Gå til innhold

Til menn, hvaslags kvinne søker du egentlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du si noe om din alder og hva du egentlig søker i en kvinne du vil kalle kjæreste? 

Hva er det som får deg til å trekke deg fra noe som holder på å utvikle seg? 

Anonymkode: aef26...489

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 43 år, liker kvinner som driver med kampsport.

Trekker meg  hvis hun  bruker ufine slag , spark pga av ikke å ha utført husarbeidet i hennhold til hennes instukser.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyeheler skrev (11 minutter siden):

Er 43 år, liker kvinner som driver med kampsport.

Trekker meg  hvis hun  bruker ufine slag , spark pga av ikke å ha utført husarbeidet i hennhold til hennes instukser.

Det er kun damer som driver med kampsport som interesserer? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 år. Trives svært godt med damer som er fra slutten av 20 årene til midten av 30 årene aldersmessig. Etnisitet eller språk er ikke viktig,jeg snakker godt Engelsk,og vært sammen med flere Engelskspråkelige.

Familjekjære,morsomme,uhøytidelige og kjærlige i personlighet. Gjerne ikke så introvert som meg selv,men amibivert er noe jeg liker godt. Utseendet for meg er ikke det viktigste,men ønsker at de gjør det beste ut av det de har. Ordner hår,kler seg pent,bruker sminke etc er ting jeg kan sette pris på. Renslighet er det viktigste. Synes damer i seg selv er flotte så og si alltid. Jenter som favoriserer sofakroken med god mat og drikke og TV liker jeg bedre en festløver. Legger meg aldri opp i min utkåredes mobilbruk,men om hun er på mobilen hele tiden,så liker jeg ikke det.

Interesser er ikke så viktige for meg. Er vandt med at jeg har mine interesser,og hun sine. Men glad i reising setter jeg pris på,god mat,gode tv serier eller film,kino besøk etc.  Hennes økonomi er heller ikke viktig. Ønsker bare at hun har orden. Hva det betyr er at hun betaler sine regninger. Hva gjeld,eller inntekt hun har er ikke viktig for meg,så lenge det er under kontroll.

Osv.

Det som er røde flagg for meg er "godt forhold til eksen" Noe jeg ikke forstår. Damer som er svært høytidelige,og tar seg selv veldig seriøst. Damer som klager mye over alt og alle rundt seg. Damer som er på mobilen hele tiden,har den konstant på lydløs med displayet ned.. 

osv.

Endret av Fant80
  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år gammel mann.

Liker bare kvinner som ikke har en useriøs fortid. Kvinner som er rolige og snille. At hun er et godt menneske er det viktigste for meg med stor margin.

Anonymkode: 80f06...8a2

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant80 skrev (8 minutter siden):

44 år. Trives svært godt med damer som er fra slutten av 20 årene til midten av 30 årene aldersmessig. Etnisitet eller språk er ikke viktig,jeg snakker godt Engelsk,og vært sammen med flere Engelskspråkelige.

Familjekjære,morsomme,uhøytidelige og kjærlige i personlighet. Gjerne ikke så introvert som meg selv,men amibivert er noe jeg liker godt. Utseendet for meg er ikke det viktigste,men ønsker at de gjør det beste ut av det de har. Ordner hår,kler seg pent,bruker sminke etc er ting jeg kan sette pris på. Renslighet er det viktigste. Synes damer i seg selv er flotte så og si alltid. Jenter som favoriserer sofakroken med god mat og drikke og TV liker jeg bedre en festløver. Legger meg aldri opp i min utkåredes mobilbruk,men om hun er på mobilen hele tiden,så liker jeg ikke det.

Interesser er ikke så viktige for meg. Er vandt med at jeg har mine interesser,og hun sine. Men glad i reising setter jeg pris på,god mat,gode tv serier eller film,kino besøk etc.  Hennes økonomi er heller ikke viktig. Ønsker bare at hun har orden. Hva det betyr er at hun betaler sine regninger. Hva gjeld,eller inntekt hun har er ikke viktig for meg,så lenge det er under kontroll.

Osv.

Det som er røde flagg for meg er "godt forhold til eksen" Noe jeg ikke forstår. Damer som er svært høytidelige,og tar seg selv veldig seriøst. Damer som klager mye over alt og alle rundt seg. Damer som er på mobilen hele tiden,har den konstant på lydløs med displayet ned.. 

osv.

Jøje meg. Har du vært sammen med halve Norge? 

Anonymkode: 3b46b...da6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jøje meg. Har du vært sammen med halve Norge? 

Absolutt ikke. Langt i fra. Beklager om det var det inntrykket du fikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill, god humor, ærlig. Har en jobb hun elsker, kan godt være en rema jobb så lenge det er noe hun brenner for.

I 30 årene, jeg er 37. Gjerne litt rund. Gjerne blond eller mellombrunt hår. 

Anonymkode: c0826...60d

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (4 minutter siden):

Absolutt ikke. Langt i fra. Beklager om det var det inntrykket du fikk :D

Hehe litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 43, alder på kvinnen er egentlig ikke det viktigste. Litt nerdete(brettspill, rollespill, bøker etc) kunnskapsrik, kan føre en samtale, gir framfor å ta energi. Tør ha og stå for egne meninger, ambisiøs, reiselysten og like utforske nye steder og kulturer. Gjerne liker romantiske turer ut med middag og kino/teater eller lignende. Og ha en hobby eller to hun trives med. Gjerne være intim og klengete men også forstå at man trenger tid for seg selv. 

Utseendemessig gjerne  under170høy, rødt hår. Men det viktigste er personligheten og smilet. Et smil som når øynene er noe av det nydeligste jeg vet.

(Og hun må gjerne like kjøre bil, da jeg hater å kjøre)

• Liker 4
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (16 minutter siden):

Osv.

osv.

Eksen min er en kjempe snill mann og vi har vært gjennom mye, og vært en familie hele mitt voksne liv. Det tar ikke slutt, selv om det romantiske gjør og vi ønsker ulike ting for fremtiden.

Har du aldri elsket noen ubetinget?

Liker ikke at du krever så unge når du er eldre selv. Hva med hva hun liker best aldersmessig? Hvor stram kan du tilby? Hvor ung og leken? Ja jeg dømmer å jeg. Men du er for gammel for meg så trives med å ikke være i dine kategorier 😅

Anonymkode: f94b6...66d

• Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant80 skrev (20 minutter siden):

Osv.

osv.

Syns det er litt kontrollerende å ikke tåle se mobil med display ned på lydløs. Jeg gjør det hele tiden fordi jeg gjør sånne flaue ting som å skrive på KG. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eksen min er en kjempe snill mann og vi har vært gjennom mye, og vært en familie hele mitt voksne liv. Det tar ikke slutt, selv om det romantiske gjør og vi ønsker ulike ting for fremtiden.

Har du aldri elsket noen ubetinget?

Liker ikke at du krever så unge når du er eldre selv. Hva med hva hun liker best aldersmessig? Hvor stram kan du tilby? Hvor ung og leken? Ja jeg dømmer å jeg. Men du er for gammel for meg så trives med å ikke være i dine kategorier 😅

Jeg har elsket ubetinget,og ønsker henne alt godt,men har ingen forhold til henne i dag. Jeg ser ikke verdien i det. At du gjør dette er helt fair. 

Sier vel seg selv at om jeg finner ei på la oss si 30 da,så har jo også hun funnet meg. Så da er vel alderen min grei. Jeg prakker ikke meg selv på noen,å går heller ikke etter de yngste jeg kommer over. Men av de forholdene jeg har hatt i de seneste årene er det med såpass aldersforskjell. Jeg er heller ikke i mot eldre damer. Men eldre damer ser tydeligvis ikke min vei.  At noen synes det er ille i 2024 er jeg ikke overrasket over. Men det er jo heldigvis mitt liv.

Jeg er bare en vanlig fyr. Tilbyr helt vanlige ting. Er på ingen måte noe broiler,eller noe player som går etter yngst mulig osv. Føler jeg blir tolket som en person jeg ikke er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Syns det er litt kontrollerende å ikke tåle se mobil med display ned på lydløs. Jeg gjør det hele tiden fordi jeg gjør sånne flaue ting som å skrive på KG. 

Helt fair det. For meg gir det dårlige vibes,og jeg føler meg dårlig av det.. Kontrollerer heller ingen med det,men kan si at jeg ikke liker det. Fortsetter det slik,så ja det er det vel ikke noe forhold jeg ønsker videre da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du si noe om din alder og hva du egentlig søker i en kvinne du vil kalle kjæreste? 

Hva er det som får deg til å trekke deg fra noe som holder på å utvikle seg? 

Er i slutten av 30-åra. Søker etter en kjedelig kvinne som både liker og er tilfreds med å ha det kjedelig. Ei som kan nyte livet i A4-bobla, og som kan prate om alt og som liker nærhet. 

Mvh Kjedelig, pratsom og kosen Type.

Jeg trekker meg om magefølelsen ikke er der lenger. Og jeg trekker meg alltid på en skånsom måte.

Endret av Bombasi
  • Liker 7
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (11 minutter siden):

Jeg har elsket ubetinget,og ønsker henne alt godt,men har ingen forhold til henne i dag. Jeg ser ikke verdien i det. At du gjør dette er helt fair. 

Sier vel seg selv at om jeg finner ei på la oss si 30 da,så har jo også hun funnet meg. Så da er vel alderen min grei. Jeg prakker ikke meg selv på noen,å går heller ikke etter de yngste jeg kommer over. Men av de forholdene jeg har hatt i de seneste årene er det med såpass aldersforskjell. Jeg er heller ikke i mot eldre damer. Men eldre damer ser tydeligvis ikke min vei.  At noen synes det er ille i 2024 er jeg ikke overrasket over. Men det er jo heldigvis mitt liv.

Jeg er bare en vanlig fyr. Tilbyr helt vanlige ting. Er på ingen måte noe broiler,eller noe player som går etter yngst mulig osv. Føler jeg blir tolket som en person jeg ikke er. 

Jeg er 30 og du trår i mine sår her, dette er personlig. Sorry.

Hvorfor må du ha noen på 30? Du klarte ikke være 30 for alltid, men kvinner må være unge for at du skal like dem? 

Tidstyv 😅 Liker ikke hvor kravstore dere menn ofte er. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (16 minutter siden):

Liker kåte damer med store pupper😀

Kan du tilby en dame store pupper selv? Om nei. Slutt å vær kravstor 

😅😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...