AnonymBruker Skrevet 17. oktober #81 Del Skrevet 17. oktober Hun må være snill og empatisk. Vi må like å snakke sammen og gjøre ting innimellom. Sexlyst er viktig. Jeg er slank, og foretrekker det samme hos en kjæreste. Tviler på at jeg finner noen uten å flytte utenlands, utseendet mitt funker dårligst her i Norge. Anonymkode: 5e88f...186 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #82 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun må være snill og empatisk. Vi må like å snakke sammen og gjøre ting innimellom. Sexlyst er viktig. Jeg er slank, og foretrekker det samme hos en kjæreste. Tviler på at jeg finner noen uten å flytte utenlands, utseendet mitt funker dårligst her i Norge. Anonymkode: 5e88f...186 Det er jo litt usosial kultur her, så kan ligge på masse annet enn at du er uatraktiv for oss. Er ingenting dumt med å møte noen fra andre steder av verden, så det kan jo bli kjempe fint uansett. Norge er litt kjedelig, lykke til om du reiser 😊 Anonymkode: f94b6...66d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 17. oktober #83 Del Skrevet 17. oktober (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ei dame på 44 er ikke "eldre dame". Dere må slutte å aldersshame kvinner, altså. Hadde du syntes det var fint å bli omtalt som "gammel mann"? Anonymkode: 229b2...551 Jeg kunne ikke på noe tidspunkt klare å opparbeide meg en reaksjon på at jeg som 44 åring i mange settinger er en gammel mann. Jeg skjønner ikke hvordan fakta kan ende opp som shaming. Seriøst, dere MÅ slutte å bli krenket av alt mulig og umulig.... Endret 17. oktober av Druid 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #84 Del Skrevet 17. oktober 1. Frivillig barnløs. Om hun ønsker barn og/eller har fra før er det en umiddelbar dealbreaker. 2. Snill og empatisk. 3. Aksept for at noen er litt utenfor boksen. 4. Fordomsfrihet. 5. En som kan både være barnslig og voksen. 6. Reiselyst Det er de jeg kommer på i farta. Anonymkode: 0311a...d96 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #85 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): De fleste damer godtar bare to, i hvert fall i din alder. Anonymkode: 229b2...551 Jeg ble så overrasket når jeg bega meg ut på datingsider når jeg var 48. Hvor mange godt voksne menn som var opptatt av analsex. Flere sa rett ut at de kom fra sexløse ekteskap med prippen dame. Nå skulle alt prøves. Alle 3 hull ønsket de seg inn i. Jeg hadde aldri før det møtt en mann som ønsket det. Heldigvis så fant jeg det ut tidlig så jeg slapp å kaste bort både min og deres tid. Det hullet er det enveiskjøring i. Anonymkode: 9dee6...8e3 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #86 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ble så overrasket når jeg bega meg ut på datingsider når jeg var 48. Hvor mange godt voksne menn som var opptatt av analsex. Flere sa rett ut at de kom fra sexløse ekteskap med prippen dame. Nå skulle alt prøves. Alle 3 hull ønsket de seg inn i. Jeg hadde aldri før det møtt en mann som ønsket det. Heldigvis så fant jeg det ut tidlig så jeg slapp å kaste bort både min og deres tid. Det hullet er det enveiskjøring i. Anonymkode: 9dee6...8e3 Jeg på min side har aldri møtt en mann som ikke var interessert i det. Jeg liker det, så har ikke vært noe problem. Men ja, utrolig mange menn som vil prøve. Anonymkode: 0f949...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #87 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ble så overrasket når jeg bega meg ut på datingsider når jeg var 48. Hvor mange godt voksne menn som var opptatt av analsex. Flere sa rett ut at de kom fra sexløse ekteskap med prippen dame. Nå skulle alt prøves. Alle 3 hull ønsket de seg inn i. Jeg hadde aldri før det møtt en mann som ønsket det. Heldigvis så fant jeg det ut tidlig så jeg slapp å kaste bort både min og deres tid. Det hullet er det enveiskjøring i. Anonymkode: 9dee6...8e3 Håper det er prippen menn der ute også, for jeg har ikke lyst på anal prolaps. Prippen er helsefremmende. Anonymkode: f94b6...66d 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #88 Del Skrevet 17. oktober Ei med store mugger, trenger ikke å være modellpen. Lager god mat, og er glad i sex. 