Gå til innhold

Sensitiv klitoris OG vanskelig å få orgasme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en gavepakke! 😂

Klitten min er særdeles sensitiv,  og det blir fort ubehagelig med slikking eller hvis andre prøver å stimulere meg med fingrene. Hvis de treffer rett på hodet er det så vondt at jeg bare blir liggende og spenne meg etterpå, i stedet for å nyte behandlingen.

Samtidig så skal det utrolig mye til for at jeg kommer. Jeg må bruke fingre på oversiden av klitten lenge, eller aller helst en enkel vibrator. Men nå føler jeg at jeg sitter fast i det eneste orgasmemønsteret jeg får til, der jeg alltid må ha vibrator for å komme med en partner. Jeg innbiller meg også at de blir litt oppgitte over at deres iherdige innsats ikke gir noe resultat. 

Er det noen som har noen erfaringer å dele? Enten med hypersensitiv klitt, det å vanskelig å orgasme uten vibrator,  eller til og med med begge deler?

Anonymkode: 10584...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veiled, fortell hva du liker, fortell at klitoris er særs sensitiv, vis hvordan du liker det, lekk fingrene dine oppå partnerens og før dem for personen. 

Kommunikasjon is the key 😘

#EgenErfaring. 

Mann 40

Anonymkode: 0239c...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trenger vibrator for å komme, eller at det er lettere for dem å komme med det. For min del, som mann, betyr ikke det at jeg anser innsatsen min som bortkastet. Sex og god nytelse er så mye mer enn bare orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone er lik. Hvis jeg stimulerer rundt klitoris og "indirekte' beveger klitoris ved å bevege huden rundt så kommer hun lett som bare det. Men som nevnt over - du må veilede partner. Er ikke kleint i det hele tatt

Anonymkode: f2e43...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...