Gå til innhold

Til menn, hvaslags kvinne søker du egentlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 41, ser vel kanskje etter en som ligner litt på meg selv. Interessert i kultur, litteratur, film, musikk, spill, kunst, etc. Gjerne glad i sjøen og skogen, men ikke en sånn demonstrativ friskus. Hadde vært ålreit med å dra på båtur med, kino, konsert, sånne ting.

De gangene jeg har trukket meg, har det typisk vært med sånne som ikke har kontroll på livet sitt. Jeg er ikke spesielt opptatt av "stell", hun kan fint være arbeidsledig og ikke eie nåla i veggen, men hun må ha oversikt over egen økonomi, og ikke ta tullete valg hele tiden. Møtte en i fjor som hadde 200k i forbruksgjeld som hun ikke betalte på, men det skulle gå fint, for hun hadde vært deppa da hun tok opp lånet, og skulle saksøke banken og få det ettergitt. 🙄

Endret av Okapi
  • Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M35

Hva jeg ser etter, en som jeg kan starte en familie med og bli gammel med. Vi må ha en del felles interesser og god kjemi. Både jeg og hun må være tiltrukket av hverandre.

Hva som kan få meg til å trekke meg, er tegn på usikkerhet rundt å gå vidre. Feks "må ta en pause og kjenne etter om hun savner meg". Heftige psykiske problemer, alkohol/rus avhengighet.

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 30 og du trår i mine sår her, dette er personlig. Sorry.

Hvorfor må du ha noen på 30? Du klarte ikke være 30 for alltid, men kvinner må være unge for at du skal like dem? 

Tidstyv 😅 Liker ikke hvor kravstore dere menn ofte er. 

Anonymkode: f94b6...66d

Kvinner må ikke være unge for at jeg skal like dem. Sier bare at jeg har endt opp med damer med litt aldersforskjell. Alderen er ikke viktig for meg i så måte. Mine krav er absolutt ikke store,og de er i hvertfall ikke basert på alder. Men jeg har trivdes godt med dame på 30,selv om jeg er litt eldre. Føler ikke jeg passer i den kategorien du setter meg i.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (Akkurat nå):

Kvinner må ikke være unge for at jeg skal like dem. Sier bare at jeg har endt opp med damer med litt aldersforskjell. Alderen er ikke viktig for meg i så måte. Mine krav er absolutt ikke store,og de er i hvertfall ikke basert på alder. Men jeg har trivdes godt med dame på 30,selv om jeg er litt eldre. Føler ikke jeg passer i den kategorien du setter meg i.

Den er viktig nok til at du måtte nevne det, da er den viktig. Innrøm det. 
Beklager, men for meg er du som alle andre menn som det. Det er ingenting som skille deg fra dem. De vil ha yngre damer og tenker de er like unge selv, du vil ha ynre damer og tenker du kan tilby oss det våre menn kan. 

Du lever ditt liv og kan gå etter damer på min alder uansett om jeg sier jeg ikek liker det. Å jeg vil date menn rundt min alder, selv om mange syns jeg er for gammel til det sikkert og hører sammen med noen på din alder. Det er mest det som sårer, at dere gjør oss eldre for å gjøre dere selv yngre. Jeg vet ei på 30 vet hva hun vil, så jeg infantaliserer ikke damer som meg, så det er nevnt. Bare liker ikke det menn er evig unge, damer er gamle og får ikke like unge menn kampanjen. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

36 år gammel mann.

Liker bare kvinner som ikke har en useriøs fortid. Kvinner som er rolige og snille. At hun er et godt menneske er det viktigste for meg med stor margin.

Anonymkode: 80f06...8a2

Hva mener du med useriøs fortid? Følte meg litt truffet, så må bare spørre 😅

Anonymkode: f9115...58e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
endo skrev (34 minutter siden):

Mann 43, alder på kvinnen er egentlig ikke det viktigste. Litt nerdete(brettspill, rollespill, bøker etc) kunnskapsrik, kan føre en samtale, gir framfor å ta energi. Tør ha og stå for egne meninger, ambisiøs, reiselysten og like utforske nye steder og kulturer. Gjerne liker romantiske turer ut med middag og kino/teater eller lignende. Og ha en hobby eller to hun trives med. Gjerne være intim og klengete men også forstå at man trenger tid for seg selv. 

Utseendemessig gjerne  under170høy, rødt hår. Men det viktigste er personligheten og smilet. Et smil som når øynene er noe av det nydeligste jeg vet.

(Og hun må gjerne like kjøre bil, da jeg hater å kjøre)

Synd jeg ikke bor i Oslo. Hilsen K 47 rødhåret 159 cm🤣

Anonymkode: 54b34...551

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den er viktig nok til at du måtte nevne det, da er den viktig. Innrøm det. 
Beklager, men for meg er du som alle andre menn som det. Det er ingenting som skille deg fra dem. De vil ha yngre damer og tenker de er like unge selv, du vil ha ynre damer og tenker du kan tilby oss det våre menn kan. 

Du lever ditt liv og kan gå etter damer på min alder uansett om jeg sier jeg ikek liker det. Å jeg vil date menn rundt min alder, selv om mange syns jeg er for gammel til det sikkert og hører sammen med noen på din alder. Det er mest det som sårer, at dere gjør oss eldre for å gjøre dere selv yngre. Jeg vet ei på 30 vet hva hun vil, så jeg infantaliserer ikke damer som meg, så det er nevnt. Bare liker ikke det menn er evig unge, damer er gamle og får ikke like unge menn kampanjen. 

For meg høres det ut som eldre menn har tvunget seg på deg,noe som jo er ille. Du har jo egen vilje,og du sier du liker best menn på din egen alder,som er fair for meg det. Andre kvinner har jo også samme valget som deg. At enkelte kvinner finner seg eldre menn er noe ikke jeg kan noe for. Synes ikke 30 år er så ille heller om man er noe og 40 selv.

Hadde noen vært 20 og jeg 34,så hadde jeg skjønt det bedre. Men jo eldre man er,spesielt for kvinnen,så spiller alderen mindre rolle - i hvertfall etter min mening.. Det er vel også flere og flere eldre damer som finner seg yngre menn nå en før,så dette går jo absolutt begge veier.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anngående aldersforskjell så vil jeg si at det er vesentlig flere lekene single menn i 40 årene, enn kvinner. Pluss at hvis en mann i 40 årene vil ha unger må han jo nesten velge en dame i midten av 30 årene eller yngre.

Anonymkode: e3fd0...e33

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anngående aldersforskjell så vil jeg si at det er vesentlig flere lekene single menn i 40 årene, enn kvinner. Pluss at hvis en mann i 40 årene vil ha unger må han jo nesten velge en dame i midten av 30 årene eller yngre.

Anonymkode: e3fd0...e33

Det lønner seg ikke for ei ung dame å få barn med en mann som er mye eldre, det krever stamina og tolmodighet med barn. Er ikke vårt ansvar å redde dere fordi dere ikke fikk før. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (11 minutter siden):

For meg høres det ut som eldre menn har tvunget seg på deg,noe som jo er ille. Du har jo egen vilje,og du sier du liker best menn på din egen alder,som er fair for meg det. Andre kvinner har jo også samme valget som deg. At enkelte kvinner finner seg eldre menn er noe ikke jeg kan noe for. Synes ikke 30 år er så ille heller om man er noe og 40 selv.

Hadde noen vært 20 og jeg 34,så hadde jeg skjønt det bedre. Men jo eldre man er,spesielt for kvinnen,så spiller alderen mindre rolle - i hvertfall etter min mening.. Det er vel også flere og flere eldre damer som finner seg yngre menn nå en før,så dette går jo absolutt begge veier.

Nei, jeg har lest for mange ekkle kommentarer på nett. Kjenner heldigvis bare snille menn og jeg tror ikke du er slem heller så du vet det.
Jeg vil andre kvinner skal ta sine valg, dette handler om hvordan dere menn ytrer dere og hva dere krever, ikke hva mine medsøstre ønsker. Men jeg tenker på dem også, jeg følte meg gammel fra jeg var tidlig 20 årene pga ufine kommentarer på nett fra eldre menn. Det er bullshitt, å det skulle jeg visst før. Men nå vet jeg og må si ifra, så andre yngre damer kan se at det ikke bare er på en måte her i verden. 

Du er 14 år eldre. For meg er det mye, men du har din smak, jeg har min. 

Du kan ikke fortelle meg hva jeg skal mene og hvem jeg skal se etter, det er det opp til mine følelser og øyne, og jeg syns 40 årene ikke er like attraktivt som 30 og sent årene. i likhet med deg, hvordan kan du dømme, når du er enig selv? Kankje er det sånn for alle? Å om ei er 20 er du 24 år eldre, så ja, det skulle bare mangle at du visste du var eldre det er nesten 2 og et halvt 10 år.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg har lest for mange ekkle kommentarer på nett. Kjenner heldigvis bare snille menn og jeg tror ikke du er slem heller så du vet det.
Jeg vil andre kvinner skal ta sine valg, dette handler om hvordan dere menn ytrer dere og hva dere krever, ikke hva mine medsøstre ønsker. Men jeg tenker på dem også, jeg følte meg gammel fra jeg var tidlig 20 årene pga ufine kommentarer på nett fra eldre menn. Det er bullshitt, å det skulle jeg visst før. Men nå vet jeg og må si ifra, så andre yngre damer kan se at det ikke bare er på en måte her i verden. 

Du er 14 år eldre. For meg er det mye, men du har din smak, jeg har min. 

Du kan ikke fortelle meg hva jeg skal mene og hvem jeg skal se etter, det er det opp til mine følelser og øyne, og jeg syns 40 årene ikke er like attraktivt som 30 og sent årene. i likhet med deg, hvordan kan du dømme, når du er enig selv? Kankje er det sånn for alle? Å om ei er 20 er du 24 år eldre, så ja, det skulle bare mangle at du visste du var eldre det er nesten 2 og et halvt 10 år.

sent 20 årene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (1 time siden):

Det som er røde flagg for meg er "godt forhold til eksen" Noe jeg ikke forstår. Damer som er svært høytidelige,og tar seg selv veldig seriøst. Damer som klager mye over alt og alle rundt seg. Damer som er på mobilen hele tiden,har den konstant på lydløs med displayet ned.. 

osv.

Eksen min er min beste venn. Det er over 20 år siden vi skilte lag, og det er null sjans for at jeg noen gang blir sammen med han igjen. Hvis en ny partner ikke takler det, så er han passe skjør i knollen. 

Anonymkode: 1ce39...249

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eksen min er min beste venn. Det er over 20 år siden vi skilte lag, og det er null sjans for at jeg noen gang blir sammen med han igjen. Hvis en ny partner ikke takler det, så er han passe skjør i knollen. 

Anonymkode: 1ce39...249

Forsåvidt enig i det. Jeg syntes det er et rødt flagg med svært turbulent forhold til eks. Men alle kan ønske seg det de vil, om man får det er noe annet. Folk har sine erfaringer de baserer ønskene sine på, forståelig det.  Men man risikerer å gå glipp av noe som kan bli bra. 

Anonymkode: 5fcb2...fc9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hmm dette var interessant:

1.Attraktivt utseende. Prøver å finne dame med fornuften men må være fin om ikke får jeg ikke vibbene jeg elsker.

2)Viktig at dama er blid. liker glade og blide damer.(Ikke masse problemer/humørsvingninger selv om litt støtte innimellom går greit.

Dette er viktig at dette er på plass eller funker det ikke

3) En dame som er flink å pynnte lage god mat 

4) En dame som  kan en del, trenger ikke å være det samme jeg kan, men det er svært

Irriterende om de er påståelig med ting som er feil ulogisk etc

5) En dame bør ha en god del empati men ikke alt for mye til at de blir selvutslettende, gnager over for mye.

6) En drønmedame bør være sporty og kunne bli med på en treningstur ihvertfall i sånn nogenlunde tempo (sykkel og ski)

7) Fint om drømmedama er flink med interiør

så ikke jeg trenger å tenke så mye på det, gjerne på tilbudsiden med å handle inn ting som kunne være fint i huset mitt(Bet!aler selvsagt for tingene sant gir ting tilbake for hjelpen(

Det var de tingene jeg kom på som har satt pris /har pkagrt meg med de damene jeg har hatt.

Anonymkode: cd8d1...542

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snill, god humor, ærlig. Har en jobb hun elsker, kan godt være en rema jobb så lenge det er noe hun brenner for.

I 30 årene, jeg er 37. Gjerne litt rund. Gjerne blond eller mellombrunt hår. 

Anonymkode: c0826...60d

Du er litt søt da:koko: Jeg er helt sikker på at man kan jobbe på Rema og trives, men at du tror det er noe man elsker og brenner for er litt mye altså.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
visp skrev (7 minutter siden):

Du er litt søt da:koko: Jeg er helt sikker på at man kan jobbe på Rema og trives, men at du tror det er noe man elsker og brenner for er litt mye altså.

Jeg kunne godt ha elsket og brent for å jobbe på butikk. Elsket og brant for jobben som renholder jeg...og nesten samtlige jobber jeg har hatt, men blit utbrent. 

Anonymkode: aef26...489

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg kunne godt ha elsket og brent for å jobbe på butikk. Elsket og brant for jobben som renholder jeg...og nesten samtlige jobber jeg har hatt, men blit utbrent. 

Anonymkode: aef26...489

Det er jo kjempefint:) Jeg er sikker på at jeg kunne trives med mange forskjellige jobber jeg og, men når man snakker om å elske jobben og å brenne for den, ser jeg mer for meg folk som er så heldige å kunne leve av musikken sin eller kunsten sin. Sånne ting.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med useriøs fortid? Følte meg litt truffet, så må bare spørre 😅

Anonymkode: f9115...58e

Sex utenfor forhold, ha forhold som man vet bare er midlertidig, flasher puppene på fester, har vært utro, halvnakne bilder på instagram osv.

Kunne aldri ha sett for meg et seriøst forhold med ei som har hatt ett onenight stand, en fwb eller whatever.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sex utenfor forhold, ha forhold som man vet bare er midlertidig, flasher puppene på fester, har vært utro, halvnakne bilder på instagram osv.

Kunne aldri ha sett for meg et seriøst forhold med ei som har hatt ett onenight stand, en fwb eller whatever.

Livet er langt og fasene våre kan inneholde litt forskjellig, på grunn av enda mer forskjellig. En person er ikke garantert å være useriøse for å ha hatt en one night stand før. 

Jeg er serriøs, men drømmemannen er det ikke sikkert jeg møter på lang tid, om så noen sinne. Jeg har behov, kanskje det å ha en trygg og fin fwb er en grei løsning? Har aldri hatt det, men tiden går jo og en dag er kroppen endret. Vi burde leve idag. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

37M og singelpappa. Det er ganske mye jeg ser etter i en dame, og slik har det alltid vært. Når jeg ser en dame så begynner allerede fantasien om henne å løpe. Det er øynene hennes som gir meg ideer om hvordan hun er. Og de som tiltrekker har øyne som får meg til å tenke at hun er både frekk og kjærlig, selvsikker og mystisk. 
Så gjelder det for meg å finne ut dette da, for det er dette jeg ser etter. Derfra er det å finne ut hvordan vi kan passe sammen. 

Anonymkode: 523e2...4bc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...