AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #1 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg er hyperseksuell, og har alltid fått anerkjennelse fra andre menn som er seksuelt tiltrukket av meg. Siden andre relasjoner uteblir, har det vært min eneste form for validasjon. Nå har jeg gått opp i vekt; ikke veldig mye, men nok til at jeg stadig er oppblåst. Fordi jeg spiser mer, er jeg også oftere for kvalm eller redd for kvalme til å ha sex. Vekttapet er egentlig litt ønsket. Jeg var nok for tynn. Men jeg fikk aldri bedre selvbilde av det, og nå føler jeg meg bare uvel av tanken på sex. Så innser jeg hvor lite jeg har når sexen uteblir. Ingen andre gir meg en verdi eller selvtillit. Hvordan rocke vektøkning? Hvordan kan jeg slutte å føle meg ekkel under sex? Anonymkode: 638a9...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #2 Del Skrevet 16. oktober 2024 Dette er vel et godt eksempel på at en ofte blir skadet av å ligge med alt og alle Anonymkode: a65c4...d00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #3 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er vel et godt eksempel på at en ofte blir skadet av å ligge med alt og alle Anonymkode: a65c4...d00 En hyperseksuell person vil nødvendigvis ha mye sex. Ikke nødvendigvis med fler.. Og om man er hyperseksuell og brått slutter, vil man oppleve et tomrom.. Men bra du veit hva du prater om 😅 Anonymkode: de93b...364 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #4 Del Skrevet 16. oktober 2024 TS her: som første anonyme svarer påpeker, er det med mange forskjellige, fordi jeg ikke klarer å holde på noen over tid. Men det er jo ikke alltid tilfelle for hyperseksuelle. Anonymkode: 638a9...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #5 Del Skrevet 16. oktober 2024 Vet ikke men jeg føler meg ikke ekkel når jeg får positiv respons av partner. Og han har lov til å ha dårlig smak selv om jeg ikke er helt enig Tenker litt sånn. Anonymkode: b4523...954 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #6 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): TS her: som første anonyme svarer påpeker, er det med mange forskjellige, fordi jeg ikke klarer å holde på noen over tid. Men det er jo ikke alltid tilfelle for hyperseksuelle. Anonymkode: 638a9...2dc Som mann, vil jeg si det er bedre med 10 kilo for mye enn 2 for lite. Mann 40 Anonymkode: ef211...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #7 Del Skrevet 16. oktober 2024 Ja, si det. Vet ikke helt hva man legger i hyperseksuell, jeg er selv en som liker sex og vil gjerne ha sex hver dag med min kjære. Som singel har jeg ikke det behovet. Jeg er overvektig pga en plutselig oppstått hormonsykdom for noen år siden. Det var rart å gå fra dødsdeilig feminin blondie til dette her. Men når det kommer til sex har jeg fokus på nytelse. Først og fremst hans nytelse og så min egen. Vi er begge givers og tenner på at den andre nyter. Magen og ryggen er mine marerittområder. Men jeg prøver å tenke at jeg må sette pris på det jeg har nå for om 5 år, 10 år, 20 år så ser jeg tilbake og tenker at jeg burde vært mer takknemlig for alt det fine i 2024 i stedet for overfokus på det man ikke liker ved egen kropp. Huden... legger... rumpe.. fleksibilitet... håret... fyldige bryst... lekenhet... underlivet er pent... legger... knær uten rynker.. tær uten hår... osv.. Så får magen bare henge og sope ned i madrassen når han tar meg bakfra. Jaja.. Anonymkode: 2c423...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå