Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som var 17 år eldre enn deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv de yngste mannfolk kan bli som grinete gamle sure gubber 😂

Grinete sure gubber styrer jeg langt unna....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt for stor forskjell for meg. Har vel egentlig alltid tenkt at 10 år eldre er grensa men nå som jeg er i midten av 40-åra synes jeg det og begynner å bli vel mye. Er sammen med en nå som er 6,5 å eldre enn meg og føler egentlig at det er mer enn nok (mtp når pensjonisttid og alderdom kommer).

Anonymkode: 073e4...450

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er 11 år yngre en meg. Hun får meg også til å føle meg 11 år yngre mange ganger,men også flere ganger har jeg opplevd å føle meg som en dinosaur. Spesielt når vi er ute,og spesielt om det er rundt venner av henne. Jeg er i 40 årene. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er 20 års forskjell alt for mye, jeg foretrekker folk som er like gamle som meg. Du må bare gå for det om aldersforskjell ikke plager deg. :)

Anonymkode: bf6a2...209

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei på ingen måte. Min mann er 3 år eldre enn meg, uvanlig sprek, og begynner likevel å få gubbetendenser de siste årene. Inderlig godt jeg satte grensa på maks 5 år. Jeg er eldre enn deg, men kunne fremdeles ikke være sammen med en på 60 år. 

Anonymkode: cadb7...73f

Og jeg er 60 og tenker med skrekk på å være sammen med en på 77.

Anonymkode: 14fff...458

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er da som oftest både spreke og kjekke selv om de er 60. Jeg synes ikke det er så gammelt. 

Anonymkode: 6e385...fd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De er da som oftest både spreke og kjekke selv om de er 60. Jeg synes ikke det er så gammelt. 

Anonymkode: 6e385...fd7

Hvem er de? 

Anonymkode: cadb7...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er 60 år, jeg 43 år.Er han litt for gammel?

Anonymkode: 03a43...9de

Jeg kunne ikke det, midt i livet så har ikke de årene så mye å si, men det kan endre seg fort over 60. Om forholdet holder, så er han klar for gamlehjem når du blir pensjonist, om han holdt seg frisk så lenge. 
hadde ikke startet et forhold der de friske årene allerede var gått. 

Anonymkode: 9d40d...1a2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 16 år eldre enn meg. Det fungerer fint for oss, men jeg bekymrer meg jo litt for hva fremtiden bringer med tanke på f.eks helsa hans. 

Anonymkode: a22d2...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i utgangspunktet ville jeg ikke vært det. Var sammen med en som var 15 år eldre enn meg for mange år siden, var sammen få år, men jeg så at forskjellene ble for store, og selv om han i utgangspunktet ikke var manipulerende, så ble han det etterhvert fordi han ikke taklet aldersforskjellen. Jeg grøsser i dag ved tanken på om jeg fremdeles hadde vært sammen med ham.

Men jeg overrasket meg selv enormt her en dag. Det er en mann som jeg alltid har likt enormt godt. Nå er han en eldre mann, men jeg innså at hvis han og jeg hadde brukt mer tid sammen så tror jeg faktisk at jeg kunne blitt sammen med ham, for å få de siste årene av hans liv sammen med ham. Men jeg vet logisk sett at det nok ikke hadde vært det beste for meg. Men den tanken skremte meg nesten litt, for det fikk meg til å innse hvor mye jeg alltid har likt ham og brydd meg om ham.

Anonymkode: 64942...96d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Orker ikke pleiepasienter i ung alder. Max 3 års forskjell her. 

Anonymkode: 538f1...7d2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet om flere med større aldersforskjell og de har aldri vært lykkeligere.

Anonymkode: 693d9...1f8

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at du kommer til å leve som hans alder. Når du er 60, og egentlig frisk og rask, kommer du til å leve som en 77-åring. Dere vil være så gamle som det svakeste ledd. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om veldig mange spreke 60-åringer, så her ville det avgjørende vært hvilke følelser jeg hadde. Hvis han var en jeg ikke kunne tenke meg å leve uten, så ville jeg gått for det.

Det er selvsagt en ganske stor aldersforskjell, men når dere er såpass godt voksne begge to, blir det helt annerledes enn med folk som er i tjueårene og en som nærmer seg 40.

Anonymkode: c860e...ea4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kunne absolutt vært sammen med en mann som var 17 år eldre. Alderen er mindre viktig enn kjemien og felles interesser, så hvis vi hadde en god forbindelse, ville jeg ikke sett på alderen som et problem.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første eks var 17 år eldre enn meg. Vi var sammen i ca. 2 år

Og det var ikke aldersforskjellen som var avgjørende faktor for at det ble slutt mellom oss. 

Sett i ettertid, så hadde jeg nok ikke gjort det igjen 😊 

Endret av Mardina
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg fikk barn tidlig så vi har barn på samme alder og nå en baby sammen. Har vært null problem. Det er også ekstremt deilig med en selvsikker og selvstendig mann med alt på stell. Datet en del på min egen alder før jeg møtte han og modenhetsnivået på menn på rundt 30 er helt horribelt. 

Anonymkode: 05be0...93e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...