😎 Anonymkode: 8d1d2...e21 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #89 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ble så overrasket når jeg bega meg ut på datingsider når jeg var 48. Hvor mange godt voksne menn som var opptatt av analsex. Flere sa rett ut at de kom fra sexløse ekteskap med prippen dame. Nå skulle alt prøves. Alle 3 hull ønsket de seg inn i. Jeg hadde aldri før det møtt en mann som ønsket det. Heldigvis så fant jeg det ut tidlig så jeg slapp å kaste bort både min og deres tid. Det hullet er det enveiskjøring i. Anonymkode: 9dee6...8e3 Jeg er ikke singel Jeg baserte meg på hva jeg allerede har, og siden vi har historie siden jeg var 14, så er preferansene min relativt SATT. Det jeg oppdager , er at når du når 58, er folks seksuelle kriterier relativt gitt. Jeg kan garantere deg at det siste hullet er absolutt det minste seksuelle ankepunktet du vil ha med meg!! Jeg har en vennine som er Sub, som forventer at oppvask , vasking av do og illeluktende tær! er en del av forspillet ; jeg personlig sliter med det skuespillet! Poenget i mitt noe spissede innlegg, er at jeg kommer med en historie : jeg vet hva jeg har ofret, og hva jeg ønsker, og hva som er viktig. Og ideen om hva en "Familie" er! Dating når du er 58 handler om de siste 40-50 årene, ikke etableringen med barn og fremtid. Anonymkode: 0bc5f...1b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 17. oktober #90 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 20.56): Kan du si noe om din alder og hva du egentlig søker i en kvinne du vil kalle kjæreste? Hva er det som får deg til å trekke deg fra noe som holder på å utvikle seg? Anonymkode: aef26...489 En kjæreste må være kvinnelig i framtoningen dvs. God og rund over rumpa og absolutt ikke ha ring i nesen eller palestinaskjerf. Klarer hun i tillegg å frambringe en lengre setning med godt språk og uten fullt av og/å feil er jeg solgt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. oktober #91 Del Skrevet 18. oktober Hun må være ei feminin kåtsara🥰 De tar ikke seg selv så høytydelig.. Har humor og er munter.. Er rettferdig og omsorgsfull.. Samarbeidsvillig.. Enkel å prate med.. Ok, det får holde, resten fikser vi etter noen runder under teppenet🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #92 Del Skrevet 18. oktober Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Hun må være ei feminin kåtsara🥰 De tar ikke seg selv så høytydelig.. Har humor og er munter.. Er rettferdig og omsorgsfull.. Samarbeidsvillig.. Enkel å prate med.. Ok, det får holde, resten fikser vi etter noen runder under teppenet🙈 Du søker meg da😁 Anonymkode: aef26...489 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #93 Del Skrevet 18. oktober Tått skrev (11 timer siden): En kjæreste må være kvinnelig i framtoningen dvs. God og rund over rumpa og absolutt ikke ha ring i nesen eller palestinaskjerf. Klarer hun i tillegg å frambringe en lengre setning med godt språk og uten fullt av og/å feil er jeg solgt. Hvorfor har noen bestandig så nedsettende holdning til dårlig grammatikk? Vi har ulike styrker, noen er språk, andre syns det er kjedelig og det nedprioriteres sammenlignet med andre ting, som sosial fungering og å sette seg inn i hvordan andre er. Det er min styrke. Er for at reglene er skrevet en plass og for at kommunikasjon skal være tydbar. Bryr meg ikke så mye at jeg bestandig leser gjennom teksten før jeg poster. Mest sannsynlig så skriver jeg i en rykende fart og trykker post fortere enn jeg burde. Stopper kun for å fikse på budskapet, ikke skrivefeil, for jeg bryr meg så lite at jeg ser dem ikke. Beklager. Forstår det er irriterende og når jeg ser det etterpå tenker jeg shit. Mest fordi dere kommer til å tenke toskete dame, istede for å lese det jeg har skrevet. Jeg forstår hva folk skriver når de bytter om, og annerkjenner helheten over skrivefeil når jeg bedømmer noens personlighet. Men sier ikke du skal bli kjæreste med noen med skrivefeil, bare at jeg personlig syns det er andre ting som avdekker et simpelt sinn, før skrivefeil. Å det er lav forståelse for de levende eller verden. Men vi er ulike. Men serriøst, skrivefeil ikke utifra at jeg syns jeg er en bra person, men etter å ha lest hva som finnes her inne, burde ikke være det som avgjør hvem du vil bo med. Anonymkode: f94b6...66d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #94 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor har noen bestandig så nedsettende holdning til dårlig grammatikk? Vi har ulike styrker, noen er språk, andre syns det er kjedelig og det nedprioriteres sammenlignet med andre ting, som sosial fungering og å sette seg inn i hvordan andre er. Det er min styrke. Er for at reglene er skrevet en plass og for at kommunikasjon skal være tydbar. Bryr meg ikke så mye at jeg bestandig leser gjennom teksten før jeg poster. Mest sannsynlig så skriver jeg i en rykende fart og trykker post fortere enn jeg burde. Stopper kun for å fikse på budskapet, ikke skrivefeil, for jeg bryr meg så lite at jeg ser dem ikke. Beklager. Forstår det er irriterende og når jeg ser det etterpå tenker jeg shit. Mest fordi dere kommer til å tenke toskete dame, istede for å lese det jeg har skrevet. Jeg forstår hva folk skriver når de bytter om, og annerkjenner helheten over skrivefeil når jeg bedømmer noens personlighet. Men sier ikke du skal bli kjæreste med noen med skrivefeil, bare at jeg personlig syns det er andre ting som avdekker et simpelt sinn, før skrivefeil. Å det er lav forståelse for de levende eller verden. Men vi er ulike. Men serriøst, skrivefeil ikke utifra at jeg syns jeg er en bra person, men etter å ha lest hva som finnes her inne, burde ikke være det som avgjør hvem du vil bo med. Anonymkode: f94b6...66d Beklager for skrivefeil, tror det er noen, men igjen brydde jeg meg og budskapet og mindre om dem 😅🙈 Anonymkode: f94b6...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. oktober #95 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du søker meg da😁 Anonymkode: aef26...489 Hvis beskrivelsen stemmer med deg, er vi som to dråper vann😉 Det vil nok bli meget varmt og fuktig😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #96 Del Skrevet 18. oktober Bamseklemmer skrev (21 minutter siden): Hvis beskrivelsen stemmer med deg, er vi som to dråper vann😉 Det vil nok bli meget varmt og fuktig😁 Nice Anonymkode: aef26...489 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrKennedy75 Skrevet 18. oktober #97 Del Skrevet 18. oktober Mange useriøse svar her, men jeg føyer meg inn i rekken av seriøse. En dame som er en "partner in crime", eller en våpendrager om du vil. Hun har like mye respekt for meg som jeg har for henne. Hun elsker meg like høyt som jeg elsker henne. Ærlig i stedet for å manipulere. Forteller meg når jeg er dum, og er villig til å kjempe for kjærligheten. Og kanskje det viktigste, trofast. Hun flørter ikke med andre (over tid), hun ligger ikke med andre. Hun gir meg hjertet sitt, i bytte mot hjerte mitt. Ganske enkelt, en jeg ønsker å bli gammel med. Trodde jeg hadde det, men er håpløs romantiker og tror jeg skal oppleve ekte kjærlighet før jeg drar på meg tredressen. Så tar noen sjansen på en mann rundt 50, så er det bare å pm'e 😉 3 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #98 Del Skrevet 18. oktober MrKennedy75 skrev (5 minutter siden): Mange useriøse svar her, men jeg føyer meg inn i rekken av seriøse. En dame som er en "partner in crime", eller en våpendrager om du vil. Hun har like mye respekt for meg som jeg har for henne. Hun elsker meg like høyt som jeg elsker henne. Ærlig i stedet for å manipulere. Forteller meg når jeg er dum, og er villig til å kjempe for kjærligheten. Og kanskje det viktigste, trofast. Hun flørter ikke med andre (over tid), hun ligger ikke med andre. Hun gir meg hjertet sitt, i bytte mot hjerte mitt. Ganske enkelt, en jeg ønsker å bli gammel med. Trodde jeg hadde det, men er håpløs romantiker og tror jeg skal oppleve ekte kjærlighet før jeg drar på meg tredressen. Så tar noen sjansen på en mann rundt 50, så er det bare å pm'e 😉 Så skjønnt 😊 Anonymkode: f94b6...66d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 18. oktober #99 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor har noen bestandig så nedsettende holdning til dårlig grammatikk? Vi har ulike styrker, noen er språk, andre syns det er kjedelig og det nedprioriteres sammenlignet med andre ting, som sosial fungering og å sette seg inn i hvordan andre er. Det er min styrke. Er for at reglene er skrevet en plass og for at kommunikasjon skal være tydbar. Bryr meg ikke så mye at jeg bestandig leser gjennom teksten før jeg poster. Mest sannsynlig så skriver jeg i en rykende fart og trykker post fortere enn jeg burde. Stopper kun for å fikse på budskapet, ikke skrivefeil, for jeg bryr meg så lite at jeg ser dem ikke. Beklager. Forstår det er irriterende og når jeg ser det etterpå tenker jeg shit. Mest fordi dere kommer til å tenke toskete dame, istede for å lese det jeg har skrevet. Jeg forstår hva folk skriver når de bytter om, og annerkjenner helheten over skrivefeil når jeg bedømmer noens personlighet. Men sier ikke du skal bli kjæreste med noen med skrivefeil, bare at jeg personlig syns det er andre ting som avdekker et simpelt sinn, før skrivefeil. Å det er lav forståelse for de levende eller verden. Men vi er ulike. Men serriøst, skrivefeil ikke utifra at jeg syns jeg er en bra person, men etter å ha lest hva som finnes her inne, burde ikke være det som avgjør hvem du vil bo med. Anonymkode: f94b6...66d Synes du skriver rimelig bra jeg. Velger jeg å se bort fra opplagte slurvfeil som "istede" og "serriøst", sitter jeg igjen med at setning nummer 2 er håpløst lang og med alt for mange komma..dårlig egentlig. En ting skal du uansett vite, en årvåken leser leser myye ut av en kort tekst..og jeg mener mye om forfatteren. Hvis du vil bli oppfattet som det intelligente mennesket du egentlig er burde du rette skrivefeilene. Hvis du derimot driter i hva leseren tenker om intelligensen din.. fordi du er en tornado av et menneske med urkraften intakt viser skrivingen din ditt sanne jeg..🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #100 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 20.56): Kan du si noe om din alder og hva du egentlig søker i en kvinne du vil kalle kjæreste? Hva er det som får deg til å trekke deg fra noe som holder på å utvikle seg? Anonymkode: aef26...489 53. Det viktigste er at hun er blid og hyggelig og lett å prate med, jordnær og liketil, at hun deler mitt tenkesett og verdier, har samme humor, og deler i hvert fall noen av mine interesser. Litt mer ekstrovert enn meg hadde vert fint. Hun må være veldig glad i kos og nærhet. Foretrekker at hun ikke har barn. Hun må gjerne være nær min alder (heller litt yngre enn eldre), og bare bittelitt lavere enn meg, men det er egentlig ikke viktig. Hun trenger absolutt ikke være drømmedama utseendemessig, men jeg må synes hun er tiltrekkende. Kan sikkert være mange ting som kan få meg til å trekke meg, men først av alt hvis hun viser seg å ha verdier som avviker veldig fra mine, eller hvis hun har en veldig annerledes livsstil. Anonymkode: df1f1...49d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå