AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Del Skrevet 16. oktober Han er 60 år, jeg 43 år.Er han litt for gammel? Anonymkode: 03a43...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2 Del Skrevet 16. oktober Det er opp til deg, det er ditt liv. Men for meg er det det ja. Anonymkode: 76021...c22 17 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #3 Del Skrevet 16. oktober For gammel Anonymkode: ff562...6dc 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #4 Del Skrevet 16. oktober Altfor gammel. Anonymkode: 14fff...458 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #5 Del Skrevet 16. oktober Nooooo Anonymkode: a503b...ae2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #6 Del Skrevet 16. oktober Nei, jeg kunne ikke det. Det er på alderen til mine foreldre som er 16 og 19 år eldre enn meg. Så det hadde vært helt uaktuelt. En mann på 60 er kanskje sprek i dag, men livet tar fort ulik retning. Anonymkode: d210e...8f5 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 16. oktober #7 Del Skrevet 16. oktober Nei, datet en som var 16 år eldre tidligere i år. Kjente fort på meg at det ikke var noen vits, vi hadde jo ikke akkurat noen fremtid sammen. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #8 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Han er 60 år, jeg 43 år.Er han litt for gammel? Anonymkode: 03a43...9de Jeg er like gammel som deg. Synes en 60-åring er for gammel altså. Faren min er 66. Men, smak og behag. For gammel for meg trenger ikke å være for gammel for deg. Anonymkode: f461d...966 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #9 Del Skrevet 16. oktober Nei. Han er jo straks pensjonist, mens du har mange år igjen i yrkeslivet. Anonymkode: 294c3...741 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #10 Del Skrevet 16. oktober Nei Anonymkode: 43d40...573 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #11 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei Anonymkode: 43d40...573 Svarte på overskriften 😅 Anonymkode: 43d40...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #12 Del Skrevet 16. oktober Nikea skrev (7 minutter siden): Nei, datet en som var 16 år eldre tidligere i år. Kjente fort på meg at det ikke var noen vits, vi hadde jo ikke akkurat noen fremtid sammen. Hvordan merket du aldersforskjellen? Anonymkode: 03a43...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #13 Del Skrevet 16. oktober Kommer an på. Noen holder seg utrolig godt for alderen. Ref den norske mannen som har drept sin unge finske partner, Anonymkode: a7694...a79 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #14 Del Skrevet 16. oktober Synes det er innafor, jeg Jeg kjenner et par med den aldersforskjellen som har vært gift i 30 år. Anonymkode: 39886...7e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 16. oktober #15 Del Skrevet 16. oktober Nei, jeg blir 45 i år, kunne aldri vært sammen med en mann som var på samme alder som mine foreldre. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #16 Del Skrevet 16. oktober Nei, hadde trekt meg lenge før det begynte å bli alvorlige følelser i bildet. Anonymkode: 67bc8...56e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 16. oktober #17 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan merket du aldersforskjellen? Anonymkode: 03a43...9de Merket den ikke i det hele tatt, men tenkte mye på at når han en gang blir pensjonist er jeg bare rundt 50 år med et barn på 15 😄 Ble bare rart. Det var ikke sånn at han var mitt livs kjærlighet uansett, mulig jeg hadde tenkt annerledes da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. oktober #18 Del Skrevet 16. oktober Jeg er 44 og synes instinktivt at 60 høres altfor gammelt ut for meg. Men det er i teorien og på papiret, det er godt mulig jeg hadde tenkt annerledes den dagen jeg falt for et faktisk, konkret menneske som tilfeldigvis var eldre enn jeg anså som ideelt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #19 Del Skrevet 16. oktober Antagelig. Jeg er sammen med noen som er 13 år eldre enn meg. Men det har sine utfordringer, som jeg antar vil forsterkes ettersom vi blir eldre. Anonymkode: 5cfaf...19d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #20 Del Skrevet 16. oktober Nei på ingen måte. Min mann er 3 år eldre enn meg, uvanlig sprek, og begynner likevel å få gubbetendenser de siste årene. Inderlig godt jeg satte grensa på maks 5 år. Jeg er eldre enn deg, men kunne fremdeles ikke være sammen med en på 60 år. Anonymkode: cadb7...73f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå