AnonymBruker Skrevet 18. oktober #21 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er katt og du er hund. Han føler at du avviser ham og vise versa. Han trekker seg unna når du avviser ham, du trekker deg unna når han avviser deg. Det er ikke han som må endre seg, det er dere som bør lære hverandre å kjenne. Det gjelder alle hverdagsgreier, men også sexen. Dere har et felles ansvar for å forstå hverandre, ellers blir det vanskelig. Nei, du skal ikke ha sex når du ikke har lyst, men når du avviser ham, så bør du være neste person som tar initiativ til sex når du har lyst. Det kan ikke være enveis greie. Anonymkode: a1998...041 Men mange kvinner (hvertfall hvis vi føler at mannen er mer på enn oss) har responsiv lyst, ikke spontan. Altså, vi sitter ikke alene og ser på serier og tenker "shit, nå fikk jeg lyst på sex med mannen min". Det skjer når vi tilbringer tid sammen, koser og naturlig ender opp med kyssing etc, da -kan- vi få lyst. Så om han tilbringer 0 tid med ts skal det kanskje litt til at hun får lyst Anonymkode: c2111...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #22 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 22.05): Støtter dette. Parterapi eller gå hverandre..... Anonymkode: 8944f...8be Regner med at du mente "gå FRA hverandre"....? Gå hverandre gir ingen mening. Anonymkode: 4c39e...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #23 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 21.24): Som en typisk innesluttet nordmann, kommer min mann som regel bare bortom sofaen når han er kåt, men sier ikke noe ej heller gjør han noe. Han er totalt uinteressert i seriene jeg ser og vil stort sett bare være for seg selv på kveldene. Har spurt om vi skal se noe på tv sammen, men han vil heller drive i boden med prosjekter. Det er hver kveld, med unntak av de gangene han er kåt, Da er jeg plutselig interessant. Det jeg sier er morsomt og seriene jeg ser er interessante. Han setter seg ved siden av meg i sofaen, men tar heller ikke initiativ til sex. Det hele blir en klønete greie der jeg føler at han bare forstyrrer meg. Om han i det minste hadde tatt tak i meg og forført meg litt, så kanskje, Om han satt der for å kose, for deretter å gå med en « glad i deg, god natt», hadde jeg følt meg sett og elsket, men å kun sette seg der som en hund som tigger, det er så kjipt. Stikker jeg, blir han sur, og jeg merker at han er snurt fordi jeg ikke vil ha sex Er det rart å føle det sånn? Anonymkode: f9acc...0b1 Nei ikke rart i det heletatt det. Anonymkode: 85183...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #24 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 21.24): Det jeg sier er morsomt og seriene jeg ser er interessante. Anonymkode: f9acc...0b1 Slå av tv og ta deg en tur i boden. Ikke bare sitt innesluttet på sofaen totalt uinteressert i hva som skjer i boden. Anonymkode: 6bba8...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbara75 Skrevet 19. oktober #25 Del Skrevet 19. oktober Da må du lære han,jeg har lært min man hvordan han tilfredsstille meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #26 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 21.24): Som en typisk innesluttet nordmann, kommer min mann som regel bare bortom sofaen når han er kåt, men sier ikke noe ej heller gjør han noe. Han er totalt uinteressert i seriene jeg ser og vil stort sett bare være for seg selv på kveldene. Har spurt om vi skal se noe på tv sammen, men han vil heller drive i boden med prosjekter. Det er hver kveld, med unntak av de gangene han er kåt, Da er jeg plutselig interessant. Det jeg sier er morsomt og seriene jeg ser er interessante. Han setter seg ved siden av meg i sofaen, men tar heller ikke initiativ til sex. Det hele blir en klønete greie der jeg føler at han bare forstyrrer meg. Om han i det minste hadde tatt tak i meg og forført meg litt, så kanskje, Om han satt der for å kose, for deretter å gå med en « glad i deg, god natt», hadde jeg følt meg sett og elsket, men å kun sette seg der som en hund som tigger, det er så kjipt. Stikker jeg, blir han sur, og jeg merker at han er snurt fordi jeg ikke vil ha sex Er det rart å føle det sånn? Anonymkode: f9acc...0b1 Og hva er det du gjør for at han skal føle seg sett? Anonymkode: a8e07...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #27 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 22.27): Men mange kvinner (hvertfall hvis vi føler at mannen er mer på enn oss) har responsiv lyst, ikke spontan. Altså, vi sitter ikke alene og ser på serier og tenker "shit, nå fikk jeg lyst på sex med mannen min". Det skjer når vi tilbringer tid sammen, koser og naturlig ender opp med kyssing etc, da -kan- vi få lyst. Så om han tilbringer 0 tid med ts skal det kanskje litt til at hun får lyst Anonymkode: c2111...f08 Hvordan blir en kvinne med responsiv lyst kåt for å onanere? Gjør det samme sammen med mannen, da vel. Anonymkode: a1998...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå