at han kan komme til å bytte en ut mot noen yngre med en gang han får sjansen. Men det tyder på mangel på selvrespekt i så fall.

Anonymkode: a1b7c...ba1

Exn min er ikke sånn, han er oppriktig en fin person som aldri fikk meg til å tvile på hans tiltrekning. Vi må bare passe på hvem vi blir sammen med. Å det er jo mange damer vi ikke akkurat kan skryte av også, de kan finne sammen.

Anonymkode: 88442...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bare så synd at selv de unge jentene blir eldre, og oppleve at deres jevnaldrende begynner å sikle på stadig yngre kvinner. Så egentlig burde ingen kvinner, uansett alder, gidde et forhold med en mann. Om man ikke er lever fint med at man aldri kommer til å bli bedre enn nest best for partneren sin, og tanken på at han kan komme til å bytte en ut mot noen yngre med en gang han får sjansen. Men det tyder på mangel på selvrespekt i så fall.

Anonymkode: a1b7c...ba1

Hehe ja. Om 100+ år så er ikke damer sammen med menn lenger for annet enn familieforøkelse og sex. Det er ingen grunn til å være samen med en mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (10 minutter siden):

Men hvorfor skal en dame som er eldre enn 20 år være sammen med deg da når du tiltrekkes mest mot unge kvinner? Hvorfor skal en kvinne være sammen med menn i det hele tatt når dere konstant er tiltrukket av andre, og bruker en fast kvinne som tømmestasjon? 

Hvor unge kvinner tror du jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (2 minutter siden):

Hvor unge kvinner tror du jeg snakker om?

Har ikke noe å si. 

Igjen absolutt ingen grunn til at kvinner skal være sammen med menn og flere og flere kvinner skjønner dette. Er bare et tidsspørsmål før ingen vil det. Et forhold er noe menn går inn i for å få smurt kølla si, ingenting annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Trangt underliv". Som om det blir oppbrukt 🤣 Så utrolig lite så utrolig mange vet.

Anonymkode: 53784...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tenner ikke på damer i det hele tatt.

Anonymkode: 17e39...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Bare så synd at selv de unge jentene blir eldre, og oppleve at deres jevnaldrende begynner å sikle på stadig yngre kvinner. Så egentlig burde ingen kvinner, uansett alder, gidde et forhold med en mann. Om man ikke er lever fint med at man aldri kommer til å bli bedre enn nest best for partneren sin, og tanken på at han kan komme til å bytte en ut mot noen yngre med en gang han får sjansen. Men det tyder på mangel på selvrespekt i så fall.

Anonymkode: a1b7c...ba1

Altså, hvor gammel er du? 

Tror du det livslange gode forholdet som gir deg ro, trygghet, glede, begjær og respekt er basert på utseende?? 

Huff. Noe så ufattelig kunnskapsløst. 

Anonymkode: cccbd...ab2

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, hvor gammel er du? 

Tror du det livslange gode forholdet som gir deg ro, trygghet, glede, begjær og respekt er basert på utseende?? 

Huff. Noe så ufattelig kunnskapsløst. 

Anonymkode: cccbd...ab2

Du er faen meg naiv om du tror at menn er i livslange forhold fordi de vil ha trygghet eller ro eller whatever. Handler bare om sex og har alltid gjort det 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er mer kompleks enn som så 

Anonymkode: dc6ec...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bare så synd at selv de unge jentene blir eldre, og oppleve at deres jevnaldrende begynner å sikle på stadig yngre kvinner. Så egentlig burde ingen kvinner, uansett alder, gidde et forhold med en mann. Om man ikke er lever fint med at man aldri kommer til å bli bedre enn nest best for partneren sin, og tanken på at han kan komme til å bytte en ut mot noen yngre med en gang han får sjansen. Men det tyder på mangel på selvrespekt i så fall.

Anonymkode: a1b7c...ba1

Tror ikke menn som elsker å skrive i tråder som dette skjønner hvor vanvittig utiltalende de bidrar til at kvinner tenker at menn er. Uansett om vi er unge eller eldre. (Ja spesielt de unge blir påvirket av dette.)

Takk til de usedvanlig mange menn i denne tråden som bidrar til å nyansere hvordan menn på nettet for det meste insisterer på å fremstille menn! 🥰 Godt å se at menn som ikke bruker enhver sjanse til å fortelle kvinner at vi er forkastelige etter vi blir 25-30 år begynner å komme på banen. Det er fremgang. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (3 timer siden):

Du er faen meg naiv om du tror at menn er i livslange forhold fordi de vil ha trygghet eller ro eller whatever. Handler bare om sex og har alltid gjort det 

Det er noen som er det for sex, men menn er bare mennesker som oss og de søker samhold de også. De har jo grunnleggende sosiale behov. 

Den snille exn jeg snakket om, sto med meg da jeg trakk meg unna sex biten og sa at han elsker meg mer enn han vil ha sex, så han ble og ikke var han bitter for det heller, utrolig nok. Til slutt måtte jeg gjøre det slutt, for han der er lojal med bare store bokstaver og jeg unner han ei som ønsker noe mer tilnærmet det livet han søker. Vi vokste fra hverandre, ingen drama. Er enda glad i han, og vi er venner enda. 

Det er snille menn i verden. 

Anonymkode: 88442...357

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er noen som er det for sex, men menn er bare mennesker som oss og de søker samhold de også. De har jo grunnleggende sosiale behov. 

