Gå til innhold

Til menn, hvaslags kvinne søker du egentlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bombasi skrev (På 16.10.2024 den 22.16):

Er i slutten av 30-åra. Søker etter en kjedelig kvinne som både liker og er tilfreds med å ha det kjedelig. Ei som kan nyte livet i A4-bobla, og som kan prate om alt og som liker nærhet. 

Mvh Kjedelig, pratsom og kosen Type.

Jeg trekker meg om magefølelsen ikke er der lenger. Og jeg trekker meg alltid på en skånsom måte.

Så gøy å lese at det også finnes slike menn. Som jeg skulle sagt det selv! Bortsett fra at jeg er kvinne i slutten av 40-åra som ønsker meg en mann tilsvarende det du beskriver. Hilsen kjedelig, pratsom og kosen dame 🙂

Anonymkode: 23f91...bc7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så gøy å lese at det også finnes slike menn. Som jeg skulle sagt det selv! Bortsett fra at jeg er kvinne i slutten av 40-åra som ønsker meg en mann tilsvarende det du beskriver. Hilsen kjedelig, pratsom og kosen dame 🙂

Anonymkode: 23f91...bc7

Vi finnes, men er kanskje god på å gjemme oss? 😁 
Jeg er ikke unik, og tror mange menn er som meg. Jeg betegner meg som mer normal enn noe annet. 😊

Så ikke gi opp håpet! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det handler ikke om å være sprek. En couch potato på vår alder er uansett mer sexy og mer på vår bølgelengde.

Anonymkode: f94b6...66d

Jeg mente mest om man blir "pleietrengende" når man er litt oppi åra. Det er jo når du er 70+ du faktisk kan tære på den formen du har erhvervet i yngre år.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (54 minutter siden):

Jeg mente mest om man blir "pleietrengende" når man er litt oppi åra. Det er jo når du er 70+ du faktisk kan tære på den formen du har erhvervet i yngre år.

Ja det er sannt. Du minner meg på at jeg må trene, takk for det 😅😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone.

Hun er jordnær, søt og ujålete. 

Hun kan kle seg pent og feminint, men samtidig er hun ikke redd for å ta i et tak og bli møkkete på hendene.

Hun er ekte. Prøver ikke å være noen annen enn den hun er.

Hun er åpen og lite dømmende, men har samtidig klare og tydelige grenser.

Veldig stabil, du vet alltid hvor du har henne og det trenger jeg tror jeg.

Hun har stått ved min side gjennom utrolig tøffe ting og vært sterk og støttende.

Hun respekterer og aksepterer meg for den jeg er.

Kortere sagt:

Jordnær, ujålete, trofast, stabil, god og snill 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 22.32):

Den er viktig nok til at du måtte nevne det, da er den viktig. Innrøm det. 
Beklager, men for meg er du som alle andre menn som det. Det er ingenting som skille deg fra dem. De vil ha yngre damer og tenker de er like unge selv, du vil ha ynre damer og tenker du kan tilby oss det våre menn kan. 

Hva er problemet med at menn har preferanser? Preferanser som er forskjellige fra dine?

Vi får høre om damer som krever at mannen er velkledd, eier eget hus og bil, er 180cm+, sixpack, kledelig utadvendt men god lytter, har en fremgangsik karriere med 35 ansatte men prioriterer et glass rødvin med sin kjære. Men at mannen foretrekker at dama er noen år yngre enn seg selv, det er kvinnehat…

Anonymkode: 1c5f8...7e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 22.03):

Syns det er litt kontrollerende å ikke tåle se mobil med display ned på lydløs. Jeg gjør det hele tiden fordi jeg gjør sånne flaue ting som å skrive på KG. 

Anonymkode: aef26...489

Da er svaret deksel som går helt rundt om du skjønner, da kan tlf ligge med skjermen opp, ingen ser noe, og du beskytter skjermen samtidig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 20.56):

Kan du si noe om din alder og hva du egentlig søker i en kvinne du vil kalle kjæreste? 

Hva er det som får deg til å trekke deg fra noe som holder på å utvikle seg? 

Anonymkode: aef26...489

* Fysisk attraktiv - først og fremst pene ansiktsstrekk og ikke fedme (et par kg ekstra kan være fint). Heller 10 år yngre enn meg enn eldre.

*  Feminin. I måten man går på, snakker og ter seg. «Mild selvtillit» heller enn butch eller wannabe mann

* Psykisk helse og normal relasjon til venner og egen familie

* Glede, smil, humor, utstråling

* Pålitelighet og konsistens

* Omsorg og empati

* Forenlig økonomisk sans

* Seksuell appetitt og selvdrevet behov for kos

* Det er en fordel om man matcher på ønske om tur/trening, kjæledyr og bingewatching med et glass rødvin.

Jeg bryr meg lite om utdanning, yrke eller formue. Det betyr ikke noe om du eier eget hus eller leier. Hun kan stemme Rødt eller FRP så lenge vi kan snakke om vår overbevisning på en voksen måte.

Anonymkode: 1c5f8...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...