Irak Skrevet 18. oktober #41 Del Skrevet 18. oktober Gaver som varmer 🤗. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #42 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjelpes, du skjønte nok at ts ikke var ute etter det Anonymkode: 5f0e5...7e2 Jeg svarte som alle andre på spørsmålet.Men burde jo skjønne at slike svar ikke passer her. Når en har det meste er faktisk dette det beste ønsket. Anonymkode: 576c0...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #43 Del Skrevet 21. oktober Bruksvarer Gavekort Varme klær En god te/ kopper, av de jeg samler på. Ellers så er det alltid greit å få kjøkkenutstyr og slikt. Samt pledd, strikkede sokker. Anonymkode: 9cf7e...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #44 Del Skrevet 23. oktober Av større pengeverdi: klokke med firkantet urskive, smykkeanheng, plafond (taklampe), frokost i Palmehaven. Ellers: Håndsåpe til badet, duftlys som jeg liker, pene og gode kjøkkenkluter, lakris, kinogavekort, en pakke telys, sheetmask, deilig eplemost eller vin/bobler, blomster/gavekort på blomster. Er mye enkelt en kan ønske seg eller gi i gave. Anonymkode: 61a2b...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå