AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Del Skrevet 16. oktober Dere som slutter å svare etter få meldinger, dere som ikke svarer i det hele tatt. Hvilke samtaler er det som gjør at dere blir? Og hvordan bidrar dere til å skape denne samtalen? og er det i det hele tatt det som blir skrevet som får dere til å plutselig slutte? Anonymkode: 8a212...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2 Del Skrevet 16. oktober Jeg tror ikke du egentlig burde prøve å beholde noen som er så lett å miste. Anonymkode: e54b2...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #3 Del Skrevet 16. oktober Jeg sluttet å svare hvis det ikke kom spørsmål som drev samtalen fremover, jeg ble veldig fort lei av å være den som virket interessert. Anonymkode: 6e27f...ffb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #4 Del Skrevet 16. oktober Jeg går lei av de som ikke klarer å ha noe annet tema enn «hvordan har dagen din vært?» og i neste melding «hvordan har uka di vært så langt da?», og ikke for å glemme «har du hatt en fin helg?». Og så er det heller ingen innertier å begynne med «hei vennen» i første melding, eller for den del «hvordan går det med denne skjønne blomsten/prinessen/jenta da?». Altså mannfolk - jeg blir helt matt!! Anonymkode: 1b6e2...dbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #5 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg går lei av de som ikke klarer å ha noe annet tema enn «hvordan har dagen din vært?» og i neste melding «hvordan har uka di vært så langt da?», og ikke for å glemme «har du hatt en fin helg?». Og så er det heller ingen innertier å begynne med «hei vennen» i første melding, eller for den del «hvordan går det med denne skjønne blomsten/prinessen/jenta da?». Altså mannfolk - jeg blir helt matt!! Anonymkode: 1b6e2...dbc Min kjære blomst, vi nærmer oss enden på denne visa, må den ha nærhet deg før kulden står for dør. Så jeg sitter her å lurer..hvordan har året ditt vært? Anonymkode: e54b2...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #6 Del Skrevet 16. oktober Det hender jeg ikke svarer på første melding. Kom inn en sånn en i går: "Hei". Når profilen i tillegg er relativt slank, er det ikke alltid jeg er i humør til å ta tak i det. Hvis jeg dropper en samtale som er i gang, er det fordi hun går i gang med ja/nei/vet ikke/ok-svar. Orker ikke bære hele samtalen alene. Anonymkode: 22f5f...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #7 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Min kjære blomst, vi nærmer oss enden på denne visa, må den ha nærhet deg før kulden står for dør. Så jeg sitter her å lurer..hvordan har året ditt vært? Anonymkode: e54b2...b48 😂 Anonymkode: 009ec...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #8 Del Skrevet 18. oktober Jeg lurer jo litt på hvordan man kan forvente å bli behandlet med respekt, når man ikke behandler folk med respekt. Tenker at man på Tinder legger fra seg all form for folkeskikk og høflighet. Å plutselig slutte å prate er jo absolutt respektløst og uhøflig. Hvor mye koster det å si «ha det», eller noe tilsvarende? Hva tenker dere? Anonymkode: 8a212...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #9 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å plutselig slutte å prate er jo absolutt respektløst og uhøflig. Hvor mye koster det å si «ha det», eller noe tilsvarende? Hva tenker dere? Anonymkode: 8a212...249 Nja. Jeg har klaget mye på uhøflighet på tinder. Men med mindre du lar være å svare på et veldig konkret spørsmål midt i en samtale som er i gang, så tenker jeg at det kan skje at man ikke gidder å fortsette en samtale, uten at man må utdype det noe mer. Med mindre vedkommende tar kontakt på nytt, da er det greit å svare at man ikke er interessert. Det er nok av kjedelige samtaler der som bare dør ut fordi man helt opplagt ikke er en match, eller den ene parten tydelig ikke er interessert. Men slett de gjerne etter noen dager, så er det ingen tvil for den andre parten. Har man derimot møttes fysisk så skal man selvfølgelig gi en klar beskjed hvis man ikke er interessert i noe mer. Anonymkode: 82bc5...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #10 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nja. Jeg har klaget mye på uhøflighet på tinder. Men med mindre du lar være å svare på et veldig konkret spørsmål midt i en samtale som er i gang, så tenker jeg at det kan skje at man ikke gidder å fortsette en samtale, uten at man må utdype det noe mer. Med mindre vedkommende tar kontakt på nytt, da er det greit å svare at man ikke er interessert. Det er nok av kjedelige samtaler der som bare dør ut fordi man helt opplagt ikke er en match, eller den ene parten tydelig ikke er interessert. Men slett de gjerne etter noen dager, så er det ingen tvil for den andre parten. Har man derimot møttes fysisk så skal man selvfølgelig gi en klar beskjed hvis man ikke er interessert i noe mer. Anonymkode: 82bc5...d10 Jeg er uenig i dette. Det er selvsagt respektløst å bare bli stille midt i en samtale. Dette er jo ikke en oppførsel man ville hatt IRL. Virker som at man bare ignorerer at det faktisk sitter mennesker bak disse profilene. Og har man matchet, så har man gjerne en viss interesse i å bli litt kjent. Jeg måtte gi meg på Tinder fordi jeg forventer respekt og normal høflighet i enhver setting. Forstår at det har blitt en sexapp, slik man behandler mennesker på der inne. Og for det formålet har jeg skjønt at den fungerer som bare det Anonymkode: 70766...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrKennedy75 Skrevet 18. oktober #11 Del Skrevet 18. oktober Nå skjønner jeg i alle fall hvorfor jeg ikke får så lett napp på tinder, selv om jeg ikke bruker de mest håpløse. Prinsesse/blomst er liksom mer en tredje melding greie. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #12 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 22.31): Det hender jeg ikke svarer på første melding. Kom inn en sånn en i går: "Hei". Når profilen i tillegg er relativt slank, er det ikke alltid jeg er i humør til å ta tak i det. Hvis jeg dropper en samtale som er i gang, er det fordi hun går i gang med ja/nei/vet ikke/ok-svar. Orker ikke bære hele samtalen alene. Anonymkode: 22f5f...f3b Det er uansett tegn på lav interesse, så like greit Anonymkode: c9f79...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå