AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 Vi bor på forskjellige steder. Jeg er over 18år. Jeg bruker deres Netflix abonnement og noen andre abonnementer der jeg må bruke deres epost for å logge inn. De får ofte beskjed om de vil legge til forskkellige enheter på TVen deres. Kan de få opp min mobil på deres tv? Dersom de gjør det kan de se hva jeg har på min mobil? Anonymkode: d3582...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Nei - så lenge du ikke er i nærheten og caster til TV, kan man ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #3 Del Skrevet 16. oktober 2024 Eneste de ser er hva slags ting du ser på på streaming tjenester dere deler hvis de går inn på profilen du bruker. Ellers kan de ikke se noe Anonymkode: 92bc0...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #4 Del Skrevet 16. oktober 2024 Bare tips; du burde ikke ha så mye på mobilen som du ikke vil at foreldrene dine eller andre for øvrig skal se. Så dick-pics eller annet du måtte hemmeligholde burde du slette, fordi plutselig ligger det på nett. Anonymkode: c87d0...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #5 Del Skrevet 16. oktober 2024 Der du logger deg inn med deres bruker - kan de se hva du har sett på. F.eks ved Netflix eller Viaplay.. Anonymkode: 8ca74...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå