Gå til innhold

Ser etter andre egenskaper i forhold...stille.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

For dere som har erfaring med sex uten følelser,ff friend osv

Jeg har blott kontaktet av en gutt som ønsket dette,men synes tilnærmingen var litt merkelig, han sier <forhold er jeg ute etter andre egenskaper>

Heg fikk litt sjokk,enn om hvor mye kudos han skal ha,for å være direkte,så følte jrg dette som et stikk.

Altså,han setter grensen,premisser og i tillegg får jeg vite,at jeg ikke er god nok for forhold.

Synes han er fin,men jeg lurer på om dette er vanlig tilnærming,i et slikt tilfelle? Eller har jeg med en selvgod,selverklært gutt,som mener han gjør meg en kjempetjenseste?

Jeg vet ikke helt hva jrg skal gjøre av det,egentlig,for det er jo både et kompliment,og en refs- samtidig som man må jo kreditere ærlighet,når du møter på det-men jeg lurer,for de som er mer vant enn meg-Hva sier dere?

Er han en vanlig rett frem type,eller er det skurringer i måten han oppfatter meg på?

På forhånd; Takk for innspill!

Anonymkode: ed615...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sier det som det er, han er ute etter sex, og det er kun det han ønsker fra deg, for han ser deg ikke som kjæreste materiale, så får du velge selv om du kan leve med det. 

Er det et kompliment at noen vil ligge med deg? 

Anonymkode: 96577...be8

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er god nok for forhold. Så absolutt. Men han ser nok noe annet for seg i sånn som han vil ha i et forhold. Kanskje en som kan stå på pinne for ham. Eller en som han kan game med, drikke øl med, hva vet jeg. Jeg vet bare at du er god nok i forhold, bare at det ikke passer ham.

Jeg var med en som ikke ville ha kjæreste forhold til meg, bare sex. Jeg ville først ikke, men klarte ikke la være. Jeg håpet, selv om jeg ikke sa akkurat det til ham. Det var jo en berikende erfaring nå når det hele er tilbakelagt kapittel. Men det var opp og ned turer veldig for meg. Jeg ble veldig forelsket. Jeg hadde ikke klart og ville ikke ha holdt på sånn i lengden. Men den erfaringen for meg var verdt.

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sier det som det er, han er ute etter sex, og det er kun det han ønsker fra deg, for han ser deg ikke som kjæreste materiale, så får du velge selv om du kan leve med det. 

Er det et kompliment at noen vil ligge med deg? 

Anonymkode: 96577...be8

Ja, er jo det..men samtidig, tilnærmingen..

Han sier jo han ikke liker personøigheten min,eller? Ihvertfall noe med meg,som han lar vite,ikke når opp...

Burde jeg vurdere om han mener han gjør meg en tjeneste?

Er forskjell på å mene du står sterkere,bedre og/eller mer riktig-Enn meg(en som du tenker ha sex med). 

Jeg vet ikke hva jeg skal tolke deg som,egentlig. ..

Lar vel meg gjøre mye av vurderingen selv for han sier ikke noe mer..

Jeg synes han er fin,at han vil ligge-Er et kompliment :

Hva han sier om personligheten min er ikke.. ...

Anonymkode: ed615...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, er jo det..men samtidig, tilnærmingen..

Han sier jo han ikke liker personøigheten min,eller? Ihvertfall noe med meg,som han lar vite,ikke når opp...

Burde jeg vurdere om han mener han gjør meg en tjeneste?

Er forskjell på å mene du står sterkere,bedre og/eller mer riktig-Enn meg(en som du tenker ha sex med). 

Jeg vet ikke hva jeg skal tolke deg som,egentlig. ..

Lar vel meg gjøre mye av vurderingen selv for han sier ikke noe mer..

Jeg synes han er fin,at han vil ligge-Er et kompliment :

Hva han sier om personligheten min er ikke.. ...

Anonymkode: ed615...29f

Tolke det som^,skulle det stå ^

Anonymkode: ed615...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare vil ligge, så er det jo ikke viktig å finne ut av, eller? Tenk på hva du ønsker, ikke han.

Anonymkode: 0ca4c...8e1

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligg nå for all del med fyren. Du trenger litt kroppskontakt etter alle disse årene med tull på snap. 

Anonymkode: 4e304...db8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ser etter andre ting enn deg, betyr ikke at du ikke for noen er kjærestematerialet.

Vi er alle ulike og ser etter og trives med ulike egenskaper utifra hvilke vi har. Også noe genetisk sikkert 😊

Anonymkode: 9b613...dd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ligg nå for all del med fyren. Du trenger litt kroppskontakt etter alle disse årene med tull på snap. 

Anonymkode: 4e304...db8

Det syns jeg ikke. Ts er for sårbar.

Anonymkode: 9b613...dd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være mye? At du har barn, hvor du bor, diett, levestil. Med sex er det jo nok at du er hot nok. Han må ikke like deg en gang

Anonymkode: 459ef...4db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg møtte en fyr for sex (ons) der han var tydelig på at det bare var for sex. Og det var perfekt, for det var gjensidig fra min side. Jeg var IKKE interessert i noe mer, jeg heller. Jeg hadde fortsatt følelsen for eksen min - og uansett ville ikke denne mannen vært min type å begynne å utforske noe mer med, hverken fysisk ELLER av personlighet. Han var motsatt eksen min på nesten alle vis, og det var det jeg trengte da. Det betød ikke at jeg ikke likte ham, jeg likte ham på en kollega-aktig måte. Men på samme måte som du ikke vil gifte deg med en hyggelig kollega du liker å prate med, så ville jeg ikke ha et romantisk forhold til den mannen. Jeg følte meg ikke avvist i det hele tatt; tvert imot: han ble den opplevelsen jeg trengte for å kunne gå videre.

FF kan være alt fra et slags ons som gjentar seg et par ganger, til gode venner med sex, til noe som likner et forhold. Uansett tror jeg ikke ons eller ff er noe for deg når du ser etter et forhold og føler deg avvist av det som denne mannen foreslår. Da sier du rett og slett nei takk. Det er ikke noe for meg. 

Anonymkode: 4f7ea...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså, jeg møtte en fyr for sex (ons) der han var tydelig på at det bare var for sex. Og det var perfekt, for det var gjensidig fra min side. Jeg var IKKE interessert i noe mer, jeg heller. Jeg hadde fortsatt følelsen for eksen min - og uansett ville ikke denne mannen vært min type å begynne å utforske noe mer med, hverken fysisk ELLER av personlighet. Han var motsatt eksen min på nesten alle vis, og det var det jeg trengte da. Det betød ikke at jeg ikke likte ham, jeg likte ham på en kollega-aktig måte. Men på samme måte som du ikke vil gifte deg med en hyggelig kollega du liker å prate med, så ville jeg ikke ha et romantisk forhold til den mannen. Jeg følte meg ikke avvist i det hele tatt; tvert imot: han ble den opplevelsen jeg trengte for å kunne gå videre.

FF kan være alt fra et slags ons som gjentar seg et par ganger, til gode venner med sex, til noe som likner et forhold. Uansett tror jeg ikke ons eller ff er noe for deg når du ser etter et forhold og føler deg avvist av det som denne mannen foreslår. Da sier du rett og slett nei takk. Det er ikke noe for meg. 

Anonymkode: 4f7ea...11b

Ja,altså med en slik tilnærming,reagerte jeg på måten å snakke på...

Positivt og kompliment ar hans ynes jeg er fin,men å se rett ut av han ser etter andre egenskaper??

Får mrg til å føle meg som second next best thing. ...

Foreløpig ikke akkurat en innertier,og blir jo lott usikker på om jeg bare skal fyre tilbake,haha

Men alt i alt.. skjedde ikke.. 

Anonymkode: ed615...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kun ha min kjære som elsker. Jeg mente at vi ikke passet sammen og han var ikke type mann jeg ville ha forhold til. 

Nå har vi vært gift i 20 år. Passer finfint sammen. Det jeg trodde jeg ønsket meg var nok ikke det jeg trengte. 😄

Anonymkode: 83025...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja,altså med en slik tilnærming,reagerte jeg på måten å snakke på...

Positivt og kompliment ar hans ynes jeg er fin,men å se rett ut av han ser etter andre egenskaper??

Får mrg til å føle meg som second next best thing. ...

Foreløpig ikke akkurat en innertier,og blir jo lott usikker på om jeg bare skal fyre tilbake,haha

Men alt i alt.. skjedde ikke.. 

Anonymkode: ed615...29f

Men TS… Nå svarer du et menneske som tilsynelatende har både selvinnsikt OG kontroll over eget følelsesliv, det er ikke noe du kan sammenligne deg med eller hente erfaring fra- skjerp deg.

Klart du føler deg som next best thing når han klart og tydelig sier at du ikke en gang er på listen over alternativ! Det finnes null behov for å tolke; du kun er kun aktuell for å dekke fysiske behov og er jo nettopp ikke «god nok for forhold» (dine ord) med han- hvorfor skal du lure på det? Det er jo fakta! Betyr selvfølgelig ikke at du ikke er god nok for noen andre, men du må kutte ut å skulle tolke og vrenge og håpe når du får en tydelig beskjed fra en mann- det er regelrett selvskading det du driver med, har ingenting med dating å gjøre.

Hadde ikke tenkt et sekund på noen skurring i hans oppfattelse av deg, han ser garantert rett gjennom deg (det er nemlig lett, og enda lettere for en mann som vil ligge) hvilket er grunnen til at han foreslår en slik løsning i det hele tatt. Så nei- det er ikke vanlig, skjer selvfølgelig men det er ikke en vanlig tilnærming å fornærme noen man vil ha noe fra. Du må derfor ha sendt noen signaler som gjør at han tenker det er greit å behandle deg sånn,igjen; det er ikke normalen og jeg og alle jeg kjenner hadde slettet, blokket og sikkert dratt til vedkommende før de kom til punktum.(uten at vi er perfekte noe sted men vi har i det minste det moralske kompasset i orden)

Du kommer til å være en magnet for disse til du slutter med dette tullet. Hva tenker du om at datteren din skulle bli lik deg? Er du stolt mor om hun har så dårlig selvfølelse at hun vurderer å ligge med noen som sier rett ut at hun aldri blir mer enn et sted å bli kvitt litt seksuell spenning eller skammer du deg som faen for at du isåfall gikk foran å banet vei?

Og ikke gidd å si at du bare er ute etter sex selv og jommen får like mye ut av det som han. Du kryper etter all form av validering og det minste lille halmstrået som kan tolkes som at noen kanskje muligens liker deg bitte litt om det blåser stiv kuling i øst, det blir skattelette for de med noen form av ambisjon og Charter Svein blir statsminister. På samme dag.

Hva skal man egentlig si til deg for at du skal logge av KG og ta deg selv på alvor?

Anonymkode: 871d7...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det syns jeg ikke. Ts er for sårbar.

Anonymkode: 9b613...dd4

Jeg har lang erfaring med at ts uansett ikke følger råd hun får, så vi kan i prinsippet si hva som helst. En nesten 40 år gammel kvinne, som aldri har tatt det lenger enn å fjase på chat, kan kanskje trenge å prøve noe nytt? 

Anonymkode: 4e304...db8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jo ikke at du ikke er «god nok», ts. Det er du som velger å tolke han slik. Det er din rett, for all del. Men det han sier er - uavhengig av ditt valg av tolkning - at han er ute etter andre egenskaper enn de du innehar i en partner han ønsker å inngå forhold, samboerskap etc med.

Ikke at du er for dårlig. At du ikke har de aktuelle egenskapene. Om han er pute etter gode eller dårlige egenskaper vet du intet om. For alt du vet kan «underdanig, lettlurt og enkel» være egenskaper han søker i en partner, slik at du utgår fordi du ikke er dum nok. 

Hvordan du velger å tolke et budskap, ts, er ikke relevant for avsenders mening. Det er grunnleggende kunnskap om kommunikasjon, og noe du må forstå. Din tolkning er et aktivt valg du tar, og motivasjonen din for å velge tolkning handler om deg og ditt liv. Ikke om avsender.

Anonymkode: d1664...dcf

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, er jo det..men samtidig, tilnærmingen..

Han sier jo han ikke liker personøigheten min,eller? Ihvertfall noe med meg,som han lar vite,ikke når opp...

Burde jeg vurdere om han mener han gjør meg en tjeneste?

Er forskjell på å mene du står sterkere,bedre og/eller mer riktig-Enn meg(en som du tenker ha sex med). 

Jeg vet ikke hva jeg skal tolke deg som,egentlig. ..

Lar vel meg gjøre mye av vurderingen selv for han sier ikke noe mer..

Jeg synes han er fin,at han vil ligge-Er et kompliment :

Hva han sier om personligheten min er ikke.. ...

Anonymkode: ed615...29f

Om det er noen trøst. Når en noen bare vil ha sex, så er det jo nettopp fordi de ikke ønsker et forhold med deg. Uansett hvordan du vrir og vender på det, så er det jo noe ved den andre da som ikke når helt opp for å ville satse på et forhold. Noen forklarer sitt ønske med bare sex med at de ikke er klar for noe seriøst, eller hva enn. Men selv disse vil hive seg rundt og bli klar for et forhold om den rette skulle droppe innom. 

Anonymkode: d949d...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke nødvendigvis noe galt med din personlighet, bare hvordan dere passer sammen. Flere burde tenkt på det før de inngår forhold i forelskelsesrus. 

Anonymkode: 386b9...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er til å grine av. At man som menneske gidder å bruke av sin tid og energi på noen som opptrer så plumpt og selvsentrert. 
 

TS: Han der blokkerer du. Tvert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd nummer 780923790? :)))

Anonymkode: 2c835...603

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...