AnonymBruker Skrevet 16. oktober #21 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det vanlig å ha med noen hjem fra byen du på ingen måte kan spore opprinnelsen til? Jeg har ikke vært singel siden forrige årtusen, så du får bære over. Min lite risikovillige personlighet av natur blir helt svett bare av tanken. Men ok? Det må gummi til og det er ikke så fritt frem? For all del, betryggende, jeg fikk også et godt inntrykk av mr Club 4 fra insider. Han forklarte fint, men jeg ble sittende å undre hvordan det foregår i praksis. Nr 16 i køen, hva gjør du da liksom hvis du er gravid 2 uker senere? Eller hvis du slår ut på en test for gonore. Jeg forstår bare ikke hvordan man løser dette trygt i praksis. Når det er sagt, så virker det så klart som en god og relativt trygg løsning for et utløp sett opp mot mye annet. Det er ikke ment som en fordom. Anonymkode: c8ef6...b1a Jeg kan ikke svare for det første du spør om da jeg foretrekker swingermiljøet 😉 Men bare utfra antall innlegg her på kg med kvinner som ikke vet hvem barnefar er antar jeg det som ganske vanlig... En annen ting som kan være verdt å vite er at sex i swingerklubb/treff ikke nødvendigvis ender med utløsning. Er man der som par kan man hygge seg med andre, men avslutte sammen. Så men kondom og eventuell annen prevensjon er det relativt trygt. Dog er det også noen som tenner på nettopp risikoen for graviditet. Side note til slutt: ikke bruk Mr Club4 som noe god referanse for swingermiljøet! Mannen er dømt for hallikvirksomhet mer enn en gang. Ekkel og påtrengende personlighet. Og måten klubbkvelden ble fremvist på Insider er ikke representativt, hvor programlederen ble presset til å gå naken i boblebadet 🙄 Slikt vil føre til utestenging fra skikkelige klubber! Anonymkode: 56469...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #22 Del Skrevet 16. oktober Så du tror at swingete har gangbangs i hytt og pine? Annen hver helg, så man må teste seg ofte? Swinging er også mye likt med singel miljøet. Man møter oftest et par eller en annen person. Gangbangs er mye mindre vanlig. Jo, du er full av fordommer. I alle fall full av uvitenhet. Anonymkode: 26208...f67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #23 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ukjent arena for min del, håper noen frigjorte sjeler kan dele litt innsikt. Saken er at et vennepar har gått all inn i denne verden og der ble jeg sittende med noen spørsmål jeg aldri stilte. For jeg er nå skrudd sammen slik at jeg lurer på mye rart, men er nok litt for forsiktig til å plumpe ut med det) Er det krav til testing av kjønnssykdommer og bruk av prevensjon? Hva skjer hvis man bruker «hullet» og en random fyr har noen spenstige celler og du noen uker siden finner ut at du er gravid? Det kan jo bli en dyr kveld på klubb hvis han har vært innom noen i løpet av den kvelden 😬 Samme med gangbang i grunn (eller hva nå det heter, nettopp lært hva det er som 40 + 🙈) Anonymkode: c8ef6...b1a Det er ikke krav til testing, men det er krav til bruk av kondom på de aller fleste klubbe Anonymkode: 01d5c...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #24 Del Skrevet 16. oktober Seriøse klubber krever kondom eller fersk helsetest, og dessuten full identitet på deltakerne. Ingen kan dekke seg under anonymitet. Anonymkode: cd572...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #25 Del Skrevet 16. oktober Bamseklemmer skrev (9 timer siden): "Å pule med kondom, er som å spise skjokolade med papiret på" Sier dem Jaaa.. selvfølgelig skulle De ha fått Hjerteskjokolade uten papir🤭 Men seriøst.. er det ikke vanlig at menn kjøper inn tester?🤔 Sjokolade Anonymkode: e3d9a...cb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå