AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 Ukjent arena for min del, håper noen frigjorte sjeler kan dele litt innsikt. Saken er at et vennepar har gått all inn i denne verden og der ble jeg sittende med noen spørsmål jeg aldri stilte. For jeg er nå skrudd sammen slik at jeg lurer på mye rart, men er nok litt for forsiktig til å plumpe ut med det) Er det krav til testing av kjønnssykdommer og bruk av prevensjon? Hva skjer hvis man bruker «hullet» og en random fyr har noen spenstige celler og du noen uker siden finner ut at du er gravid? Det kan jo bli en dyr kveld på klubb hvis han har vært innom noen i løpet av den kvelden 😬 Samme med gangbang i grunn (eller hva nå det heter, nettopp lært hva det er som 40 + 🙈) Anonymkode: c8ef6...b1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Nå gjør du deg vanskelig. Det skiller seg jo ikke fra et normalt singelliv. Prevansjon!!! (Og ja, noen treff krever attest på ingen sykdom. Ved valg av partner kan man også kreve det. Jeg har alltid brukt kondom frem til jeg vet han er frisk. Det endrer seg ikke om jeg er singel eller swinger) Anonymkode: 26208...f67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #3 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg kjenner par som "hater" kondom, men de må jo forholde seg til det som blir avtalt, eller regler på klubb etc. I privat sammenheng kan vi la være, så lenge de andre også stiller med en fersk test. I forhold til sykdom, så er det ofte litt halvhjertet, siden de fleste ikke bruker kondom ved oralsex. Anonymkode: ba8d8...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #4 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå gjør du deg vanskelig. Det skiller seg jo ikke fra et normalt singelliv. Prevansjon!!! (Og ja, noen treff krever attest på ingen sykdom. Ved valg av partner kan man også kreve det. Jeg har alltid brukt kondom frem til jeg vet han er frisk. Det endrer seg ikke om jeg er singel eller swinger) Anonymkode: 26208...f67 Hva mener du med vanskelig? Beklager skrivefeil 🤷🏼♀️ Hvordan vet man at den som «tar deg» på andre siden av veggen ikke bærer på gonore f eks? Derfor spør jeg. Det skiller seg vel fra et normalt singelliv ved at du i et normalt singelliv vet hvem du har samleie med? Anonymkode: c8ef6...b1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #5 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kjenner par som "hater" kondom, men de må jo forholde seg til det som blir avtalt, eller regler på klubb etc. I privat sammenheng kan vi la være, så lenge de andre også stiller med en fersk test. I forhold til sykdom, så er det ofte litt halvhjertet, siden de fleste ikke bruker kondom ved oralsex. Anonymkode: ba8d8...2fd Så det er en regel på klubb? Var litt det jeg lurte på 😅 Anonymkode: c8ef6...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #6 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Så det er en regel på klubb? Var litt det jeg lurte på 😅 Anonymkode: c8ef6...b1a Sitat fra Club Fantasys reglement: "12. Bruk alltid kondom. Vi forventer ikke at faste partnere gjør det, de står naturligvis fritt til å bestemme selv. Kondomer er gratis og lett tilgjengelig i alle rom i lokalet. Vennligst legg brukte kondomer i søppelkassen etter bruk" Anonymkode: c13ec...d8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #7 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva skjer hvis man bruker «hullet» og en random fyr har noen spenstige celler og du noen uker siden finner ut at du er gravid? Det kan jo bli en dyr kveld på klubb hvis han har vært innom noen i løpet av den kvelden 😬 Samme med gangbang i grunn (eller hva nå det heter, nettopp lært hva det er som 40 + 🙈) Anonymkode: c8ef6...b1a Som ett voksent menneske på 40+ bør du øve deg på å si det naturlige; "Hva skjer hvis man hvis man har ubeskyttet sex med en random fyr og blir gravid?" Swingerklubber har regler om kondombruk ja. Klubbene har også mange andre regler om hvordan man skal oppføre seg. Som kvinne er man mye tryggere der, og det er myyyye mer behagelig på klubb enn ute på byen med mange ekle kåte mannfolk som tafser uten å godta ett 'nei' 🤢 Dessuten er det da ikke alltid folk vet hvem personen de har sex med etter byturen er heller, nok av historier med kvinner med helt ukjent barnefar 😉 Anonymkode: 56469...f0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #8 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som ett voksent menneske på 40+ bør du øve deg på å si det naturlige; "Hva skjer hvis man hvis man har ubeskyttet sex med en random fyr og blir gravid?" Swingerklubber har regler om kondombruk ja. Klubbene har også mange andre regler om hvordan man skal oppføre seg. Som kvinne er man mye tryggere der, og det er myyyye mer behagelig på klubb enn ute på byen med mange ekle kåte mannfolk som tafser uten å godta ett 'nei' 🤢 Dessuten er det da ikke alltid folk vet hvem personen de har sex med etter byturen er heller, nok av historier med kvinner med helt ukjent barnefar 😉 Anonymkode: 56469...f0b Er det vanlig å ha med noen hjem fra byen du på ingen måte kan spore opprinnelsen til? Jeg har ikke vært singel siden forrige årtusen, så du får bære over. Min lite risikovillige personlighet av natur blir helt svett bare av tanken. Men ok? Det må gummi til og det er ikke så fritt frem? For all del, betryggende, jeg fikk også et godt inntrykk av mr Club 4 fra insider. Han forklarte fint, men jeg ble sittende å undre hvordan det foregår i praksis. Nr 16 i køen, hva gjør du da liksom hvis du er gravid 2 uker senere? Eller hvis du slår ut på en test for gonore. Jeg forstår bare ikke hvordan man løser dette trygt i praksis. Når det er sagt, så virker det så klart som en god og relativt trygg løsning for et utløp sett opp mot mye annet. Det er ikke ment som en fordom. Anonymkode: c8ef6...b1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #9 Del Skrevet 16. oktober 2024 En ting er hva som er reglene på klubb, men jeg truffet folk fra swingersmiljøer privat også og det brukes alltid kondom. Det er ikke noe spørsmål en gang, men tas som en selvfølge. Har inntrykk av at det er mye større fokus på sikker sex i miljøet enn det er blant folk ellers. Anonymkode: cdb45...470 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #10 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva mener du med vanskelig? Beklager skrivefeil 🤷🏼♀️ Hvordan vet man at den som «tar deg» på andre siden av veggen ikke bærer på gonore f eks? Derfor spør jeg. Det skiller seg vel fra et normalt singelliv ved at du i et normalt singelliv vet hvem du har samleie med? Anonymkode: c8ef6...b1a Jeg vet ikke hva du mener med "andre siden av veggen", men det er som regel ikke noe vegg i mellom. Eventuelt glory hole, til blowjobs, men ikke til sex. Du ser hvem du har sex med og du passer på at han har på kondom Anonymkode: 5d517...0e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #11 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ukjent arena for min del, håper noen frigjorte sjeler kan dele litt innsikt. Saken er at et vennepar har gått all inn i denne verden og der ble jeg sittende med noen spørsmål jeg aldri stilte. For jeg er nå skrudd sammen slik at jeg lurer på mye rart, men er nok litt for forsiktig til å plumpe ut med det) Er det krav til testing av kjønnssykdommer og bruk av prevensjon? Hva skjer hvis man bruker «hullet» og en random fyr har noen spenstige celler og du noen uker siden finner ut at du er gravid? Det kan jo bli en dyr kveld på klubb hvis han har vært innom noen i løpet av den kvelden 😬 Samme med gangbang i grunn (eller hva nå det heter, nettopp lært hva det er som 40 + 🙈) Anonymkode: c8ef6...b1a Regel er bruk av kondom. Dette er alles ansvar, og kondomer ligger lett tilgjengelig rundt omkring i lokalene. Anonymkode: 45b3e...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. oktober 2024 #12 Del Skrevet 16. oktober 2024 Min erfaring er at de fleste (men ikke alle) i swingersmiljøene er mer opptatt av sikker sex enn veldig mange andre. De fleste tester seg oftere enn andre og. De som ikke respekterer grenser eller er uforsiktige får fort et dårlig rykte og forsvinner ut av miljøet ganske fort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 16. oktober 2024 #13 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hva du mener med "andre siden av veggen", men det er som regel ikke noe vegg i mellom. Eventuelt glory hole, til blowjobs, men ikke til sex. Du ser hvem du har sex med og du passer på at han har på kondom Anonymkode: 5d517...0e0 BJ er også sex, og du kan også bli smittet av diverse sykdommer ved blowjob. Det eneste man ikke risikerer er å bli gravid 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 16. oktober 2024 #14 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ukjent arena for min del, håper noen frigjorte sjeler kan dele litt innsikt. Saken er at et vennepar har gått