AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Del Skrevet 16. oktober Klubben min deler på svette treningsklær, mer presist svette fektedrakter som ikke vaskes mer enn en gang i året eller to. Jeg fekter ikke ofte med drakt, er bare med på felles trening før draktene tas på. Ellers hadde jeg gått til innskaffelse av en egen drakt. Annet enn at de stinker, er dette bra for helsen? Kan jeg få noen sykdommer eller smitte av å bruke enn så ekkel drakt? Noen grunner til å ikke ta på seg drakten? Anonymkode: 04b09...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2 Del Skrevet 16. oktober Vi hadde samme case med keeper drakten i fotballklubben..... Anonymkode: 04b09...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #3 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi hadde samme case med keeper drakten i fotballklubben..... Anonymkode: 04b09...8e5 Noen unskyldninger for å ikke stå keeper? Anonymkode: 04b09...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #4 Del Skrevet 16. oktober Gammel svette og kroppslukter er ikke farlig, selv om det lukter. Du har vel i det minste undertøy på deg under? Og dusjer etterpå? Hvis noen har brukt den rett før deg og er syk, så kan det potensielt smitte da. Anonymkode: a1d49...9a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #5 Del Skrevet 16. oktober Skabb er jo en mulighet. Eller lus. Anonymkode: 16439...d0e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #6 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gammel svette og kroppslukter er ikke farlig, selv om det lukter. Du har vel i det minste undertøy på deg under? Og dusjer etterpå? Hvis noen har brukt den rett før deg og er syk, så kan det potensielt smitte da. Anonymkode: a1d49...9a1 Det er uhygienisk og jævlig ekkelt å tvinge på seg drakter med kroppsvæsker fra hvem og hvermann….. Anonymkode: 416a2...60d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #7 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er uhygienisk og jævlig ekkelt å tvinge på seg drakter med kroppsvæsker fra hvem og hvermann….. Anonymkode: 416a2...60d Ja, vet og det tar skikkelig imot de gangene jeg har gjort det. Anonymkode: 04b09...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 16. oktober #8 Del Skrevet 16. oktober Jeg drev med fekting i et kvarter eller noe. Brukte vanlig treningstøy, men de maskene! Fy fader som de stinket. Så ekkelt. Og jeg er ikke fisefin på noe som helst vis. 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #9 Del Skrevet 16. oktober Stor pike skrev (3 minutter siden): Jeg drev med fekting i et kvarter eller noe. Brukte vanlig treningstøy, men de maskene! Fy fader som de stinket. Så ekkelt. Og jeg er ikke fisefin på noe som helst vis. 🤢 Ja samme her. Er ikke fisefin på noe vis, men det der er så ille at jeg ikke har lyst. Anonymkode: 04b09...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #10 Del Skrevet 17. oktober Da jeg spilte bedriftsfotball var det stadig noen som ikke vasket fotballdraktene, strømpene og det hele, så først månedene spilte jeg med et annet lag fotballdrakt og shorts under, inkludert fotballstrømper, men til slutt når det ble varmt og vår igjen insisterte jeg på å beholde ett sett selv, og vasket det selv. Er jo ganske discusting og jævlig sløvt. Anonymkode: 6eff7...b85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå