Gå til innhold

Noen her som har hatt sex med en dame som gråter under sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gråt kan være så mye, også glede og lykke. Jeg har festet noen ord på imaginært papir om mine opplevelser opp igjennom. Her er et ørlite utdrag fra en av dem: "...jeg ser det fortsatt pipler fram tårer. Gledestårer! Hun er salig fredfull og tilfreds. Jeg snur meg litt mot henne og rugger henne på plass inntil meg. Lykke!"

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun etterpå. En pga det var slik kroppen reagerte på orgasme. Også var det eksen som slet med traumer som også fikk tårer en gang, så det var ikke noe jeg gjorde 

Anonymkode: a8bd7...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer gjerne med de som opplever g-punktsorgasme for første gang, eller i perioder hvor de har veldig mye stress i hverdagen, så løsner murene om dette med orgasmen.

Holder bare rundt dem og sier at det går helt fint, og at de bare skal ta tiden de trenger. Så koser jeg med dem og lar dem skjønne at dette ikke er noe ille og at jeg ikke tror noe mindre om dem.

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene x dama begynte alltid å gråte i sammenheng med orgasmer. Hun sa det ikke var noe negativt forbundet med det for henne, så da hadde jeg ikke noen problemer med det.  Var bare sånn kroppen hennes reagerte på orgasmer. 

M41

Anonymkode: b6d19...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten.2.0 skrev (39 minutter siden):

Skjer gjerne med de som opplever g-punktsorgasme for første gang, eller i perioder hvor de har veldig mye stress i hverdagen, så løsner murene om dette med orgasmen.

Holder bare rundt dem og sier at det går helt fint, og at de bare skal ta tiden de trenger. Så koser jeg med dem og lar dem skjønne at dette ikke er noe ille og at jeg ikke tror noe mindre om dem.

Og hvordan vet man forskjellen på en g-punkt orgasme, og vanlig orgasme? 

Anonymkode: 2b116...ad8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hvordan vet man forskjellen på en g-punkt orgasme, og vanlig orgasme? 

Anonymkode: 2b116...ad8

Det tror jeg kvinner må svare på heller enn meg, men jeg vet jo hvorvidt jeg hovedsakelig stimulerer g-punktet eller ikke. Om jeg kun stimulerer dét og ikke klitoris eller andre punkter, så er det ganske naturlig for meg å tenke at det er en g-punktsorgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Eksen hadde det. Ekle krypet

Anonymkode: cfdc8...644

Kommer jo an hvorfor og når hun gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Eksen hadde det. Ekle krypet

Anonymkode: cfdc8...644

Gråt hun på grunn av deg siden du sier det på denne måten?

Anonymkode: a872b...fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og hvordan vet man forskjellen på en g-punkt orgasme, og vanlig orgasme? 

Anonymkode: 2b116...ad8

Jeg er kvinne og vet ikke. Men vet at noen blir stimulert på klitoris selv om den ikke direkte berøres, som av penetrasjon. Det utifra hvordan hun er bygd, for hun kan bli stimulert av at huden rundt klitoris dras eller noe? 

Anonymkode: a872b...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (51 minutter siden):

Skjer gjerne med de som opplever g-punktsorgasme for første gang, eller i perioder hvor de har veldig mye stress i hverdagen, så løsner murene om dette med orgasmen.

Holder bare rundt dem og sier at det går helt fint, og at de bare skal ta tiden de trenger. Så koser jeg med dem og lar dem skjønne at dette ikke er noe ille og at jeg ikke tror noe mindre om dem.

Perfekt. Det er kleint å gråte men du beskriver det akkurat som jeg har det. 

Anonymkode: eef0f...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på nippet til å begynne å gråte under sex en gang. Det var rett og slett av pur lykke over at jeg elsker han så høyt og vi hadde en veldig øm og kjærlig stund sammen ❤️

Anonymkode: bdf46...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd dette, og hvis jeg hadde opplevd dette vil jeg følt det var feil og ha sex med noen som ikke er helt i vater.

Anonymkode: 7f157...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gråte etter intens, lidenskapelig sex. Eller etter heftige orgasmer. Utelukkende positive triggere med andre ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva gjorde du? 

Anonymkode: 2b116...ad8

Har ikke skjedd meg, men skjer det deg så tenker jeg at du bør stoppe for å spørre hvorfor hun gråter i tilfelle det er negative tårer. Er det positive tårer så får du tidsnok beskjed om å fortsette. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Eksen hadde det. Ekle krypet

Anonymkode: cfdc8...644

Min ex også. 

Anonymkode: 94610...87e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en eks som hadde sex med meg selv om jeg gråt fordi jeg ikke hadde lyst i hvert fall. Vet ikke om jeg vil kalle det sex en gang. 

Anonymkode: 09ae6...4d6

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde en eks som hadde sex med meg selv om jeg gråt fordi jeg ikke hadde lyst i hvert fall. Vet ikke om jeg vil kalle det sex en gang. 

Anonymkode: 09ae6...4d6

Sånn var min første ex og. 

Anonymkode: 94610...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...