all inn i denne verden og der ble jeg sittende med noen spørsmål jeg aldri stilte. For jeg er nå skrudd sammen slik at jeg lurer på mye rart, men er nok litt for forsiktig til å plumpe ut med det) Er det krav til testing av kjønnssykdommer og bruk av prevensjon? Hva skjer hvis man bruker «hullet» og en random fyr har noen spenstige celler og du noen uker siden finner ut at du er gravid? Det kan jo bli en dyr kveld på klubb hvis han har vært innom noen i løpet av den kvelden 😬 Samme med gangbang i grunn (eller hva nå det heter, nettopp lært hva det er som 40 + 🙈) Anonymkode: c8ef6...b1a Seriøse aktører / arrangører av swing / gangbang forlanget fersk, negativ test for kjønnsykdommer (max 10 dager gammel og du skal ikke ha hatt sex siden testen) Og hvis de ikke forlanger det så bør du gjøre det. Det vil si at du dropper hele greia om det virker usikkert. Andre er kanskje ikke så harde på testing, men forlanger da kondom som et minimum. Når det gjelder faren for å bli gravid... Du er 40 pluss som du selv skriver, så dette vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. oktober 2024 #15 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sitat fra Club Fantasys reglement: "12. Bruk alltid kondom. Vi forventer ikke at faste partnere gjør det, de står naturligvis fritt til å bestemme selv. Kondomer er gratis og lett tilgjengelig i alle rom i lokalet. Vennligst legg brukte kondomer i søppelkassen etter bruk" Anonymkode: c13ec...d8a Det ligger vel et eget ansvar i dette.. og pule med kondom gir jo ikke den riktige nytelsen.. Fordelen er nok at man blir mere utholdende da, så det må jo være positivt for kvinnene😅 Og om det ikke er for nytelsen sin del.. er det jo meget sosialt, koselig og ha det gøy sammen.. Ikke noe for meg.. men jeg ser uten tvil, at dette må være spennende måte å møte nye mennensker på👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 16. oktober 2024 #16 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nå gjør du deg vanskelig. Det skiller seg jo ikke fra et normalt singelliv. Prevansjon!!! (Og ja, noen treff krever attest på ingen sykdom. Ved valg av partner kan man også kreve det. Jeg har alltid brukt kondom frem til jeg vet han er frisk. Det endrer seg ikke om jeg er singel eller swinger) Anonymkode: 26208...f67 Jeg er like nysgjerrig som ts. Hvor ofte er disse treffene og må man han legeattest for hvert treff? Jeg skal aldri på sånne treff da det ikke frister, men det må da bli hyppige tester hos fastlegen etterhvert hvis det skal fremlegges attest for hver gang. Herregud så flau jeg hadde vært om jeg skulle sjekke meg for kjønnssykdommer i hytt og gevær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. oktober 2024 #17 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) Eva-Lena skrev (13 minutter siden): Jeg er like nysgjerrig som ts. Hvor ofte er disse treffene og må man han legeattest for hvert treff? Jeg skal aldri på sånne treff da det ikke frister, men det må da bli hyppige tester hos fastlegen etterhvert hvis det skal fremlegges attest for hver gang. Herregud så flau jeg hadde vært om jeg skulle sjekke meg for kjønnssykdommer i hytt og gevær. Nå kan du jo ta tester hjemme da.. en hjemmetest for klamydia og gonoré koste ca 350kr. Fordelen er jo å ha bare en fast elsker da, for det blir mye skjokolade for 350kr😅 Endret 16. oktober 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 16. oktober 2024 #18 Del Skrevet 16. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Nå kan du jo ta tester hjemme da.. en hjemmetest for klamydia og gonoré koste ca 350kr. Fordelen er jo å ha bare en fast elsker da, for det blir mye skjokolade for 350kr😅 Jeg velger sjokoladen når som helst 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. oktober 2024 #19 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) Eva-Lena skrev (7 minutter siden): Jeg velger sjokoladen når som helst 😊 "Å pule med kondom, er som å spise skjokolade med papiret på" Sier dem Jaaa.. selvfølgelig skulle De ha fått Hjerteskjokolade uten papir🤭 Men seriøst.. er det ikke vanlig at menn kjøper inn tester?🤔 Endret 16. oktober 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 16. oktober 2024 #20 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eventuelt glory hole, til blowjobs, men ikke til sex. Blowjobs ER sex 🙄 og nei, det er ikke bare munnen som brukes på andre siden av et gloryhole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå