Gå til innhold

Lei hans tilnærming når han er kåt. Rart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som en typisk innesluttet nordmann, kommer min mann som regel bare bortom sofaen når han er kåt, men sier ikke noe ej heller gjør han noe. Han er totalt uinteressert i seriene jeg ser og vil stort sett bare være for seg selv på kveldene. Har spurt om vi skal se noe på tv sammen, men han vil heller drive i boden med prosjekter. Det er hver kveld, med unntak av de gangene han er kåt, Da er jeg plutselig interessant. Det jeg sier er morsomt og seriene jeg ser er interessante. Han setter seg ved siden av meg i sofaen, men tar heller ikke initiativ til sex. Det hele blir en klønete greie der jeg føler at han bare forstyrrer meg. Om han i det minste hadde tatt tak i meg og forført meg litt, så kanskje, Om han satt der for å kose, for deretter å gå med en « glad i deg, god natt», hadde jeg følt meg sett og elsket, men å kun sette seg der som en hund som tigger, det er så kjipt. Stikker jeg, blir han sur, og jeg merker at han er snurt fordi jeg ikke vil ha sex
 

Er det rart å føle det sånn?

Anonymkode: f9acc...0b1

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart i det hele tatt at du føler det sånn. Høres ut som du har en mann som kun vil ha noe med deg å gjøre hvis det gjør han til nytte selv. Kan begynne med å si at du synes det er kleint at han bare sitter der og tigger som du skriver, og blir han fornærma av det så får det bare være. Vil han ha noe må han gjøre litt for det også tenker jeg...

Anonymkode: b3061...b21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et merkelig samliv. Høres fullstendig dysfunksjonelt ut.

Når ble det slik?

Anonymkode: 8bd51...78e

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For et merkelig samliv. Høres fullstendig dysfunksjonelt ut.

Når ble det slik?

Anonymkode: 8bd51...78e

Støtter dette.

Parterapi eller gå hverandre.....

Anonymkode: 8944f...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sitter der og forventer å bli erobret, uten å bidra med noen verdens greie annet enn seriene dine så kan jo det være en grunn til at han holder på med sitt ute i boden. Men han har jo tydeligvis ikke gitt opp håpet

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som en typisk innesluttet nordmann, kommer min mann som regel bare bortom sofaen når han er kåt, men sier ikke noe ej heller gjør han noe. Han er totalt uinteressert i seriene jeg ser og vil stort sett bare være for seg selv på kveldene. Har spurt om vi skal se noe på tv sammen, men han vil heller drive i boden med prosjekter. Det er hver kveld, med unntak av de gangene han er kåt, Da er jeg plutselig interessant. Det jeg sier er morsomt og seriene jeg ser er interessante. Han setter seg ved siden av meg i sofaen, men tar heller ikke initiativ til sex. Det hele blir en klønete greie der jeg føler at han bare forstyrrer meg. Om han i det minste hadde tatt tak i meg og forført meg litt, så kanskje, Om han satt der for å kose, for deretter å gå med en « glad i deg, god natt», hadde jeg følt meg sett og elsket, men å kun sette seg der som en hund som tigger, det er så kjipt. Stikker jeg, blir han sur, og jeg merker at han er snurt fordi jeg ikke vil ha sex
 

Er det rart å føle det sånn?

Anonymkode: f9acc...0b1

Ikke i hele tatt.

Man må jobbe litt om man er intr. Om uke så kan det være det samme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det rart å føle det sånn?

Anonymkode: f9acc...0b1

Vil ikke kalle mannen din en typisk nordmann. Han er noe helt spesielt. Sær. Og ikke på en god måte. 

Så nei, det er ikke rart at du føler det sånn. Er fordi han er så sær at du føler det sånn. 

Og så må du be han slutte å tigge som en hund etter sex. Selv jeg hadde fått innovertiss hvis en kvinne skulle holdt på slik med meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Som en typisk innesluttet nordmann, kommer min mann som regel bare bortom sofaen når han er kåt, men sier ikke noe ej heller gjør han noe. Han er totalt uinteressert i seriene jeg ser og vil stort sett bare være for seg selv på kveldene. Har spurt om vi skal se noe på tv sammen, men han vil heller drive i boden med prosjekter. Det er hver kveld, med unntak av de gangene han er kåt, Da er jeg plutselig interessant. Det jeg sier er morsomt og seriene jeg ser er interessante. Han setter seg ved siden av meg i sofaen, men tar heller ikke initiativ til sex. Det hele blir en klønete greie der jeg føler at han bare forstyrrer meg. Om han i det minste hadde tatt tak i meg og forført meg litt, så kanskje, Om han satt der for å kose, for deretter å gå med en « glad i deg, god natt», hadde jeg følt meg sett og elsket, men å kun sette seg der som en hund som tigger, det er så kjipt. Stikker jeg, blir han sur, og jeg merker at han er snurt fordi jeg ikke vil ha sex
 

Er det rart å føle det sånn?

Anonymkode: f9acc...0b1

Slik bør det ikke være. greit at han er lit i boden men er viktig at dere to snakker sammen og har nærhet. et kyss  og ta på hverandre. si hadekyss og ikke bare når han er kåt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere utenom å være i boden og sitte foran Tv’en?

Høres jo nitrist ut. Gjør dere ikke aktiviter sammen etc? Prater?

Anonymkode: d8c9d...f6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 21.24):

Som en typisk innesluttet nordmann, kommer min mann som regel bare bortom sofaen når han er kåt, men sier ikke noe ej heller gjør han noe. Han er totalt uinteressert i seriene jeg ser og vil stort sett bare være for seg selv på kveldene. Har spurt om vi skal se noe på tv sammen, men han vil heller drive i boden med prosjekter. Det er hver kveld, med unntak av de gangene han er kåt, Da er jeg plutselig interessant. Det jeg sier er morsomt og seriene jeg ser er interessante. Han setter seg ved siden av meg i sofaen, men tar heller ikke initiativ til sex. Det hele blir en klønete greie der jeg føler at han bare forstyrrer meg. Om han i det minste hadde tatt tak i meg og forført meg litt, så kanskje, Om han satt der for å kose, for deretter å gå med en « glad i deg, god natt», hadde jeg følt meg sett og elsket, men å kun sette seg der som en hund som tigger, det er så kjipt. Stikker jeg, blir han sur, og jeg merker at han er snurt fordi jeg ikke vil ha sex
 

Er det rart å føle det sånn?

Anonymkode: f9acc...0b1

Det som er feil her er ikke mannens tilnærminger. Det er hvordan du ser på mannen din og ikke minst sex med mannen din. Hva er gale med at begge gjør det de liker? Du ser på tv, han holder på med er prosjekt. Kommer du noen gang ut til han og viser interesse? Kommer du noen gang ut til han for sex? Har du snakket om dette med mannen din? Og, hva er galt med å ville ha sex med kjæresten sin? Lykke til

Anonymkode: 13405...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å skru av tv'n? Og rett og slett bare snakke sammen? Finner dere på ting sammen?

Problemet her er jo at dere kommuniserer ikke sammen. Det fremstår som det ikke er noe samspill dere i mellom. Grunnen til at det blir kleint og rart er jo fordi dere lever på hver deres planet. Problemet her er jo ikke hans tilnærming til sex, men at det er det eneste krysningspunktet dere har.

Hvilken innsats legger du i relasjonen? Hvordan tilnærmer du deg han og intimitet? Gjør du det?

Prøver ikke å tillegge deg skyld, dette er noe dere må samarbeide om, men du må starte med deg selv.

Anonymkode: 6090b...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...