AnonymBruker Skrevet 20. oktober #121 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ikke alle som vil ligge rundt og så slå seg ned når de er 30. Anonymkode: 3d173...097 Det finnes utrolig mange flotte og fantastiske menn som vil slå seg ned med kvinner.. men så skal man sette seg ned med «ååååh, ja, siden hun fant seg en eldre mann så er hun ikke en hore».. typisk pisspreik bullshit fra lite intelligent mann.. Anonymkode: 0285f...2b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #122 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fordi det er da aldring begynner å skje. Ikke modning og utvikling, men å bli mer låst i sine mønstere og mindre fleksibel. Kroppen tiltar også å gi diverse utfordringer. Anonymkode: cadb7...73f Man kan utvikle seg etter 50 , 60 , ja til og med 70. Kroppen blir eldre, og fysiske ting skjer, ja. Men dette er jo en del av livet. Bedre å ta dag for dag, enn å dvele over fortiden. Anonymkode: 3b4d3...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #123 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Man kan utvikle seg etter 50 , 60 , ja til og med 70. Kroppen blir eldre, og fysiske ting skjer, ja. Men dette er jo en del av livet. Bedre å ta dag for dag, enn å dvele over fortiden. Anonymkode: 3b4d3...779 Nå melder du med person som sammen med sin partner er over gjennomsnittet opptatt av å oppleve og nyte livet. At vi blir kalt livsnytere av alle som kjenner oss medfører ikke at vi slipper unna naturlig aldring. Det betyr ikke at vi dveler over fortid, vi heller griper dagen, men aldring skjer likevel, og det er betydelig bedre å være på samme nivå i det enn på ulikt nivå. Å være på samme nivå er en fin opplevelse det. Ingen av vennepar med stor aldersforskjell har derimot hatt en fin opplevelse av slikt. De fleste er allerede skilt. To par med større aldersforskjell enn 10 år eksisterer ennå. I begge tilfeller kun fordi yngste ikke har samvittighet til å forlate den eldre, på grunn av sykdom. De er ikke lykkelig med det, mens vi to som begge begynner å kjenne alderen på kroppen lever godt ut fra de felles premissene. Mennene som ble forlatt av yngre partner akkurat da alderen virkelig begynte å merkes godt er ganske bitre. Kvinnene var frustrert i god tid før bruddet, men lever livet nå. Mye tilfeldigheter her, angående hvem man falt for, men vi er begge veldig glad for at vi er jevngamle, og har sluppet unna at slikt ble vanskelig. Mye enklere å faktisk leve dag for dag da, på samme sted i livet. Anonymkode: cadb7...73f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #124 Del Skrevet 20. oktober Har vært sammen med en som var såpass eldre enn meg når jeg var i tjueårene og det funket greit, treningsmann. Men når man blir eldre mot 50 så forfaller de raskt, spesielt menn. Så for meg nå når jeg er på din alder å rote meg opp i en gammel mann på 60, det ville vært totalt uaktuelt For ordinære menn og forhold så hadde jeg aldri gått mer enn 5 opp eller 5 ned for forskjellene blir så store om man er langt fra hverandre i alder. Anonymkode: bc1de...6ec 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #125 Del Skrevet 20. oktober Spørs på lommeboka og sosial status han har. Så lenge man har fylt 18 år er man stort sett voksen og på bølgelengde Anonymkode: 65a0f...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #126 Del Skrevet 20. oktober Absolutt ikke. Greit midt i livet. Ikke greit når den eldste bikker 50-60-70. Går av med pensjon mange år før. Blir gubbete. Disse siste årene i livet, etter arbeidslivet, mens man fortsatt er relativt sprek, vil jeg ha sammen. Hadde maks fem år som dealbreaker. Det ble tre. Og nå sparer vi slik at vi kan gå av samtidig. Anonymkode: 26dd2...f00 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. oktober #127 Del Skrevet 20. oktober For min del, ja, men du må jo gå etter hva som er best for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #128 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Utrolig forskjell på å være 40 og 50 allerede, og så bare øker det. Anonymkode: cadb7...73f Flkwr du må ha hatt et utrolig tukte og aktivt liv , om du kjenner en så gedirwn forskjell på 40 og 50. Kjenner ikke så stor forskjell, men er dog heller rolig av meg. Når drar kommer til samliv, er der jo hver sin lyst, men ville selv ikke hatt.mer enn 4-5 år Anonymkode: f6a14...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #129 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler du må ha hatt et utrolig rikt og aktivt liv , om du kjenner en så gedirwn forskjell på 40 og 50. Kjenner ikke så stor forskjell, men er dog heller rolig av meg. Når drar kommer til samliv, er der jo hver sin lyst, men ville selv ikke hatt mer enn 4-5 år Anonymkode: f6a14...4cf Anonymkode: f6a14...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #130 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: f6a14...4cf Gedigen. Huffda. Går litt fort her Anonymkode: f6a14...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #131 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Flkwr du må ha hatt et utrolig tukte og aktivt liv , om du kjenner en så gedirwn forskjell på 40 og 50. Kjenner ikke så stor forskjell, men er dog heller rolig av meg. Når drar kommer til samliv, er der jo hver sin lyst, men ville selv ikke hatt.mer enn 4-5 år Anonymkode: f6a14...4cf Det må jo være en forskjell når det er snakk om 10 hele år. Anonymkode: 76021...c22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #132 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det må jo være en forskjell når det er snakk om 10 hele år. Anonymkode: 76021...c22 Nå ja, jeg husker ikke en gang hvordan jeg følte meg for ti år siden. Eller, jeg slet veldig med ryggen. Den er en del bedre nå Anonymkode: f6a14...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #133 Del Skrevet 20. oktober Nei, selvfølgelig ikke. Men nå er jo ikke jeg homofil heller, da. Anonymkode: da387...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #134 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå ja, jeg husker ikke en gang hvordan jeg følte meg for ti år siden. Eller, jeg slet veldig med ryggen. Den er en del bedre nå Anonymkode: f6a14...4cf Du er jo bestandig deg, men vi endrer oss gjennom tiden. Det er kanskje enda mer åpenbart om vi stilles i samme posisjon som før? Anonymkode: 76021...c22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 20. oktober #135 Del Skrevet 20. oktober Jeg synes i utgangspunktet 17 år er for mye, men om personen var ideell på alle andre måter, hadde jeg nok vært villig til å gi det en sjanse likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #136 Del Skrevet 20. oktober På ingen som helst måte - Nå er jeg 52, menn på 69 er pensjonister. Anonymkode: 441ba...7bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #137 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du er jo bestandig deg, men vi endrer oss gjennom tiden. Det er kanskje enda mer åpenbart om vi stilles i samme posisjon som før? Anonymkode: 76021...c22 Ja, men tenker liksom ikke så mye over det. Var nok i mye bedre form sa jeg var 20 år, men husker rett og slett ikke hvordan jeg følte der da. Anonymkode: f6a14...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #138 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men tenker liksom ikke så mye over det. Var nok i mye bedre form da jeg var 20 år, men husker rett og slett ikke hvordan jeg følte det da. Anonymkode: f6a14...4cf Beklager tastefeilene, fort har det alltid gått Anonymkode: f6a14...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 20. oktober #139 Del Skrevet 20. oktober Om dere trives sammen så er vel ikke det et problem? Ja, jeg kan det - men det kommer an på attraksjon, felles referanser og interesser. Og selvfølgelig om det er "ekte kjærlighet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #140 Del Skrevet 21. oktober Ja han er for gammel med mindre du driver med eldreomsorg Anonymkode: 29189...451 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå