AnonymBruker Skrevet 18. oktober #61 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 19.57): Han er 60 år, jeg 43 år.Er han litt for gammel? Anonymkode: 03a43...9de Det er jo helt og holdent opp til deg.. Vi over førti bryr oss vel ikke så mye om hva andre synes, om vi selv er lykkelig? Anonymkode: 7d2ff...b35 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #62 Del Skrevet 18. oktober Nei, det er minst 10 år for mye. Han er jo snart pensjonist. Er noen få år eldre enn deg, og kunne aldri blitt sammen med noen rundt 60, samme hvor godt de måtte holde seg. Får holde at man har gamle foreldre, om man ikke skal måtte ta seg av en gammel kjæreste også om noen år. Anonymkode: 78981...7b4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #63 Del Skrevet 18. oktober Da jeg var yngre - ja. Nå som jeg er 48 - nei. Men selvfølgelig - det kommer også litt an på hvor godt mannen tar vare på seg selv og hvor ungdommelig han er. En 60-åring kan fort fremstå som mye yngre enn en 50-åring, basert på det. Anonymkode: 435f0...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #64 Del Skrevet 18. oktober Det er kun opp til dere. Jeg er 32, mannen 52. Beste forhold jeg har hatt noen gang. Anonymkode: 5da65...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #65 Del Skrevet 18. oktober I min verden er han det. Anonymkode: 14701...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #66 Del Skrevet 18. oktober -jk- skrev (9 timer siden): Problemet er at det er veldig individuelt når man havner på pleiehjem. Noen bor hjemme til de har passert 100, andre havner på pleiehjem allerede i 50-årene. Så en jevnaldrende kjæreste er ingen garanti for at hen ikke havner på pleiehjem før du har gått av med pensjon dessverre. Ingen garanti men en mye lavere sannsynlighet. Anonymkode: 14fff...458 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #67 Del Skrevet 18. oktober Tenker det er ditt liv, så du må bestemme. Jeg holdt litt på med en på 47 når jeg var 26, men det var jo ikke noe varig. Anonymkode: 2d933...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #68 Del Skrevet 18. oktober Har foreldre med 13års aldersforskjell, og selv om man ikke merka noe til det de første årene, så har man merka aldersforskjellen ganske godt de siste 25åra... Enda mer siste 10. Anonymkode: d05b4...a19 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #69 Del Skrevet 18. oktober Hehe, det er så pussig. Da jeg så tråden så tenkte jeg at du antagelig var mye yngre enn meg fordi du ikke ser problemer. For jeg tenkte at for meg som 43 så ville det vært en 60 år gammel mann. Og det er helt ærlig totalt uaktuelt. Jeg har sett mine foreldre bli gamle, og sett hvor mye som skjer ved pensjonsalder. Raskt. Anonymkode: c107a...80c 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #70 Del Skrevet 19. oktober apopo skrev (På 17.10.2024 den 7.44): Hva er det for noe, å absolutt påpeke at mann eller kone får gubbe eller kjerring tendenser ? Jeg elsker min mann og vi er nesten jevnaldrende, så jeg takler så absolutt at han begynner å bli eldre, men alderen skjer, ofte fortere og fortere med årene også, og da er stor aldersforskjell et større problem etterhvert enn før alderen gir diverse utslag. Som den gjør, naturlig. Vi har ikke andre ord for dette som blir forstått riktig. Jeg noterer meg at han har fått gubbetendenser, og vet ikke hva annet jeg skal kalle slikt, selv om jeg elsker min mann og synes dette er en naturlig aldersutvikling. Jeg hadde ikke vært ok med denne utviklingen dersom jeg var 17 år yngre, men som jevnaldrende er jeg på samme rute, og det er ok. Vi har vel begge begynt å bli litt preget av alder på måter som hadde vært vanskelig å takle om vi var på helt ulikt sted i livet. 10-15 år eldre enn meg ville tendensene som nå utvikler seg ikke vært noe jeg kunne leve like greit ned som nå når jeg også er blitt mer kjerring. For 10-15 år siden hadde vi begge et høyere aktivitetsnivå og større fleksibilitet i hvordan vi kunne leve. Mitt 40- åringe jeg ville nå synes at han er blitt litt preget av alder, på måter jeg ikke var. Mitt 50 åringe jeg kan slå fast at vi begge er det. Anonymkode: cadb7...73f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #71 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 19.57): Han er 60 år, jeg 43 år.Er han litt for gammel? Anonymkode: 03a43...9de Nei, når man er mellom 30-40 er man ofte på ca samme sted i livet. Det er når aldersforskjellen er nedi 20-40 det kan bli utfordringer. Men finnes unntak. Kjenner til et par som ble sammen da hun var 17 og han 38. De er godt gifte med barn i dag 10 år senere. Anonymkode: 1dd76...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #72 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, når man er mellom 30-40 er man ofte på ca samme sted i livet. Det er når aldersforskjellen er nedi 20-40 det kan bli utfordringer. Men finnes unntak. Kjenner til et par som ble sammen da hun var 17 og han 38. De er godt gifte med barn i dag 10 år senere. Anonymkode: 1dd76...1a1 Unner du ike 17 åringer bedre? Tenk å ikke engang oppleve en ung mann i verken 20 årene, eller 30 årene og hoppe rett til nærmest 40, å det før hun kan kjøpe seg så mye som en øl. Det er ekte barnerov. Hun mistet mye mer enn hun fikk av opplevelser. Anonymkode: 76021...c22 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #73 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Unner du ike 17 åringer bedre? Tenk å ikke engang oppleve en ung mann i verken 20 årene, eller 30 årene og hoppe rett til nærmest 40, å det før hun kan kjøpe seg så mye som en øl. Det er ekte barnerov. Hun mistet mye mer enn hun fikk av opplevelser. Anonymkode: 76021...c22 Hun kommer til å bli drit bitter. Anonymkode: 76021...c22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #74 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Unner du ike 17 åringer bedre? Tenk å ikke engang oppleve en ung mann i verken 20 årene, eller 30 årene og hoppe rett til nærmest 40, å det før hun kan kjøpe seg så mye som en øl. Det er ekte barnerov. Hun mistet mye mer enn hun fikk av opplevelser. Anonymkode: 76021...c22 Han er seriøst for gammel for meg, å fikk ei på året jeg mistet jomfrudommen. Det er så sykelig at jeg syns det burde vært ulovlig. Det er en mental kortslutning i noen som ser en partner i 17 åringer når de er nærmest 40 føkkings år. Nå ble jeg lei meg på hennes vegne. Stakkars jente! Anonymkode: 76021...c22 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 19. oktober #75 Del Skrevet 19. oktober Jeg gikk heller motsatt vei. 😊 Har ikke angret på det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #76 Del Skrevet 19. oktober Min er 6 år eldre og det er nok. Vi er 42 og 48 Anonymkode: 5a682...940 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #77 Del Skrevet 19. oktober Er det kjærlighet, så er det kjærlighet. Det burde ha lite å si hvilke tanker andre gjør seg om aldersforskjell. Hvis dere er like og han gjør deg lykkelig, så er det det vesentligste. Spørsmålet er jo om han oppleves som gammel, eller om han er ung til sinns. Det er stor forskjell på dette. Jeg er 51 men føler meg som 35☺️ Anonymkode: 88e47...746 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #78 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det kjærlighet, så er det kjærlighet. Det burde ha lite å si hvilke tanker andre gjør seg om aldersforskjell. Hvis dere er like og han gjør deg lykkelig, så er det det vesentligste. Spørsmålet er jo om han oppleves som gammel, eller om han er ung til sinns. Det er stor forskjell på dette. Jeg er 51 men føler meg som 35☺️ Anonymkode: 88e47...746 Men du oppfattes neppe som 35 selv om du føler det. Den følelsen av å ha et ungt selv fanget i middelaldrende/gammel kropp er helt vanlig og forsket på, folk flest opplever seg yngre enn de er. Det er en tankefeil å hoppe fra "jeg føler" til "jeg er/framstår". Anonymkode: 2ace8...f52 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #79 Del Skrevet 19. oktober Vi er 45 og 59. Har vært gift i 20.år. Har aldri tenkt så mye på aldersforskjellen. Merker kanskje litt mer til det nå når prostata vokser og skaper litt krøll seksuelt, men ellers begynner barnebarna å komme og vi er jo i besteforeldrefasen av livet begge to. Da må man jo regne med endringer i livet etterhvert. Anonymkode: c0994...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #80 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 19.57): Han er 60 år, jeg 43 år.Er han litt for gammel? Anonymkode: 03a43...9de Han entrer pensjonistlivet om 7 år, og kommer til å få sterkt skrantende helse om 10-12 år. Dere kommer til å leve vidt forskjellige liv, med mindre det eneste du ønsker med fritiden er å sitte i sofaen, spille bingo og å være gratis hjemmesykepleier fra du er 50. Du må også regne med å være enke de siste 20 årene av ditt eget liv. Anonymkode: a4d69...907 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå