Gå til innhold

Lei hans tilnærming når han er kåt. Rart?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han er katt og du er hund. Han føler at du avviser ham og vise versa. Han trekker seg unna når du avviser ham, du trekker deg unna når han avviser deg. Det er ikke han som må endre seg, det er dere som bør lære hverandre å kjenne. Det gjelder alle hverdagsgreier, men også sexen. Dere har et felles ansvar for å forstå hverandre, ellers blir det vanskelig.

Nei, du skal ikke ha sex når du ikke har lyst, men når du avviser ham, så bør du være neste person som tar initiativ til sex når du har lyst. Det kan ikke være enveis greie.

Anonymkode: a1998...041

Men mange kvinner (hvertfall hvis vi føler at mannen er mer på enn oss) har responsiv lyst, ikke spontan. Altså, vi sitter ikke alene og ser på serier og tenker "shit, nå fikk jeg lyst på sex med mannen min". Det skjer når vi tilbringer tid sammen, koser og naturlig ender opp med kyssing etc, da -kan- vi få lyst. Så om han tilbringer 0 tid med ts skal det kanskje litt til at hun får lyst 

Anonymkode: c2111...f08

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 22.05):

Støtter dette.

Parterapi eller gå hverandre.....

Anonymkode: 8944f...8be

Regner med at du mente "gå FRA hverandre"....?
Gå hverandre gir ingen mening.

Anonymkode: 4c39e...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 21.24):

Som en typisk innesluttet nordmann, kommer min mann som regel bare bortom sofaen når han er kåt, men sier ikke noe ej heller gjør han noe. Han er totalt uinteressert i seriene jeg ser og vil stort sett bare være for seg selv på kveldene. Har spurt om vi skal se noe på tv sammen, men han vil heller drive i boden med prosjekter. Det er hver kveld, med unntak av de gangene han er kåt, Da er jeg plutselig interessant. Det jeg sier er morsomt og seriene jeg ser er interessante. Han setter seg ved siden av meg i sofaen, men tar heller ikke initiativ til sex. Det hele blir en klønete greie der jeg føler at han bare forstyrrer meg. Om han i det minste hadde tatt tak i meg og forført meg litt, så kanskje, Om han satt der for å kose, for deretter å gå med en « glad i deg, god natt», hadde jeg følt meg sett og elsket, men å kun sette seg der som en hund som tigger, det er så kjipt. Stikker jeg, blir han sur, og jeg merker at han er snurt fordi jeg ikke vil ha sex

Er det rart å føle det sånn?

Anonymkode: f9acc...0b1

Nei ikke rart i det heletatt det.

Anonymkode: 85183...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg sier er morsomt og seriene jeg ser er interessante.

Slå av tv og ta deg en tur i boden. Ikke bare sitt innesluttet på sofaen totalt uinteressert i hva som skjer i boden.

Anonymkode: 6bba8...4a5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en typisk innesluttet nordmann, kommer min mann som regel bare bortom sofaen når han er kåt, men sier ikke noe ej heller gjør han noe. Han er totalt uinteressert i seriene jeg ser og vil stort sett bare være for seg selv på kveldene. Har spurt om vi skal se noe på tv sammen, men han vil heller drive i boden med prosjekter. Det er hver kveld, med unntak av de gangene han er kåt, Da er jeg plutselig interessant. Det jeg sier er morsomt og seriene jeg ser er interessante. Han setter seg ved siden av meg i sofaen, men tar heller ikke initiativ til sex. Det hele blir en klønete greie der jeg føler at han bare forstyrrer meg. Om han i det minste hadde tatt tak i meg og forført meg litt, så kanskje, Om han satt der for å kose, for deretter å gå med en « glad i deg, god natt», hadde jeg følt meg sett og elsket, men å kun sette seg der som en hund som tigger, det er så kjipt. Stikker jeg, blir han sur, og jeg merker at han er snurt fordi jeg ikke vil ha sex

Og hva er det du gjør for at han skal føle seg sett? 

Anonymkode: a8e07...65b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 22.27):

Men mange kvinner (hvertfall hvis vi føler at mannen er mer på enn oss) har responsiv lyst, ikke spontan. Altså, vi sitter ikke alene og ser på serier og tenker "shit, nå fikk jeg lyst på sex med mannen min". Det skjer når vi tilbringer tid sammen, koser og naturlig ender opp med kyssing etc, da -kan- vi få lyst. Så om han tilbringer 0 tid med ts skal det kanskje litt til at hun får lyst 

Hvordan blir en kvinne med responsiv lyst kåt for å onanere? Gjør det samme sammen med mannen, da vel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
barbara75 skrev (På 19.10.2024 den 7.29):

Da må du lære han,jeg har lært min man hvordan han tilfredsstille meg

Denne!!! 🎯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å sett konkrete krav til han!

Jeg var som han før men nå er jeg rake motsetningen. Hovedtingen som Konen min gjorde var å ta kontrollen samtidig som hun gav meg mye oppmerksomhet og fantastisk sex når jeg tilfredstilte hennes krav og hennes tilfredstillelse kommer først i og utenfor soverommet.

Så komunikasjon om hva du vil ha og at du også spør han om hva fantasier han har er også ett must om ett forhold skal fungere!

Men det værste og dummeste mange damer gjør er å enten bare gi en kald skulder eller komme med konstant tåkelagt klaging eller å gi etter som en dørmatte.

Den tiden dama mi gjorde alt det ble jeg enten i full opposisjon og veldig dominerende eller mistet all interessen min for henne. Det holdt også på å sende meg i armene på andre damer og vi levde seperate liv i både jobb og fritid. 

Men nå er jeg mer forelsket og har mer lyst på henne en noen gang og jeg gleder meg med å være med på alt hun liker og ønsker å ha meg med på. 💞 

Endret av Mountain Man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et trist samliv. Men jeg skjønner at man ikke ser det selv hvis det er det man er vant til og går inn i et spor. I tillegg til at du er jo glad i han. 

Nei, det er ikke rart i det hele tatt! Det virker som du savner intimitet (mener ikke sex), det å snakke og kommunisere sammen. Gjøre ting sammen, om det så er i hjemmet. En aom viser interesse for deg og ditt liv. Dine tanker og drømmer. Han viser null interesse for deg. Kun når han vil ha sex. Det er ikke et sunt eller godt samliv.

Dette bør du snakke med han om. Si konkret hva du savner, og åpne opp for en samtale der dere begge får snakke ut. Jobbe med forbedring. Dersom han ikke er innstilt på det, er min største anbefaling å forlate forholdet. 

Anonymkode: 7f540...221

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender det du river deg løs fra teite TV-serier og besøker mannen i boden da?

Du forekommer meg å være et enkelt uinterresant menneske.?.kanskje det er hva mannen kjenner og?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange forhold. Veldig mange forhold ender opp med at mannen vil ha mer sex og kvinnen holder igjen, eller synes det er patetisk at mannen tenner på henne.

Det kan man like eller mislike. Personlig synes jeg at det er synd at så mange relasjoner som begynte bra, med kjærlighet og begjær ender så dårlig - ofte med barn og økonomi inne i bildet.

Gitt at mannen din ikke er her og at det er vanskelig å forandre andre, hva kan _du_ gjør for å forbedre situasjonen? Er du lei og ikke ser håp så burde du kanskje gå?  Hvis du har lyst til å fortsette, kan du gjøre noe for å knytte dere nærmere (hjelpe ham i garasjen?). Kan du bli et mer seksuelt menneske, ei som han har lyst til å «ta tak i» 

Anonymkode: 87e88...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mi venninne? Hun har en mann som alltid er i boden 😂 Vet ikke hvordan han er på sexfronten. 

Hva skjer med kommunikasjon? Du må da ta dette opp med ham. Nå er jeg veldig, veldig glad i min mann, men aldri om jeg hadde gidda dette. Jeg ville nok pratet om det i første omgang, men jeg er egentlig mest leken, og muligens sjefete seksuelt sett, og ville stukket hodet inn i boden i ny og ne og sagt at jeg tenkte å leke med klitten og om han kanskje vil være med. Hadde han sagt ja, ville jeg krevd at han forførte meg. Ellers kan han bare holde seg i boden. Jeg ville ikke hatt vanskelig for å vise og fortelle hvordan jeg ønsker å bli forført. De gangene han hadde kommet i sofaen og tigga, ville jeg glatt oversett ved å si at sex er uaktuelt om det er slik han prøver seg. Det tenner jo ikke det aller minste. Forfør meg, ville jeg sagt, og jeg skal vurdere det.

Det er litt vanskelig å sette seg inn i fordi vi har et lekent sexliv, beklager om det ble våsete. 

Anonymkode: f070d...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å snakke med han istedetfor KG.. Konstante anvisninger gjør noe med selvtilliten til å prøve seg, som kan endre tilnærming litt. Jeg opplevde dette en gang, visste at det var 80% sjanse for avvisning, og selv om jeg er en som alltid har vært frempå og tydelig på slikt, så ble jeg mye mer forsiktig, kjente rett og slett ikke meg selv igjen. Snakk med han, burde ikke være komplisert 

Anonymkode: 92302...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tigger han?

Nei, det er jo ikke rart at du ikke har lyst når han viser ingen interesse utenom når han er kåt.

Støtter at dere snakker sammen og fortelle ham hva som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 14.40):

Hvordan blir en kvinne med responsiv lyst kåt for å onanere? Gjør det samme sammen med mannen, da vel.

Hvorfor tenker du at vi onanerer så fryktelig ofte? Noen gjør kanskje det, men jeg tror vi er endel som faktisk ikke føler på lyst hvis vi ikke blir "sjekket opp". Og dermed ikke onanerer heller i perioder med lite sex. Samt at noen ganger hvor egne fantasier gjør oss kåt nok til å onanere, så gjør det oss ikke kåt på mannen, for han har fortsatt ikke vist det ekstra tiltaket/romantiske mange av oss trenger for å tenne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...