Den snille exn jeg snakket om, sto med meg da jeg trakk meg unna sex biten og sa at han elsker meg mer enn han vil ha sex, så han ble og ikke var han bitter for det heller, utrolig nok. Til slutt måtte jeg gjøre det slutt, for han der er lojal med bare store bokstaver og jeg unner han ei som ønsker noe mer tilnærmet det livet han søker. Vi vokste fra hverandre, ingen drama. Er enda glad i han, og vi er venner enda. 

Det er snille menn i verden. 

Anonymkode: 88442...357

Ja det sa min også. Men han var utro og jeg fant det ut senere. 

De søker sex og deretter samhold. Sex trumfer alt. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (16 minutter siden):

Ja det sa min også. Men han var utro og jeg fant det ut senere. 

De søker sex og deretter samhold. Sex trumfer alt. 

Som mann må jeg si meg enig i dette. Det behovet blir så stort at man må foreta seg noe. 

Anonymkode: e6fe7...752

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (28 minutter siden):

Ja det sa min også. Men han var utro og jeg fant det ut senere. 

De søker sex og deretter samhold. Sex trumfer alt. 

Her det mange kvinner etterhvert oppriktig tror om menn, selv om mange menn helt faktisk velger familie og kjærlighet over sex og iallefall over sex med nye/yngre kvinner, og det til og med finnes menn som ikke har hyppigere lyst enn sin kvinne, ikke har hyppig lyst generelt eller ikke engang har behov for sex (hele skalaen finnes). Likevel motsies ikke slikt som regel. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Som mann må jeg si meg enig i dette. Det behovet blir så stort at man må foreta seg noe. 

Anonymkode: e6fe7...752

Men bekreftes! 

Som kvinne begynner jeg å bli lei av at det er vi voksne kvinner som må forsvare menn ovenfor yngre kvinner angående at menn ikke bare er vandrende pikker uten hjerte, empati og hjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja alle menn tenner på unge kvinner 😆🤦‍♀️ 

 

Tror du virkelig på det selv, TS? 😳
 

En ung dame kan ha en fin kropp og en fin utstråling. Det betyr ikke at man vil tenne seksuelt på vedkommende. I så fall ikke om man er frisk og stabil oppi hode. Nå er det sikkert menn som ikke vet hva de vil ha, og er helt rotete når det gjelder hvilke grenser og krav, så ja disse mennene er i faresonen for å kunne tenne på mye yngre damer enn dems egen alder. 

 

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 22.55):

Nei. Foretrukket damer i 40 årene helt siden slutten av 20 årene 

Anonymkode: 90eb7...eae

🤦‍♀️

lol
 

Anonymkode: e39cc...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har googlet dette et par ganger fordi det har vært tatt opp noen ganger og det viser seg at undersøkelser tilsier at 5% av alle jenter/kvinner har opplevd å bli utsatt for overgrep i eneller annen form. Dvs ca 125 000 overgrep av menn som har tatt sjansen og så er det store mørketall så her er det snakk om mange menn bare i vårt land som trekkes mot det å h sex mot unge jenter i alle aldre.

Det er ganske sjokkerende at de tør tenke tanken om å ødelegge et barn på denne måten og leve med det at de får resten av livet totalt annerledes enn hva det kunne vært. At de i det hele tatt tør å risikere dette i tillegg til ekteskap, egne barn, jobb osv i samme slengen er helt ufattelig. Dette får så store ringvirkninger at det er noe av det største svikenman kan gjøre. Nå er det også blitt slik at man når knapt kan høre en nyhetssending uten en mann som er tatt for overgrep så er dette et stort problem når en vet at mange slipper unna første gangen da de slipper unna på bevisets stilling hvis de ikke har blitt tatt for sikt før. 

Det er en ting at vi menn som er eldre kan se yngre kvinner som vakre, skjønne og sexy som mange gjør. De unge jentene blir yngre men ser eldre ut nå i forhold til feks 30-40 år siden og er en utvikling som ruller videre, hvordan ender det?

Man kan se om jenter er for unge til at vi menn i 30-40-50 årene skal snu oss etter de for å sikle vi de ser rumpa deres og da bør vi holde fantasien for oss selv og ta oss sammen. At vi kan se ei på 20-25 som er flott og ville ha henne er jo bedre mener jeg men selv de bør menn la være å ville gjøre så mye med, uansett hvor mye lyst vi har.

Men tilbake til statistikken, skremmende å lese og trist for de det gjelder som blir ødelagt for en manns egoistiske og ulovlige fantasi lyster. Men her er nok straffene og sjansene for å bli tatt for lave, sett de opp asap og få de som allerede er usikre til å la være. Det er en start, så tar man grep for videre bedring.

Men så lenge regjeringer bryr seg mer om covid og bruker miliarder på det så kan man ikke stole på at det vil komme en regjering som vi kan stole på vil gjøre noe med det. Desverre. Men håpet tar de aldri fra oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 21.55):

Tenner alle eldre menn på unge kvinner??

Anonymkode: 9d32c...e9b

Tror du også at kvinner har noen fantasier eller preferanser som er like hos alle? Hvis ikke, hvorfor skulle alle menn dele en preferanse eller fantasi?

Anonymkode: 557c6...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror du også at kvinner har noen fantasier eller preferanser som er like hos alle? Hvis ikke, hvorfor skulle alle menn dele en preferanse eller fantasi?

Anonymkode: 557c6...cb1

Det som tenner meg som voksen mann er modne, selvsikre og erfarne kvinner. Det vil si kvinner 40+

Anonymkode: 8ecf7...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...