Gå til innhold

Så kollega kjøpe kondom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på apoteket på Oslo S og så en kollega. Han så ikke meg. Han er litt kjekk så jeg har vært litt intresert. Har god kjemi på jobb. Fulgte med og så så jeg han tok kondomer. Jeg gikk før han så meg. Gikk tilbaje etter på. Blei skuffa - litt - når jeg skjønte at han holder på med noen. Begge er single. Men han tok den grønne som er xl og da tenker jeg på det, blei ikke mindre int. Er det teit å tenke på om ---

Anonymkode: 13e97...b8d

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ikke være så nysgjærrig rett før jul😅

Kanskje kondomene er ment til deg? jeg håper virkelig det🙈
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollega er uansett off limit. Dont shit where you eat!

Anonymkode: 8197b...fc8

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke tør å ta initiativ, så kommer det andre damer som gjør det 

Anonymkode: b5f42...229

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en av de historiene som aldri har skjedd. Eller skrevet av en av alle de fyrene her på Kvinneguiden som hardnakket hevder at damer bare går etter store peniser... (runketråd?)

Anonymkode: afa6f...128

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kollega er uansett off limit. Dont shit where you eat!

Anonymkode: 8197b...fc8

Gammel myte.

Anonymkode: b18ad...f1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg var på apoteket på Oslo S og så en kollega. Han så ikke meg. Han er litt kjekk så jeg har vært litt intresert. Har god kjemi på jobb. Fulgte med og så så jeg han tok kondomer. Jeg gikk før han så meg. Gikk tilbaje etter på. Blei skuffa - litt - når jeg skjønte at han holder på med noen. Begge er single. Men han tok den grønne som er xl og da tenker jeg på det, blei ikke mindre int. Er det teit å tenke på om ---

Anonymkode: 13e97...b8d

Skuffa over at han bruker kondom?

Er ikke det et kvalitetsstempel? 

Trodde du han levde i sølibat i påvente av "den rette"?

Anonymkode: a06f1...b2c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette må være en av de historiene som aldri har skjedd. Eller skrevet av en av alle de fyrene her på Kvinneguiden som hardnakket hevder at damer bare går etter store peniser... (runketråd?)

Anonymkode: afa6f...128

Hvorfor tenker du bare menn på kg lager runketråder? Det er da flust med runketråder her som fremstår forfattet av kvinner? :klo: 

Eller tenker du at kvinner er kvinner like? At dersom *noen* kvinner tenner på eller har en fetisj for store peniser så må *alle* kvinner ha det, fordi «kvinner» er en eneste personlighet, ikke ulike individ med helt ulike preferanser?

Anonymkode: 0e050...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så? Han er en kollega. La han være i fred

Anonymkode: 01db0...1f3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn tror vel at de trenger xl i kondom.

Anonymkode: 87b5f...b23

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor tenker du bare menn på kg lager runketråder? Det er da flust med runketråder her som fremstår forfattet av kvinner? :klo: 

Eller tenker du at kvinner er kvinner like? At dersom *noen* kvinner tenner på eller har en fetisj for store peniser så må *alle* kvinner ha det, fordi «kvinner» er en eneste personlighet, ikke ulike individ med helt ulike preferanser?

Anonymkode: 0e050...1c6

Du vet verden er gått av skaftet når tilsynelatende oppegående folk tror at det sitter en drøss med folk rundt og lager en tråd på et debattforum som de runker etter.

Det verste er at de faktisk tror dette er mer sannsynlig enn scenarioet som skisseres i HI.

Anonymkode: b18ad...f1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo si: Si ifra hviiis vi skal teste kondomene du kjøpte i går.

Eller: Jeg var på apoteket (navngi apotek) og kjøpte ibux, der var så mange kjente.. og blunk hvis han ser stresset ut. 

Anonymkode: 9e638...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg var på apoteket på Oslo S og så en kollega. Han så ikke meg. Han er litt kjekk så jeg har vært litt intresert. Har god kjemi på jobb. Fulgte med og så så jeg han tok kondomer. Jeg gikk før han så meg. Gikk tilbaje etter på. Blei skuffa - litt - når jeg skjønte at han holder på med noen. Begge er single. Men han tok den grønne som er xl og da tenker jeg på det, blei ikke mindre int. Er det teit å tenke på om ---

Anonymkode: 13e97...b8d

Tidlig ute. Det er ikke fredag før om to dager. 

image.png.fb7c8afdf0591f0c84e0e212c241f0e5.png

Anonymkode: 75a85...2e7

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste menn tror vel at de trenger xl i kondom.

Anonymkode: 87b5f...b23

Merkelig utsagn. De som har brukt kondom, vet verdien av å kjøpe en som passer. 

Hva de ønsker  at de trenger, er noe annet.

Anonymkode: cb8d9...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan jo si: Si ifra hviiis vi skal teste kondomene du kjøpte i går.

Eller: Jeg var på apoteket (navngi apotek) og kjøpte ibux, der var så mange kjente.. og blunk hvis han ser stresset ut. 

Anonymkode: 9e638...ad2

Å herregud begge de kommentarene hadde gitt meg så ick - dere som leser, don’t try this at home.. 🫣

Anonymkode: 75e61...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg var på apoteket på Oslo S og så en kollega. Han så ikke meg. Han er litt kjekk så jeg har vært litt intresert. Har god kjemi på jobb. Fulgte med og så så jeg han tok kondomer. Jeg gikk før han så meg. Gikk tilbaje etter på. Blei skuffa - litt - når jeg skjønte at han holder på med noen. Begge er single. Men han tok den grønne som er xl og da tenker jeg på det, blei ikke mindre int. Er det teit å tenke på om ---

Anonymkode: 13e97...b8d

Virker han lit interessert i deg så vis det tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg var på apoteket på Oslo S og så en kollega. Han så ikke meg. Han er litt kjekk så jeg har vært litt intresert. Har god kjemi på jobb. Fulgte med og så så jeg han tok kondomer. Jeg gikk før han så meg. Gikk tilbaje etter på. Blei skuffa - litt - når jeg skjønte at han holder på med noen. Begge er single. Men han tok den grønne som er xl og da tenker jeg på det, blei ikke mindre int. Er det teit å tenke på om ---

Anonymkode: 13e97...b8d

Var det fordi han kjøpte XL kondomer du ble tent? I håp om å få seg en "stor en"?

Anonymkode: 81447...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt spennende hvis en kjekk mann som en er litt intresert i, viser det "sånn". 

Anonymkode: 13e97...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Når du ikke tør å ta initiativ, så kommer det andre damer som gjør det 

Anonymkode: b5f42...229

Det kan jo godt være en flott mann han er interessert i. Håper det for hans del. Nysgjerrige stalkere på jobben er turnoff. 

Anonymkode: e1bad...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...