AnonymBruker Skrevet 19. oktober #101 Del Skrevet 19. oktober Jeg er transe og søker etter feminime damer . En dame som liker transer og vil leve sammen med der jeg bruker kjoler og andre dameting. Anonymkode: 6ebff...076 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 20. oktober #102 Del Skrevet 20. oktober En kvinnelig utgave av meg selv, hadde vært utmerket. Ikke fordi jeg mener jeg er perfekt, men jeg vil gjerne ha noen som passer inn i hverdagen her, og instinktivt forstår hvordan jeg tenker. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #103 Del Skrevet 20. oktober Fant80 skrev (På 16.10.2024 den 21.42): Trives svært godt med damer som er fra slutten av 20 årene til midten av 30 årene aldersmessig Fordi du føler deg veldig ung til sinns eller er damer på din egen alder kjedelige? Da jeg var i slutten av 20årene var det uaktuelt å date noen i slutten av 30årene. Det var det for de fleste jeg kjente også. Anonymkode: a3455...2b9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #104 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 22.47): Anngående aldersforskjell så vil jeg si at det er vesentlig flere lekene single menn i 40 årene, enn kvinner. Pluss at hvis en mann i 40 årene vil ha unger må han jo nesten velge en dame i midten av 30 årene eller yngre. Anonymkode: e3fd0...e33 Uenig. Forøvrig fikk nesten samtlige av mine venninner barn etter fylte 35. Uten problem. Anonymkode: a3455...2b9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #105 Del Skrevet 20. oktober Druid skrev (På 17.10.2024 den 17.42): Jeg kunne ikke på noe tidspunkt klare å opparbeide meg en reaksjon på at jeg som 44 åring i mange settinger er en gammel mann. Jeg skjønner ikke hvordan fakta kan ende opp som shaming. Seriøst, dere MÅ slutte å bli krenket av alt mulig og umulig.... Dere? Menn tåler ikke noe bedre å få høre at de er eldre. Mange her inne prøver kronisk å fremstille menn som om de er i sin prime når de er rundt den alderen blaa. Anonymkode: 9f1a0...c6f 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 20. oktober #106 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi du føler deg veldig ung til sinns eller er damer på din egen alder kjedelige? Da jeg var i slutten av 20årene var det uaktuelt å date noen i slutten av 30årene. Det var det for de fleste jeg kjente også. Anonymkode: a3455...2b9 Nesten umulig å svare på dette spørsmålet,uten å tråkke enkelte på tærne. Dette temaet er svært betent,og spesielt her på KG tydeligvis. Har forsøkt meg med forklaringer som blir snudd og tvistet til det passer den enkeltes narrativ. Jeg har ikke noe i mot kvinner i noen aldersgrupper. Jeg har datet damer på min egen alder også. Det kan selvsagt ha noe med meg som person å gjøre,eller hvordan jeg ønsker å fremstille meg selv som avgjør at kvinner på min alder eller eldre ikke tar kontakt med meg. Jeg er ingen broiler,eller selvpromotør på noe som helst vis. Jeg har en nøktern jobb,og en helt grei utdannelse. Jeg har ikke walk in closet med designer skjorter for alle anledninger,råe dressjakker og spisse sko. Jeg er svært sjelden den som oppsøker damer. Helt siden jeg var ung har jeg vel vært noe heldig med at jeg er den som blir oppsøkt og kontaktet. Jeg har vel et utseendet som naturligvis ikke er godt nok for mange menn,men som erfaringsmessig har båret meg gjennom livet mtp kvinnelig selskap. Høy,mørk,blå øyne,fortsatt greit med hår osv. Absolutt ikke peak trent,eller med Andrew Tate kurs i bagasjen,så for mange menn blir jeg vel å anse som en Beta. Det jeg prøver å si er vel at det er ikke så mye driv i meg karriere messig,og treningsmessig til å bli en sån type mange "eldre" kvinner tilsynelatende ønsker seg. Jeg trives med livet mitt som det er stort sett,selv om jeg ikke ser på jobben min som noe jeg gleder meg til om morgenen. Jeg har tanker om hvordan damer på min alder er,selv om jeg vet at de finnes i alle slags typer,men baserer det bare på mine erfaringer. Kan det hende det skjærer igjennom når jeg møter en jevnaldrende eller noe eldre kvinne? Godt mulig! Men det er altså noe yngre kvinner som vanligvis (ikke alltid) er de som tar kontakt med meg. Å da snakker jeg Norske damer. Ikke f.eks i Asia,der stort sett alle kaster seg foran føttene mine (Å ja,jeg vet det er pga jeg er hvit mann som ser ut som han har penger med dyr mobil,handler mye import mat etc. ) Å jeg har ingen problemer med å få en god samtale med en dame på 30 år. Så gjerne jeg er mer på deres sted i livet,en damer på min alder - Det vet jeg ikke. Uff ble langt svar. Sorry for mye rambling 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 20. oktober #107 Del Skrevet 20. oktober Jeg er midt i førtiåra selv, og jeg ser nok hovedsaklig etter kvinner på sånn ca samme alder som meg selv, men det er ikke egentlig noe bevisst kriterie. Mer en "hmmm, de fleste jeg har vært sammen med har vært på sånn omtrent samme alder som meg selv"-refleksjon. Jeg hadde ikke trukket meg om hun var ti år yngre, men kaaanskje ti år eldre? At hun har noen av de samme interessene som meg selv er jo bra, men det aller viktigste er at hun er en person som lar seg engasjere og begeistre av folk, situasjoner og ting generelt. Trenger ikke dele alle interesser, men viktig at vi gir hverandre tid og rom til å holde på med vårt. At vi deler mye av den samme, litt teite humoren er viktig. Utseende er veldig lite viktig, men fillers og botox synes jeg ser litt tullete ut, og peker jo i retning av noen som ikke klarer å slappe av i egen kropp og godta sitt eget utseende. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 20. oktober #108 Del Skrevet 20. oktober Tått skrev (På 18.10.2024 den 0.30): absolutt ikke ha ring i nesen eller palestinaskjerf. Ring i nesa er helt greit. Palestinaskjerf er et pluss. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #109 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 22.47): Anngående aldersforskjell så vil jeg si at det er vesentlig flere lekene single menn i 40 årene, enn kvinner. Pluss at hvis en mann i 40 årene vil ha unger må han jo nesten velge en dame i midten av 30 årene eller yngre. Anonymkode: e3fd0...e33 Tja. Jeg er selv dame på ca. 30år. Jeg valgte meg en mann som er 10år eldre. Elsker han og ser for meg å bli gammel med han. Vi har vært sammen i over 10år nå og fått 2 flotte barn. Men her som anonym kan jeg si at han faktisk er litt gammel. Det merkes mer nå når han er rundt 40år enn hva det gjorde når jeg var i starten av 20årene og han i starten av 30årene. Da var han enda ung og energisk. Jeg må være den unge og lekne, og dra han i gang. Jeg leker og tuller med barna mens han fort synes de lager mye bråk... Hadde jeg vært smart ville jeg valgt noen på min egen alder istedet. Det ville nok vært mer gøy, og jeg tror ikke jeg hadde måttet dratt så mye av lasset selv. Når man først har investert i forholdet og dyrket følelsene såpass lenge så er det ikke verdt å bryte opp. Men jeg tar meg selv i å tenke at jeg skulle ventet på en yngre versjon av han. Og jeg frykter at sannsynligheten er stor for at jeg blir pleieren i våre eldre dager, og at han sannsynligvis dør ett tiår eller mer før meg. Selv om vi så klart ikke har noen garantier når det kommer til det. Anonymkode: b87db...962 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #110 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja. Jeg er selv dame på ca. 30år. Jeg valgte meg en mann som er 10år eldre. Elsker han og ser for meg å bli gammel med han. Vi har vært sammen i over 10år nå og fått 2 flotte barn. Men her som anonym kan jeg si at han faktisk er litt gammel. Det merkes mer nå når han er rundt 40år enn hva det gjorde når jeg var i starten av 20årene og han i starten av 30årene. Da var han enda ung og energisk. Jeg må være den unge og lekne, og dra han i gang. Jeg leker og tuller med barna mens han fort synes de lager mye bråk... Hadde jeg vært smart ville jeg valgt noen på min egen alder istedet. Det ville nok vært mer gøy, og jeg tror ikke jeg hadde måttet dratt så mye av lasset selv. Når man først har investert i forholdet og dyrket følelsene såpass lenge så er det ikke verdt å bryte opp. Men jeg tar meg selv i å tenke at jeg skulle ventet på en yngre versjon av han. Og jeg frykter at sannsynligheten er stor for at jeg blir pleieren i våre eldre dager, og at han sannsynligvis dør ett tiår eller mer før meg. Selv om vi så klart ikke har noen garantier når det kommer til det. Anonymkode: b87db...962 Er han bare 40 og begynner å bli sånn allerede? 🙈 Anonymkode: 0f949...8a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #111 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er han bare 40 og begynner å bli sånn allerede? 🙈 Anonymkode: 0f949...8a8 Det er litt vanlig å ikke se segselv objektivt. Mange tror de er noe, men sammenlignet med noe annet er det ikke sikkert det er det samme lengre. Anonymkode: f94b6...66d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #112 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 6.49): 53. Det viktigste er at hun er blid og hyggelig og lett å prate med, jordnær og liketil, at hun deler mitt tenkesett og verdier, har samme humor, og deler i hvert fall noen av mine interesser. Litt mer ekstrovert enn meg hadde vert fint. Hun må være veldig glad i kos og nærhet. Foretrekker at hun ikke har barn. Hun må gjerne være nær min alder (heller litt yngre enn eldre), og bare bittelitt lavere enn meg, men det er egentlig ikke viktig. Hun trenger absolutt ikke være drømmedama utseendemessig, men jeg må synes hun er tiltrekkende. Kan sikkert være mange ting som kan få meg til å trekke meg, men først av alt hvis hun viser seg å ha verdier som avviker veldig fra mine, eller hvis hun har en veldig annerledes livsstil. Anonymkode: df1f1...49d Til det du skriver om barn: De kvinnene som er rundt din alder har jo vanligvis voksne barn som lever egne liv. Er det også problematisk for deg, og hvorfor? Anonymkode: 70f96...b74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #113 Del Skrevet 22. oktober M50 - søker og dater kvinner som er 5-15 år yngre. Jeg liker en viss høydeforskjell, og tenker at det er fint om begge liker å holde seg i form - uten at det tar all tid og fokus. Det er etter min erfaring enklere om man deler noe av språk og kultur - men det er ikke noe absolutt krav, om alt annet klaffer. Jeg har hatt dater fra hele verden, og det er spennende å få ny input. Viktigere enn alderen er forsåvidt livssituasjonen, og hvor store eventuelle barn er. Jeg ønsker ikke å gå inn i et forhold til noen med små barn. Fysisk avstand er også viktig, for jeg vil jo treffe kjæresten min ofte. Så helst noen i nærheten. Og viktigere enn det igjen, er empati, lite ego, åpenhet, nysgjerrighet, og en positiv holdning til livet og menneskene rundt. Et ønske om å oppleve noe nytt, og til å skape noe sammen. Anonymkode: 99f34...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #114 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): M50 - søker og dater kvinner som er 5-15 år yngre. Jeg liker en viss høydeforskjell, og tenker at det er fint om begge liker å holde seg i form - uten at det tar all tid og fokus. Det er etter min erfaring enklere om man deler noe av språk og kultur - men det er ikke noe absolutt krav, om alt annet klaffer. Jeg har hatt dater fra hele verden, og det er spennende å få ny input. Viktigere enn alderen er forsåvidt livssituasjonen, og hvor store eventuelle barn er. Jeg ønsker ikke å gå inn i et forhold til noen med små barn. Fysisk avstand er også viktig, for jeg vil jo treffe kjæresten min ofte. Så helst noen i nærheten. Og viktigere enn det igjen, er empati, lite ego, åpenhet, nysgjerrighet, og en positiv holdning til livet og menneskene rundt. Et ønske om å oppleve noe nytt, og til å skape noe sammen. Anonymkode: 99f34...04b Så du ber om mer enn du gir. Er ikke det typisk? Anonymkode: f94b6...66d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #115 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Til det du skriver om barn: De kvinnene som er rundt din alder har jo vanligvis voksne barn som lever egne liv. Er det også problematisk for deg, og hvorfor? Anonymkode: 70f96...b74 Det er på ingen måte en dealbreaker om hun har voksne barn som er fløyet fra redet, men føler bare at det er best om hun er barnløs. Kanskje fordi jeg er introvert, og har hun barn så må jeg jo gjerne forholde meg til dem også på et vis, blir mer komplisert og utfordrende for meg enn om hun ikke har barn. Anonymkode: df1f1...49d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. oktober #116 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tja. Jeg er selv dame på ca. 30år. Jeg valgte meg en mann som er 10år eldre. Elsker han og ser for meg å bli gammel med han. Vi har vært sammen i over 10år nå og fått 2 flotte barn. Men her som anonym kan jeg si at han faktisk er litt gammel. Det merkes mer nå når han er rundt 40år enn hva det gjorde når jeg var i starten av 20årene og han i starten av 30årene. Da var han enda ung og energisk. Jeg må være den unge og lekne, og dra han i gang. Jeg leker og tuller med barna mens han fort synes de lager mye bråk... Hadde jeg vært smart ville jeg valgt noen på min egen alder istedet. Det ville nok vært mer gøy, og jeg tror ikke jeg hadde måttet dratt så mye av lasset selv. Når man først har investert i forholdet og dyrket følelsene såpass lenge så er det ikke verdt å bryte opp. Men jeg tar meg selv i å tenke at jeg skulle ventet på en yngre versjon av han. Og jeg frykter at sannsynligheten er stor for at jeg blir pleieren i våre eldre dager, og at han sannsynligvis dør ett tiår eller mer før meg. Selv om vi så klart ikke har noen garantier når det kommer til det. Anonymkode: b87db...962 Min erfaring er at alder har ingenting å si, men modenhet har. Det finnes mannfolk som starter på runde to med barn, og er veldig lekne. Tror det har mest med personligheten å gjøre... At han tar godt vare på seg selv tenker jeg er veldig viktig ❤️. Det er Vinn-Vinn for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #117 Del Skrevet 22. oktober Irak skrev (4 minutter siden): Min erfaring er at alder har ingenting å si, men modenhet har. Det finnes mannfolk som starter på runde to med barn, og er veldig lekne. Tror det har mest med personligheten å gjøre... At han tar godt vare på seg selv tenker jeg er veldig viktig ❤️. Det er Vinn-Vinn for alle. Tror ikke det er derfor, men at de føler de må for de fant ei yngre dame. Eller uhell. Det er ikke lurt å få barn med noen som er mye eldre. Da er det bedre de eldre får barn sammen, for de vil irritere seg mindre over forskjellen når det står på spill. Anonymkode: f94b6...66d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 22. oktober #118 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så du ber om mer enn du gir. Er ikke det typisk? Anonymkode: f94b6...66d Haha. Det du siterte var jo godt over i "ber om ca det samme", i all hovedsak (15 år ned er nok en ønskedrøm, dog). I motsetning til andre en kan ramle borti som beinhard skal forsvare å gå etter dem som er slankere enn seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 22. oktober #119 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tja. Jeg er selv dame på ca. 30år. Jeg valgte meg en mann som er 10år eldre. Elsker han og ser for meg å bli gammel med han. Vi har vært sammen i over 10år nå og fått 2 flotte barn. Men her som anonym kan jeg si at han faktisk er litt gammel. Det merkes mer nå når han er rundt 40år enn hva det gjorde når jeg var i starten av 20årene og han i starten av 30årene. Da var han enda ung og energisk. Jeg må være den unge og lekne, og dra han i gang. Jeg leker og tuller med barna mens han fort synes de lager mye bråk... Hadde jeg vært smart ville jeg valgt noen på min egen alder istedet. Det ville nok vært mer gøy, og jeg tror ikke jeg hadde måttet dratt så mye av lasset selv. Når man først har investert i forholdet og dyrket følelsene såpass lenge så er det ikke verdt å bryte opp. Men jeg tar meg selv i å tenke at jeg skulle ventet på en yngre versjon av han. Og jeg frykter at sannsynligheten er stor for at jeg blir pleieren i våre eldre dager, og at han sannsynligvis dør ett tiår eller mer før meg. Selv om vi så klart ikke har noen garantier når det kommer til det. Anonymkode: b87db...962 Holder han seg i bra form, kan han fint være sprek til han er 70. Men jeg aner jo ikke om dette er en couch potato eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #120 Del Skrevet 22. oktober knooters skrev (2 minutter siden): Holder han seg i bra form, kan han fint være sprek til han er 70. Men jeg aner jo ikke om dette er en couch potato eller ikke. Det handler ikke om å være sprek. En couch potato på vår alder er uansett mer sexy og mer på vår bølgelengde. Anonymkode: f94b6...66d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå